AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Søknadsfristen nærmer seg, og jeg er usikker på hva jeg skal velge av ergoterapi og spesialpedagogikk. Vet jeg kan endre på rekkefølgen senere, men håper noen med erfaring eller kjennskap til studiene/yrkene har noen innspill å komme med. Fordeler/ulemper med ergoterapeut-yrket og med spesialpedagog-yrket? På forhånd takk Anonymkode: ddcbb...cfc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Det er nesten umulig å gi råd om, for det kommer helt an på hvilke interesser du har og hva slags menneske du er. Ergoterapeuter jobber vel oftere med voksne enn spesialpedagoger gjør, men selv har jeg master i spes.ped. og jobber med voksne, så alt er mulig. Anonymkode: 6e64f...246 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er nesten umulig å gi råd om, for det kommer helt an på hvilke interesser du har og hva slags menneske du er. Ergoterapeuter jobber vel oftere med voksne enn spesialpedagoger gjør, men selv har jeg master i spes.ped. og jobber med voksne, så alt er mulig. Anonymkode: 6e64f...246 På hvilken måte jobbe du med voksne?:) Anonymkode: a1a0b...383
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: På hvilken måte jobbe du med voksne?:) Anonymkode: a1a0b...383 Du må nok ha master. Jeg vet ikke om noen jobber man får med kun bachelor i spes.ped. der man jobber med voksne. Anonymkode: 6e64f...246
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Ville tatt spes.ped. Ergoterapi er veldig snevert, og stillinger vokser ikke på trær. Anonymkode: 6979b...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Søknadsfristen nærmer seg, og jeg er usikker på hva jeg skal velge av ergoterapi og spesialpedagogikk. Vet jeg kan endre på rekkefølgen senere, men håper noen med erfaring eller kjennskap til studiene/yrkene har noen innspill å komme med. Fordeler/ulemper med ergoterapeut-yrket og med spesialpedagog-yrket? På forhånd takk Anonymkode: ddcbb...cfc Følger denne. Står også mellom de to:) Anonymkode: a1a0b...383
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Gå dit det er jobb, dvs. spesialpedagogikk Anonymkode: 0a242...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2020 #8 Skrevet 21. april 2020 Ergoterapi ble lovfestet som tjeneste i kommunehelsetjenesten fra 2020. Det må vel bety at det har blitt lettere å få jobb? Anonymkode: a1a0b...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå