AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Jeg har seriøst farget etterveksten (som er grå) to ganger denne uka. Det tar ikke farge! Dette var den siste jeg prøvde, så hva velger jeg neste runde? https://www.lyko.no/loreal-paris/loreal-paris-excellence-creme-8-ljusblond?gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIanD4h-2xnG3r31LS4AasgJZaF61H7NZ7jIfM7hSqWJlqGEhJbCYr0aAhw2EALw_wcB Anonymkode: 87da7...0cc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Hårene tar ikke farge fordi du har glasshår, dvs grått hår som ikke har pigmentering? 🤔 Anonymkode: 6cbf5...32e
by Bente Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har seriøst farget etterveksten (som er grå) to ganger denne uka. Det tar ikke farge! Dette var den siste jeg prøvde, så hva velger jeg neste runde? https://www.lyko.no/loreal-paris/loreal-paris-excellence-creme-8-ljusblond?gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIanD4h-2xnG3r31LS4AasgJZaF61H7NZ7jIfM7hSqWJlqGEhJbCYr0aAhw2EALw_wcB Anonymkode: 87da7...0cc Frisør her🌼 Her kan det være to ting og kanskje en kombinasjon av begge to også😉 Det ene er som hun over skriver at du kan ha glasshår tendenser, det vil da si at håret har problemer med å åpne seg slik at pigmentene trekker inn i håret. Det andre er at du har brukt en lys farge, etter min erfaring så har de aller fleste lyse hårfarger en form for lysning i seg, da jobber fargen med å lysne håret fremfor å dekke😏 Min erfaring er at farger på tonehøyde 8-9-10 lysner. Så hvis du prøver en tonehøyde 7 vil det kanskje dekke. Ellers kan du også bruke en teknikk som heter «beising av hår» da hjelper du håret først slik at det åpnes. Jeg har en YouTube kanal der jeg tester hårfarger til hjemmebruk, har en film ute der jeg bruker denne teknikken. by Bente heter kanalen. Ellers kan du også kontakte meg på Facebook hvis du trenger mer hjelp🥰 Masse lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Så utrolig bra svar fra dere. Tusen takk! Farget en runde til med den siste ( bare ettervekst, så hadde mer igjen av produktet), før jeg leste her, og nå ser det bra ut enn så lenge. Kan huske frisøren min har snakket om glasshår... men hun har farget det pent hver 3. Uke. Skal sjekke ut kanalen din by Bente! Takk ❤ Anonymkode: 87da7...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #5 Skrevet 6. mai 2020 Så flotte videoer du har by Bente! Anonymkode: 87da7...0cc 1
by Bente Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 På 6.5.2020 den 17.27, AnonymBruker skrev: Så flotte videoer du har by Bente! Anonymkode: 87da7...0cc Så utrolig hyggelig å høre😍 Tusen tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå