Gå til innhold

Overvektig, risikogruppe?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så alle overvektige skal holde seg hjemme og bli enda mer feite?

De har sagt dette om overvekt for å gi folk en mulighet til å ha bedre sjanse om de starter å slanke seg og bevege seg mer nå. 

Anonymkode: 46de4...ad8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke frekt ment: Dere som er redd for korona pga overvekt, har dere startet å gå ned i vekt? Smitte kan bli nesten umulig å unngå, og vi kan måtte leve med korona i lang tid. Hvis dere er redde er jo dette noe man kan gjøre noe med

Anonymkode: ab0e5...6c1

Ja, gikk på et opplegg før corona så ble alt utsatt pga det. Men har fortsatt å gå ned jevnt og trutt i påsken. 

Anonymkode: 40890...1f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har bli på 28, er jeg da i risikogruppen og bør ikke sende barnet mitt på skolen?

Anonymkode: 13df6...01c

Det er snakk om de som har så dårlig lungefunksjon rett og slett fordi de er så feite at det ikke er plass til lungene. 

Anonymkode: 3f41c...4a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er ikke frekt ment: Dere som er redd for korona pga overvekt, har dere startet å gå ned i vekt? Smitte kan bli nesten umulig å unngå, og vi kan måtte leve med korona i lang tid. Hvis dere er redde er jo dette noe man kan gjøre noe med

Jeg begynte etter jul og er på god vei, men det er ikke gjort over natten å gå ned 60 kg.

Anonymkode: 91f1a...61a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Alder er og blir den største risikoen. Og også blant eldre så blir de fleste friske. Jeg er kraftig overvektig i fedmekategorien og jeg har astma. Jeg finnes ikke redd. Dette kommer til å gå så bra.  

Anonymkode: 901be...9f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg begynte etter jul og er på god vei, men det er ikke gjort over natten å gå ned 60 kg.

Anonymkode: 91f1a...61a

Nei definitivt, det er heller ikke sunt å gå ned for fort. Men det er supert at du er i gang!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir fsktisk litt bekymret for statsministeren vår når det kommer til det her, jeg.

Jeg er forsåvidt sykelig overvektig med diabetes, så jeg kommer til å holde meg hjemme en stund til. Hadde jeg bare vært litt overvektig uten noe tillegg hadde jeg dratt på jobb om jeg hadde en.

Anonymkode: 1e3d1...7ca

• Liker 1
  • Opprett ny...