Lillemilla Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hvor skal dere ha/ hvor hadde dere bryllupsnatta deres??
aprilbrud Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Vi bodde på First hotel Marin! Der er det boblebad og badstu i suiten. Rødvin, musserende og deilig snacks ventet oss når vi kom om natten. Fikk ha rommet til kl 16 neste dag, og vi gikk ikke et minutt før
Fifi Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Vi bodde på First hotel Marin! Der er det boblebad og badstu i suiten. Rødvin, musserende og deilig snacks ventet oss når vi kom om natten. Fikk ha rommet til kl 16 neste dag, og vi gikk ikke et minutt før Hørtes deilig ut... Hvor mye betalte dere for det?
Lillemilla Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2005 Vi bodde på First hotel Marin! Der er det boblebad og badstu i suiten. Rødvin, musserende og deilig snacks ventet oss når vi kom om natten. Fikk ha rommet til kl 16 neste dag, og vi gikk ikke et minutt før! Oj, hva betalte dere?
Tinema Skrevet 21. juni 2005 #6 Skrevet 21. juni 2005 skal ha bryllupsnatten på SAS hotellet på bryggen, i den største suiten de har . Det eneste som mangler der er boblebad .Hadde nemlig ønsket meg det.
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juni 2005 #7 Skrevet 21. juni 2005 Vi skal sove hjemme, for der sover vi best Vi ønsket heller ikke en slik utgift, for det blir jo omtrent rett til hotellet og sove, og det gjør vi faktisk best hjemme.
magnhild Skrevet 21. juni 2005 #8 Skrevet 21. juni 2005 Vi var på Bristol. Kjempefornøyd!! Boblebad, to halve hvitvin, stort fruktfat, frokost på sengen og utsjekk kl 15.00. Utrolig deilig!!
Lemona Skrevet 21. juni 2005 #9 Skrevet 21. juni 2005 Vi bodde på et First-hotell i Oslo, og de har en bryllupspakke som inkl. suite med boblebad, badekåper, levende lys, champagne, frukt, sjokolade, roseblader på sengen, frokost på sengen neste morgen og sen utsjekk. Dette kostet 800 kr. pr pers. Synes ikke det var så verst. Kanskje det er samme priser hos First-hotellene i Bergen.
Fifi Skrevet 21. juni 2005 #10 Skrevet 21. juni 2005 Nei det hørtes ikke så ille ut, men jeg sendte en e-post til First Hotel Marin og fikk deres priser, og det var noe helt annet! For suiten med boblebad kostet det 4299!!! Det var riktignok inkludert en hemmelig bryllupspakke, frokost på rommet, sen utsjekk og en eksklusiv bryllupsgave... Sukk... er det dette nivået det ligger på, blir det vanlig hotellrom på oss (huset vårt er fullt av tilreisende gjester). Det skal nevnes at de hadde billigere alternativer, men jeg vil ha bobler!!!
magnhild Skrevet 21. juni 2005 #11 Skrevet 21. juni 2005 Nei det hørtes ikke så ille ut, men jeg sendte en e-post til First Hotel Marin og fikk deres priser, og det var noe helt annet! For suiten med boblebad kostet det 4299!!! Det var riktignok inkludert en hemmelig bryllupspakke, frokost på rommet, sen utsjekk og en eksklusiv bryllupsgave... Sukk... er det dette nivået det ligger på, blir det vanlig hotellrom på oss (huset vårt er fullt av tilreisende gjester). Det skal nevnes at de hadde billigere alternativer, men jeg vil ha bobler!!! Det er ikke billig på first hotel -marin. Vi lurte på det også. Vi betalte 2700 for bobler og sprudlevann å bristol!
Lemona Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Det er ikke billig på first hotel -marin. Vi lurte på det også. Vi betalte 2700 for bobler og sprudlevann å bristol! Det var rart. Jeg trodde at siden opplegget het "First wedding" så var dette noe de kunne tilby på alle First-hotellene, men det er tydeligvis feil da... http://www.firsthotels.no/FHTemplates/Hote...ge.aspx?id=4149
liv-b Skrevet 22. juni 2005 #13 Skrevet 22. juni 2005 Vi hadde et utrolig flott opphold på Solstrand Fjordhotell :-) Ikke boblekar på rommet, men en utsøkt spaavdeling med det meste hjertet kunne begjøre. Sukk, nå fikk jeg lyst til å reise tilbake. ;-)
aprilbrud Skrevet 22. juni 2005 #14 Skrevet 22. juni 2005 Nei det hørtes ikke så ille ut, men jeg sendte en e-post til First Hotel Marin og fikk deres priser, og det var noe helt annet! For suiten med boblebad kostet det 4299!!! Det var riktignok inkludert en hemmelig bryllupspakke, frokost på rommet, sen utsjekk og en eksklusiv bryllupsgave... Sukk... er det dette nivået det ligger på, blir det vanlig hotellrom på oss (huset vårt er fullt av tilreisende gjester). Det skal nevnes at de hadde billigere alternativer, men jeg vil ha bobler!!! Jeg hadde ikke giddet å betale 4299 for det, selv om vi hadde det helt topp der! Fikk det mye billigere pga kontakter, ellers hadde det nok blitt et vanlig hotellrom eller evt. egen seng på oss også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå