Gå til innhold

Bukser til lang og smal jente

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger tips til litt kule bukser (uten glitter, enhjørninger,  prinsesser ,altså veldig jente bukser)til min hente i 2.klasse. Hun er 136.5 cm lang, så må stort sett ha benklær i str 140....Hun er ingen skjørt/tunika jente. Opplever ofte at H&M sine bukser blir veldig vide i livet(Hun er jo 7.5 år og normal slank). Hun liker ikke joggebukser, så det bør være skikkelige bukser som tåler daglig bruk på skole og SFO. Har ikke hatt hellet med meg hos Kappahl eller Lindex heller.....vi har ikke Cubus her vi bor..

Anonymkode: d27ed...eb5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes buksene fra nameit, passer fint til 10åringen vår, som alltid har vært lang og tynn. Nå vet jeg ikke hvordan jentebuksene er, siden jeg har gutt. Men vil tro de er litt like på størrelse. Modellene vi har er skinnyfit og slimfit. Da sitter skinnyfit best, og slimfit er litt løsere.

Anonymkode: 928cf...153

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Buksene på Zara er smale. Min jente en ganske smal og har lange ben, og vi kjøper ofte har bukser derfra for at de ikke skal bli for store i livet. Men der må vi ofte opp en eller til og med 2 størrelser fra hva hun bruker til vanlig.

Anonymkode: 27605...f86

Skrevet

Name IT er smale.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker olabukser fra Lindex som heter Narrow. De er smale og passer perfekt til min smale gutt. Om de ikke har tilsvarende jentebukser, kan du da se på gutteavdelingen? Mørk blå olabukse er kjønnsløst.

Anonymkode: e372b...c56

AnonymBruker
Skrevet

Kan skrive under på dette med Name it i alle fall, verdt et forsøk 😊

Anonymkode: 3fa33...2a1

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi er veldig høy og er bare 9 år gammel. Bruker 152 i de fleste klær. Jeg handler det meste på HM, og opplever at bukser er veldig ulike i fasongen. Så lurt å ta henne med å prøve ting, evt kjøpe tights som ligner på jeans. De pleier å koste 99,-/149,- 

Anonymkode: 085d4...a88

AnonymBruker
Skrevet

Hun er alltid med, men siste kjøp ble litt stor i livet(bestemor ville spandere en bukse,  så de dro i butikken) dette var før korona. Får prøve meg på name it neste gang.  

Anonymkode: d27ed...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...