Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utføres dette på «unge» mennesker? Har ingen rynker så botox og fillers vil ikke utgjøre noe forskjell. Problemet er at ansiktet har begynt å henge kraftig rundt munnpartiet. Har høye kinnben og alltid hatt flate kinn pga dette, så det syns ekstra godt. Å fylle inn kinn syns jeg gir hamsterutseende så vil ikke det..

Anonymkode: 6aa18...de4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde nesten at jeg hadde skrevet dette😅

Jeg lurer på det samme. Er 32 år, og ansiktet har de siste årene blitt utrolig saggy, huden henger rundt munnen. Jeg har også høye kinnben, og tror det vil se rart ut med filler i kinnene. 

Håper noen har svar😊

Anonymkode: 89d5e...d92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huden henger rundt munn? 32år??

Seriøst.

Anonymkode: 5565e...733

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på det samme, men jeg er drøyt ti år eldre. Har ikke rynker, men hengegud rundt munn og hals. Dette er nok sterkt arvelig betinget hos meg.

Anonymkode: f84d7...045

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem. Eller, har høye kinnbein og som dere beskriver - flate kinn. De er faktisk innhulte. Og filler setter de kun i kinnbeina, men det er jo under der problemet er. Er enig at det ser dumt ut i 99% av tilfellene med filler i kinnene. 

Men er vel ingen leger som vil utføre ansiktsløftning på så unge mennesker. Hvertfall ikke her i Norge. 

Anonymkode: 62237...f4f

AnonymBruker
Skrevet

Vent til du blir 52, du. Da snakker vi hamsterposer. 

Jeg nekter å tro at huden sagger så mye på 32-åringer. 

Anonymkode: a3c48...5ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har da fått filler langt nedenfor kinnbeina? 
Ved resting bitch face setter de filler på siden av leppene, de setter filler i foldene fra nesa ned mot munnen...hva slags behandlere har dere vært i kontakt med? 

Anonymkode: 5a3d7...06b

Skrevet
På 14.4.2020 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Vent til du blir 52, du. Da snakker vi hamsterposer. 

Jeg nekter å tro at huden sagger så mye på 32-åringer. 

Anonymkode: a3c48...5ed

Jeg er 59 og har ikke hamsterposer og nesten ingen rynker. Det er veldig individuelt og har mest med gode eller dårlige gener å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vurdertdette! 36 år. Man kan ta minifacelift, men det varer ikke så lenge, så da er det egentlig bedre å vente til resten av ansiktet trenger oppussing også. Har vært hos mange plastiske kirurger i Oslo(7-8), alle sa nei til facelift :( Vil ikke vente jeg til ser helt herpa ut, men ser ut som jeg da må dra til utlandet.

Anonymkode: 38092...6f9

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, OPIgirl skrev:

Jeg er 59 og har ikke hamsterposer og nesten ingen rynker. Det er veldig individuelt og har mest med gode eller dårlige gener å gjøre.

Gratulerer. 

Anonymkode: a46fc...98e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff, jeg håper det går opp et lys hos dere, sånn at dere klarer å frigjøre dere fra tankene om å operere dere.
Er det dette verden har kommet til? Er det sånn vi vil ha det? 
Ja, jeg vet at folk stort sett får gjøre som de vil, men altså

Anonymkode: 45795...fba

• Liker 3
Skrevet
På 13.4.2020 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på det samme, men jeg er drøyt ti år eldre. Har ikke rynker, men hengegud rundt munn og hals. Dette er nok sterkt arvelig betinget hos meg.

Anonymkode: f84d7...045

Hals her og. Føler den hang over natta. Hadde det enda vært en skikkelig dobbelthake som kan slankes vekk, men virker som huden «har dødd». Hvor dyrt vil dette bli, bekymrer meg. I tillegg burde det ikke kommet før 55-ish, ikke 39...

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også vurdertdette! 36 år. Man kan ta minifacelift, men det varer ikke så lenge, så da er det egentlig bedre å vente til resten av ansiktet trenger oppussing også. Har vært hos mange plastiske kirurger i Oslo(7-8), alle sa nei til facelift :( Vil ikke vente jeg til ser helt herpa ut, men ser ut som jeg da må dra til utlandet.

Kan du tipse meg om de du opplevde som best? Selv om de sa nei.

AnonymBruker
Skrevet
På 19.4.2020 den 17.55, cerruti skrev:

Kan du tipse meg om de du opplevde som best? Selv om de sa nei.

Kenneth Chiu på Aleris fikk jeg veeeldig godt inntrykk av. Og en på Fornebuklinikken, men tror han døde nå nylig? Er en annen som heter Jørgen tror jeg, han fikk jeg også godt inntrykk av. Om jeg hadde turt å la de/noen operere ansiktet mitt er jeg usikker på, det er jo egentlig syyykt skummelt 🤯 Lurer egentlig på hvem i Norge som er best på dette, føler de fleste kirurger her er "alt mulig menn". De opererer både pupper, rumpe, nese og ansikt. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere kunne lagt inn bilder.

Anonymkode: 3c660...32a

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg prøvde threading/trådløft før jul. Dyr behandling da, men gir ett fint løft til nedre del av ansiktet. Har også litt fillers i kinnbena. Verdt å sjekke ut? 

• Liker 2
Skrevet
40 minutter siden, Skyblue7 skrev:

Jeg prøvde threading/trådløft før jul. Dyr behandling da, men gir ett fint løft til nedre del av ansiktet. Har også litt fillers i kinnbena. Verdt å sjekke ut? 

Det kunne vært aktuelt, men ikke etter å ha lest her: https://avivahelse.no/behandlinger/tradloft/

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IKKE ta trådløft! 

Nei, tenker ikke det.

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk stoffskiftet ditt kanskje det er lavt. Det kan påvirke huden ganske drastisk (porøs og posete), samt vekt.

Kvinner sitt stoffskifte blir ofte mer rammet med alderen også.

Anonymkode: 47ce9...3b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...