Gjest gjessst Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hei Jeg har hatt piercing i navlen i ca 3 år, men har nå for en stund siden skjønt at jeg ikke tåler den lenger (?) Det lukter surt og jeg har begynt å reagere på belte-spenner (nickel?) er det farlig hvis jeg ikke tar ut piercingen eller kan det gå over? SKjønner ikke helt hvorfor det har komt så lenge etter for det er jo grodd for flere år siden! Noen som har peiling?
Dagoberta Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Er ringen du har i av kirurgisk stål? Hvis ikke, kan det hjelpe å bytte ring, for de av kirurgisk stål skal ikke gi allergiske reaksjoner. Det kan ha blitt en infeksjon, f.eks. hvis du har gått med bukser som har nappet litt i ringen, i så tilfelle kan det hjelpe å ta en ny måned med rensing, på samme måte som da du satte ringen i. Du burde få sjekket om du har fått nikkelallergi.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Tipper du har nikkelallergi. Det beste ville være å skifte til kirurgisk stål som Dagoberta sier.
Cathie Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 angående kirurgisk stål.. sjekk det som står her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå