Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter flere forsøk med ivf ble vi endelig gravid. Men dessverre mistet vi tidlig i svangerskapet. Jeg klarer ikke la være å klandre min mann da han drakk helgen før egget ble befruktet. 

Anonymkode: 1dbf7...5c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så dårlig gjort av deg, dette er selvfølgelig ikke hans feil. 

Anonymkode: fba5b...699

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke derfor det endte i en SA og det vet du nok, men det er lettere å ha noen å skylde på.

Jeg forstår at det er fryktelig tungt og vanskelig å miste, og særlig ved IVF. Men det er ingens skyld.

Håper spiren sitter neste gang!

Anonymkode: 13d35...e18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at du tenker slik, men det har nok ikke noen ting å si. Neste gang bør han ikke gjøre det hvis det gjør deg nervøs.. samboeren min drakk litt han også (før IVF). Sto ikke noe om at han ikke burde det mener jeg🧐

Anonymkode: bb79e...bd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har vi blastocyst på frys. Få håpe en av de er sterke nok til å bli en levende baby. Bare for å ha det klart har jeg ikke tatt opp mine tanker med mannen angående alkoholen. 

Anonymkode: 1dbf7...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer drakk hver dag da egget trolig hadde festet seg. Har med at embryoet ikke var levedyktig

Anonymkode: 027ce...6e4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer drakk hver dag da egget trolig hadde festet seg. Har med at embryoet ikke var levedyktig

Anonymkode: 027ce...6e4

Hva? Drakk du alkohol etter du satt inn egg? Med prøverør? 

Anonymkode: 3dab9...45a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...