Gå til innhold

Noen lærere her, eller privatister som har hatt matte 1p/2p ?:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er privatist. Og lurer på om på del 2 av eksamen der alle hjelpemidler er tillatt, kan jeg regne ut alt i geogebra, så lime svaret inn? 
eller står det spesifikt hvor jeg skal bruke geogebra? :) 

Anonymkode: 8bed7...e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva temaene er i p-matte, men sånn generelt er dette hva jeg tenker:

Er vel gitt at du skal bruke bl.a geogebra for å vise eventuelle svar og kurver/figurer, men ville hatt med fremgangsmåten for å få bonuspoeng. Hadde ikke gitt full pott til en elev som ikke visste fremgangsmåten når en har alle hjelpemidler tilgjengelig til å finne fremgangamåten. 

Anonymkode: 3cc13...b37

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå vet jeg ikke helt hva temaene er i p-matte, men sånn generelt er dette hva jeg tenker:

Er vel gitt at du skal bruke bl.a geogebra for å vise eventuelle svar og kurver/figurer, men ville hatt med fremgangsmåten for å få bonuspoeng. Hadde ikke gitt full pott til en elev som ikke visste fremgangsmåten når en har alle hjelpemidler tilgjengelig til å finne fremgangamåten. 

Anonymkode: 3cc13...b37

Men man skal jo også lime inn fremgangsmåten fra geogebra ikke bare svaret?  :) (Der det er mulig .. eks jeg har brukt ** felt i geogebra) 

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...