Gjest Bride to be Skrevet 20. juni 2005 #1 Del Skrevet 20. juni 2005 Synes bokhylla Book worm fra Kartell er så kul, men er den praktisk? Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. juni 2005 #2 Del Skrevet 20. juni 2005 Den er veldig kul ja! Men den krever ganske god plass da, og er vel ikke videre praktisk... Har ikke testet den, men sett på den flere ganger. Tror liksom jeg ville hatt den i stua til de "pene bøkene" hvis jeg hadde hatt en sånn, og så byttet ut etter hvert... For det er jo ikke plass til så mye i den heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bride to be Skrevet 20. juni 2005 #3 Del Skrevet 20. juni 2005 Plassen er ikke noe problem, det var mer den praktiske bruken jeg tenkte på... har også tenkt den mer som dekorasjon, ikke som erstatning for "vanlige" bokhyller. Men hvis det f.eks viser seg at bøkene bare sklir eller detter ned fra den hjelper det ikke at den er aldri så kul ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bride to be Skrevet 22. juni 2005 #4 Del Skrevet 22. juni 2005 Opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #5 Del Skrevet 23. juni 2005 Den er ganske kul ja. Har en venninne som har denne og det er plass til overraskende mange og tunge bøker i den! Vil kanksje ikke anbefale hylla for 24 binds leksikon, men det meste annet går fint. Det største problemet ligger i monteringen av hylla på veggen. lir den montert feil og med for mye spenn kan den sprekke, fke.s sprakk min venninnes hylle i lengderetning fra festene pga feil montering. Dette er selvfølgelig ikke en reklamasjonssak. Min venninne bruker hylla likevel. Sprekken synes ikke, men den tåler jo mindre vekt. Lykke til med hylla :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå