Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke prøver fordi jeg ikke har noe mann. Ønske om barn er så sårt, men å dra til Danmark og bli alenemor er ikke aktuelt. Det er ekstra tungt når det kryr av gravide overalt. Blant venner, på jobb, og den ene etter den andre jeg følger på f.eks instagram blir gravide. (F.eks noen jeg følger pga trening.) Jeg klarer ikke å unngå å bli bitter og misunnelig.:-/

Anonymkode: 1382a...08e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en mann❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er over 5000 hvert år som er enslige mødre (SSB.no). Flere jeg vet om har dratt til Danmark. Hvis ønsket er så sterkt, så er det kanskje verdt det? 

Anonymkode: d4d18...29a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette skulle nok vært publisert i singelforumet. Singel i mange år, og har nesten gitt opp å få meg en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sliter med å finne mann, leter dere aktivt? Har ei venninne som klager på at hun ikke finner seg en mann, men hun prøver ikke aktivt å møte noen nye heller. Til dere det gjelder: Ikke sitt og vent på en mann. Da ender dere opp alene. 

Anonymkode: c3d6b...627

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer alltid til å kry av gravide, særlig når du er så opphengt i det som det du er nå. Dersom du virkelig ønsker å bli gravid, synes jeg du skal planlegge en tur til Danmark og ikke bli hysterisk etter å finne deg en mann. Menn er oppskrytt.

Anonymkode: 75d5e...b55

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett aktivt i 4 år, og jeg er ikke kresen. Vil bare ha en vanlig mann jeg kan ga det bra med. Men nå har jeg slettet tinder. Møter heller ikke noen irl, kjenner ingen single, og de få single vennene mine kjenner, har jeg møtt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er 40 000 gravide i Norge til enhver tid, så det er ikke noe rart du støter på mange av dem. De blir spesielt synlige når de har noe du ønsker. Hvis drømmen er mann og barn, så må du gå "all in" og date skikkelig seriøst. Vær åpen for menn som ikke vanligvis er din type, det er vanskelig å finne mann hvis mann er kresen. Jeg var selv singel lenge fordi jeg hadde veldig spesifikke utseendemessige preferanser, så jeg møtte svært få med slikt utseende, og de få jeg møtte var ikke interessant. Heldigvis ble jeg "omvendt" av en fantastisk mann som ikke var min type utseendemessig. Nå har jeg ikke lenger preferanser på utseende, jeg kan få kjemi med veldig mange forskjellige menn.

Anonymkode: f3064...c9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer en brannfakkel: Det er 7 milliarder mennesker i verden. Jeg stiller meg kritisk til om kvinner som ikke evner å skaffe seg en partner bør skaffe seg barn alene. Ikke spesifikk rettet mot TS, men anbefaler absolutt å finne noen å oppdra barn sammen med. Man har så mye bedre utgangspunkt da. Lykke til! 

Anonymkode: 738f5...aa7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var helt feil gruppe å legge dette innlegget i. Dere har jo mann, så dere har neppe vært i singelforumet og har ikke det problemet med å finne seg noen. Hvis dere har vært i singelforumet ser dere at å være singel og prøve å finne seg en mann, ikke er lett overhodet.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner jo at det er vondt. Men andre kan jo ikke slutte å få barn bare fordi du ikke får barn. 

Anonymkode: 095f0...ca3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var helt feil gruppe å legge dette innlegget i. Dere har jo mann, så dere har neppe vært i singelforumet og har ikke det problemet med å finne seg noen. Hvis dere har vært i singelforumet ser dere at å være singel og prøve å finne seg en mann, ikke er lett overhodet.

Jammen, hva vil du vi skal gjøre da? Det er ikke lett for noen å finne den rette. Noen finner han/henne helt tilfeldig når de ikke leter, mens andre må lete lenge. Jeg har til gode å høre om noen som bestemte seg for at "NÅ skal jeg finne den rette" og fant den personen fort. Mitt inntrykk er som sagt at man finner kjærligheten enten helt tilfeldig, uten å lete, eller etter å ha lett grundig en god stund. 

Hva gjør du for å prøve å finne kjærligheten da, Ts? Hvor prøver du å treffe menn? Det kan hende du ikke leter godt og grundig nok. 

Anonymkode: f3064...c9c

Skrevet

Kryr av dem fordi du er opphengt i dem. Da jeg var gravid krydde det av gravide også fordi jeg tenkte på graviditet og mager,nå legger jeg ikke merke til dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...