AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Etter å ha googlet litt ser jeg jo at det spekuleres i om squiring kan være urin. Hvordan kan dere her inne på kg være så bastant på at det ikke er det? Anonymkode: 1ee1c...90a 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Fordi når jeg har lagt lakenet til vask på kvelden etter jeg har squirtet i det, så lukter det ikke som tiss. Det lukter litt, så kan tenke meg det er bittelitt tiss blandet ut i det, men langt langt ifra så sterk lukt som ren tiss! Anonymkode: 0ea52...ea0 19
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi når jeg har lagt lakenet til vask på kvelden etter jeg har squirtet i det, så lukter det ikke som tiss. Det lukter litt, så kan tenke meg det er bittelitt tiss blandet ut i det, men langt langt ifra så sterk lukt som ren tiss! Anonymkode: 0ea52...ea0 Hva mener du det er da som kommer ut av urinrøret ditt? Anonymkode: 1ee1c...90a 4
abc123detvardet Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 (endret) Agurk består av 98% vann. Er agurk vann? Nei Squirt består av urin, men det er ikke urin. Noen forskere mener det består av 90% "prostatavæske" og 10% urin. Endret 13. april 2020 av abc123detvardet 15
Lipyros Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Lukter aldri urin og kan squirte kort tid etter å ha tømt blæra 12
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Enig at det lukter litt urin, men ikke sånn som tiss gjør. Så noe urin er det nok i det, men det er noe annet også. Anonymkode: e0ec5...daa 1
Hemoglobin Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Det er ikke squirt, men ejakulat. Ejakulatet er ikke urin. Væsken som kommer ut gjennom squirting, kommer fra Skene-kjertlene (kvinnelig prostata, selv om kvinner ikke har prostata), og består av prostataspesifikke antigen (PSA) (proteiner) og prostatasure fosfataser (PAP) (enzymer), samt noe kreatinin og urea (som altså er i urinen). Men ejakulatet fra kvinner er ikke urin, men inneholder fortynnet urin. 22
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Er det tiss som kommer ut når det går for menn også da eller? Anonymkode: 5dd1e...41e 9
Hemoglobin Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 (endret) 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det tiss som kommer ut når det går for menn også da eller? Anonymkode: 5dd1e...41e Nei. Men det vil/kan være noe urin i sædvæsken (som inneholder massevis av sædceller, i tillegg til mange andre substanser), men det kommer av at det ligger noe urinrester i urinrøret. Det er derfor sæden kan være litt gul. Men normalt sett skal det ikke være urin i ejakulatet (sædvæsken). Endret 13. april 2020 av Hemoglobin 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 Har samme erfaring. Når jeg squirter på et håndkle lukter det nesten ikke noe av det dagen etter. Ikke noe lukt av urin. Dessuten kan jeg squirte rett etter at jeg har tisset og tømt blæra. Les deg opp på det så kan du se at mange forskere sier akkurat det samme. Anonymkode: 9e5a9...071 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det tiss som kommer ut når det går for menn også da eller? Anonymkode: 5dd1e...41e Ja, man lager barn av tiss. Anonymkode: 1ee1c...90a 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Etter å ha googlet litt ser jeg jo at det spekuleres i om squiring kan være urin. Hvordan kan dere her inne på kg være så bastant på at det ikke er det? Anonymkode: 1ee1c...90a Lei av tråder her som prøver å rakke ned på kvinners nytelse og som tror kun menn kan sprute, beklager å skuffe deg,men vi kvinner spruter faktisk mye mer enn deg!!😂 Anonymkode: 189db...905 13
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lei av tråder her som prøver å rakke ned på kvinners nytelse og som tror kun menn kan sprute, beklager å skuffe deg,men vi kvinner spruter faktisk mye mer enn deg!!😂 Anonymkode: 189db...905 Bevis det! 😉 Anonymkode: 729d8...98e 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Jeg kan ikke sprute. Urettferdig Anonymkode: 66084...714 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 Huff... Tiss ca like mye dere pleier å squirte på et håndkle og lukt neste dag. Regner med at dere ikke squirter flere dl eller? Selvfølgelig er det forskjell på en skvett og flere dl. Det finnes ingen forskning som bekrefter at det er noe annet enn tiss. Anonymkode: 8790d...369 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff... Tiss ca like mye dere pleier å squirte på et håndkle og lukt neste dag. Regner med at dere ikke squirter flere dl eller? Selvfølgelig er det forskjell på en skvett og flere dl. Det finnes ingen forskning som bekrefter at det er noe annet enn tiss. Anonymkode: 8790d...369 Jeg squirter ganske så my, er gjerne dam på latexlakenet. Ikke ser det ut som tiss, ikke lukter det som tiss. Det er omtrent like mye tiss i squirt, som det er i sæd. Skal vi snart la denne diskusjonen dø ut? Anonymkode: ff3bb...cce 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 4 timer siden, Hemoglobin skrev: Det er ikke squirt, men ejakulat. Ejakulatet er ikke urin. Væsken som kommer ut gjennom squirting, kommer fra Skene-kjertlene (kvinnelig prostata, selv om kvinner ikke har prostata), og består av prostataspesifikke antigen (PSA) (proteiner) og prostatasure fosfataser (PAP) (enzymer), samt noe kreatinin og urea (som altså er i urinen). Men ejakulatet fra kvinner er ikke urin, men inneholder fortynnet urin. Scientists have found evidence that women who 'squirt' are expelling one of two different types of liquid - one pure urine, and the other a combination of urine and fluid from the female prostate gland. Anonymkode: bc2fc...f8c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #18 Skrevet 13. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg squirter ganske så my, er gjerne dam på latexlakenet. Ikke ser det ut som tiss, ikke lukter det som tiss. Det er omtrent like mye tiss i squirt, som det er i sæd. Skal vi snart la denne diskusjonen dø ut? Anonymkode: ff3bb...cce Du tar nok feil her. https://www.sciencealert.com/where-female-ejaculation-comes-from-and-what-it-s-made-of Anonymkode: bc2fc...f8c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #19 Skrevet 13. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tar nok feil her. Anonymkode: bc2fc...f8c Nei Anonymkode: ff3bb...cce 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #20 Skrevet 13. april 2020 Urin er væske som passerer gjennom nyrene før det samles i urinblæren. Hovedandelen av væsken som utskilles ved squirting kommer fra urinblæren altså er denne væskeandelen urin. Jeg ser at flere argumenterer med at det hverken har særlig farge eller lukt, dette vil også være tilfelle hvis du drikker flere liter vann i løpet av kort tid for deretter å tisse. Urinen inneholder da lavere konsentrasjon av komponentene urinen inneholder men det er like fult urin. Det er riktig at det også er en andel av "ejakulat" i denne "squirte-væsken", men denne andelen er mye mindre enn andelen som kommer fra urinblæren og altså er urin. Man må gjerne kalle denne sammensetningen noe annet enn urin, men det er greit å være klar over at den i hovedsak består av urin. Så vidt jeg vet er "squirt" en referanse til det "å squirte" ikke væsken som kommer ut når man squirter. Så i mangel på et annet ord synes jeg urin er ordet som beskriver væsken best. Anonymkode: ca3e6...2be 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå