Gå til innhold

På hvilken måte har du blitt et bedre menneske av koronakrisen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at det er rom for litt selvskryt, også under kriser.

Jeg har blItt flinkere å lage mat.

Jeg setter større pris på de rundt meg.

Jeg er blitt mye bedre til å rydde!

At vi er fanget her på ubestemt tid har gjort meg bedre til å se oppsiden. Jeg lar meg mindre stresse av småtteri jeg vanligvis ville la meg oppsluke av

hva med dere?

Anonymkode: 567cc...833

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt flinkere til å sette mine egne problemer til side for å hjelpe de som har det verre. I alle fall nå mens denne dugnaden pågår, vi får se om det varer.

Anonymkode: 8112f...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt flinkere til noe spesielt som jeg kan komme på. Bare irritert fordi det ikke blir noen avlastning i form av barnehage, og fordi man ikke får dra på hytta osv., begge deler helt uten grunn og stikk i strid med ekspertenes anbefalinger. Gått politikk og prestisje i det, heldigvis er det slutt på tullet om en uke.

Anonymkode: 466d8...d4c

• Liker 3
Skrevet

Må si at på ingen måte. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har overhodet ikke blitt noe bedre menneske, og det virker det ikke som det store flertallet har blitt heller. Med mindre man regner selvrettferdighet som en dyd.

Anonymkode: 79193...88d

• Liker 3
Gjest Malika
Skrevet

Som veldig introvert har jeg klart å puste bedre. Men det er vel ikke å bli et bedre menneske?

Jeg er veldig takknemlig for at min lille familie har fast og trygg inntekt. Det har jeg lært nå at er ingen selvfølge.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke, tvert imot, lar meg virkelig forarges av alle idiotene, visste ikke at det fantes så mange dumme folk. 

Anonymkode: 9bbe2...06e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like bra og rævva som før krisen! ✌️

Anonymkode: 99e82...af7

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg har blitt en verre utgave av meg selv. Gleder meg til jeg føler ting er litt mer normalt igjen. Føles som hver dag er søndag nå og jeg er alltid trist på søndager. Så det vil si, i 4 uker har jeg gått å følt meg tom.

Anonymkode: e0469...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ikke, tvert imot, lar meg virkelig forarges av alle idiotene, visste ikke at det fantes så mange dumme folk. 

Anonymkode: 9bbe2...06e

Enig, alle idiotene i Korona-politiet som forsvarer hytteforbud og tror helsevesenet kollapser om man besøker familie i en annen by osv.

Anonymkode: 466d8...d4c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg setter mer pris på dem og det jeg har. 

Jeg har blitt enda flinkere til å ikke sutre. Synes det er så mange som griner over vær og vind og hjemmekontor, det får meg til å lure på om de egentlig vet hvordan det er å ha virkelige problemer. 

Anonymkode: 428dd...fb6

Gjest Lawyam
Skrevet (endret)

Ikke noe bedre jeg heller, men *viruset* har hvertfall den egenskap å hente frem det verste i folk. Har nok ligget der hele tiden, men nå klarer de ikke å skjule det lengre; hvor kalde og ufølsomme og egoistiske de er. For ikke å snakke om dumme og korttenkte.

Endret av Lawyam
  • Opprett ny...