AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 I år er det jul hos mine foreldre, hvor jeg og mine to søsken med familier skal samles. Men vi er jo en del folk til sammen, åtte voksne og fem barn, altså «13 til bords». Men tror dere dette blir forbudt? Altså at regelen om maks fem holder seg ut året? Anonymkode: de51b...b45 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Jeg tror det er litt tidlig å bekymre seg over dette. Vi kan synse og krisemaksimere så mye vi vil, men sannheten er at ingen vet. Anonymkode: e5f2e...33e 14
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Det er nok ingen som vet hvordan dette ser ut så langt frem i tid. Jeg hadde prøvd å ikke bekymre meg for det foreløpig. Anonymkode: 1fe07...cc9 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Vil tippe det kommer bølge på bølge av viruset. Kanskje det blir vanlig julefeiring i år, men jeg setter en knapp på 2021 når alle har blitt vaksinert. Anonymkode: 286ce...e10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 den som lever får se Anonymkode: b8ef0...2d2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: I år er det jul hos mine foreldre, hvor jeg og mine to søsken med familier skal samles. Men vi er jo en del folk til sammen, åtte voksne og fem barn, altså «13 til bords». Men tror dere dette blir forbudt? Altså at regelen om maks fem holder seg ut året? Anonymkode: de51b...b45 Du gjør jo som du vil. Forbudet mot 5 personer gjelder i offentligheten og ikke i det private (noen er jo 7-12 personer i en husholdning, der er lov det). Så samle hele slekta. Ingen bryr seg. Innen jul 2020 er enten de som smittes kan smittet eller så er vi alle så møkk lei av å sette livet på vent heller enn å risikere død men i det minste leve at vi arrangerer smitte-party og gir faen. Det eneste problemet ditt er gamle foreldre. De må jo selv synes det er ok å risikere livet. Gjør de det så feirer dere. Null problem. Anonymkode: 939e6...5ea 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: I år er det jul hos mine foreldre, hvor jeg og mine to søsken med familier skal samles. Men vi er jo en del folk til sammen, åtte voksne og fem barn, altså «13 til bords». Men tror dere dette blir forbudt? Altså at regelen om maks fem holder seg ut året? Anonymkode: de51b...b45 Forbudt? Det er jo ikke forbudt pr dags dato heller det. Anonymkode: d8bb9...b15 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: I år er det jul hos mine foreldre, hvor jeg og mine to søsken med familier skal samles. Men vi er jo en del folk til sammen, åtte voksne og fem barn, altså «13 til bords». Men tror dere dette blir forbudt? Altså at regelen om maks fem holder seg ut året? Anonymkode: de51b...b45 De planene kan dere med stor trygghet legge på hylla ja. Bare å begynne å belage seg på å feire jul alene. Anonymkode: ef0e8...a60 1
Peanut Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: eller så er vi alle så møkk lei av å sette livet på vent heller enn å risikere død men i det minste leve at vi arrangerer smitte-party og gir faen Anonymkode: 939e6...5ea Jeg lurer på hvordan dere hadde klart dere under en langvarig krig eller andre verre situasjoner Det gjelder å tilpasse seg til situasjonen man er i, enten det tar måneder eller år. Av og til har man ikke noe valg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 18 minutter siden, Peanut skrev: Jeg lurer på hvordan dere hadde klart dere under en langvarig krig eller andre verre situasjoner Det gjelder å tilpasse seg til situasjonen man er i, enten det tar måneder eller år. Av og til har man ikke noe valg. Men da holdt vel alle seg til sine og sitt? Eller gikk de som hadde lyst på kjøpesenter, besøk hos familie og venner, på café og tur i marka med resten av byen? Tror mange har problemer med å tilpasse seg når alle gjør som de vil uansett. Anonymkode: ac1e0...0a7
Djungelvrål Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 Bekymre seg over en middag som er om over 8 mnd? Nei 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: I år er det jul hos mine foreldre, hvor jeg og mine to søsken med familier skal samles. Men vi er jo en del folk til sammen, åtte voksne og fem barn, altså «13 til bords». Men tror dere dette blir forbudt? Altså at regelen om maks fem holder seg ut året? Anonymkode: de51b...b45 Hva i alle dager, kanskje du er dau før det, koronadau. Anonymkode: aa784...f2b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Apocalypte said: Bekymre seg over en middag som er om over 8 mnd? Nei Noen liker å planlegge i god tid 😅 Personlig tror jeg dette er over om ikke så lenge, men jeg er jo optimistisk av natur 😊 Anonymkode: 0de25...131
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Jeg tenker at smitten og det småkaotiske bildet avtar veldig ut over sommeren, men så gjenstår det å se om det blir et nytt oppbluss på høsten. Dette vil nok avgjøre det du spør om. Anonymkode: ed412...d90
Peanut Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Men da holdt vel alle seg til sine og sitt? Eller gikk de som hadde lyst på kjøpesenter, besøk hos familie og venner, på café og tur i marka med resten av byen? Tror mange har problemer med å tilpasse seg når alle gjør som de vil uansett. Anonymkode: ac1e0...0a7 Det vet jeg ikke, jeg levde ikke på den tiden. Jeg refererte dog ikke til 2 verdenskrig, men om man får. Atomkrig med påfølgende atomvinter for eksempel. Litt emp fra solen som vil slå ut all elektronikk for eksempel. Dette blir ingenting i forhold Naturen alene er jo lunefull, så hvem vet hva annet som kan skje. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: De planene kan dere med stor trygghet legge på hylla ja. Bare å begynne å belage seg på å feire jul alene. Anonymkode: ef0e8...a60 Tror du virkelig det?! Anonymkode: de51b...b45 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 46 minutter siden, Apocalypte skrev: Bekymre seg over en middag som er om over 8 mnd? Nei Ikke bare en middag! Pleier å samles i tre dager! Anonymkode: de51b...b45
Anbefalte innlegg