AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Hei! Jeg er privatist. Og lurer på om på del 2 av eksamen der alle hjelpemidler er tillatt, kan jeg regne ut alt i geogebra, så lime svaret inn? eller står det spesifikt hvor jeg skal bruke geogebra? Anonymkode: 8bed7...e59
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Nå vet jeg ikke helt hva temaene er i p-matte, men sånn generelt er dette hva jeg tenker: Er vel gitt at du skal bruke bl.a geogebra for å vise eventuelle svar og kurver/figurer, men ville hatt med fremgangsmåten for å få bonuspoeng. Hadde ikke gitt full pott til en elev som ikke visste fremgangsmåten når en har alle hjelpemidler tilgjengelig til å finne fremgangamåten. Anonymkode: 3cc13...b37
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nå vet jeg ikke helt hva temaene er i p-matte, men sånn generelt er dette hva jeg tenker: Er vel gitt at du skal bruke bl.a geogebra for å vise eventuelle svar og kurver/figurer, men ville hatt med fremgangsmåten for å få bonuspoeng. Hadde ikke gitt full pott til en elev som ikke visste fremgangsmåten når en har alle hjelpemidler tilgjengelig til å finne fremgangamåten. Anonymkode: 3cc13...b37 Men man skal jo også lime inn fremgangsmåten fra geogebra ikke bare svaret? (Der det er mulig .. eks jeg har brukt ** felt i geogebra) Anonymkode: 8bed7...e59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå