AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Jeg har to stk som bytter "hele tiden", flere ganger i uken. Det er alltid selfie, trutmunn, hun ene har med boobs også, bildene er ganske like fra gang til gang. Jeg tenker at det handler om å vise seg frem, få likes og oppmerksomhet, kanskje de er usikker på seg selv? Det er snakk om voksne kvinner 37 og 42 år. Selv byttet jeg sist for nærmere 3 år. Et silhuett-bilde fra bryllupet. Hvor ofte bytter dere, og hvilke type bilder bruker dere? Anonymkode: 9c8ae...914 3
strynejenta Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to stk som bytter "hele tiden", flere ganger i uken. Det er alltid selfie, trutmunn, hun ene har med boobs også, bildene er ganske like fra gang til gang. Jeg tenker at det handler om å vise seg frem, få likes og oppmerksomhet, kanskje de er usikker på seg selv? Det er snakk om voksne kvinner 37 og 42 år. Selv byttet jeg sist for nærmere 3 år. Et silhuett-bilde fra bryllupet. Hvor ofte bytter dere, og hvilke type bilder bruker dere? Anonymkode: 9c8ae...914 Folk er desperate for oppmerksomhet. Selv har jeg ikke profilbilde 2
FrodeF Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det handler om å vise seg frem, få likes og oppmerksomhet, kanskje de er usikker på seg selv? Det er snakk om voksne kvinner 37 og 42 år. Jeg tenker at du er usikker på deg selv når du henger deg opp i hva andre gjør. Pass dine egne saker.
FrodeF Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, strynejenta skrev: Folk er desperate for oppmerksomhet. Selv har jeg ikke profilbilde Oooooo. Så tøff som ikke har profilbilde. Og ikke er du desperat. Gratulerer. 2
Flamme Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Byttet for 5 år siden. Det holder! Synes det er kjempekleint med de som bytter hele tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Sjeldent.. Har ikke bilde av meg selv, men liker godt å ta bilder av natur, så bruker gjerne det, og da kan det hende jeg bytter et par ganger i året. Ellers legger det ut.. Anonymkode: d5688...4ae
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Jeg har hatt samme profilbilde siden 2007. Det er et bilde av meg fra brystet og opp. Jeg tenker at folk for bytte så ofte de vil. Jeg har bedre ting å drive med enn å publisere bilder av meg selv på verdensveven. Anonymkode: 4a970...725
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Jeg har byttet profilbilde en gang fra det originale jeg la inn på facebook i 2005-2006. Anonymkode: 0d3c6...a7a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to stk som bytter "hele tiden", flere ganger i uken. Og nettopp disse typene på facebook gidder ikke jeg å gi en like på bildene. De overser jeg bare, og ser det er flere som ikke gjør det. Men så er det en fast "klikk" som liker disse bildene om og om igjen og dermed oppnår de jo den oppmerksomheten de vil ha. Anonymkode: 70904...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 Men hva gjør det andre om de vil ha oppmerksomhet? Om de føler seg bedre av likes? Gi de likes og spre litt glede da vel. Anonymkode: de1df...399
SoWhat? Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 Har ei som har jobbet mye som modell, og hun bytter ofte profilbilde. Syns bildene er veldig fine, og syns det er helt ok at hun vil vise dem frem. Ja, hun er glad i oppmerksomhet, men so what? Hun er en utrolig varm og søt dame, og er godt likt. La nå folk få være som de er. 2
Lipyros Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 1-2 ganger i året men nå bruker jeg Facebook lite. Mest i jobbsammenheng
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 Det aller verste er de som har 20 LIKE profilbilder i ulike størrelser og med forskjellig filter (som «Pray for Paris», norsk flagg, stay home... osv). Anonymkode: d0c33...ab3 4
mam4ma Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Skjønner faktisk ikke hvorfor folk skal ha en mening om hva andre folk deler på sin egen side! Folk skal da få gjøre akkurat det de vil på "eget territorium", skulle jaggu bare mangle! Forøvrig er det 100% frivillig å følge noen, og det er veldig enkelt å kutte ut! Men da har man vel ingenting å slarve om...? 🤦🏻♀️ Men for å svare: Jeg la inn nytt bakgrunnsbilde i 2012, og har nå hatt samme profilbilde i 3 år. Liker ikke veldig godt å være på bilde 😬 Men min personlige mening er at profiler uten bilde ikke er helt til å stole på 😂 Men de gjør selvsagt som de vil! Jeg deler en god del og kommenterer mye, sikkert noen som mener det er "feil" også 🥴 Bryr meg ikke! Så lenge jeg er høflig og snill, så er alt ok for min del. 1
mam4ma Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det aller verste er de som har 20 LIKE profilbilder i ulike størrelser og med forskjellig filter (som «Pray for Paris», norsk flagg, stay home... osv). Anonymkode: d0c33...ab3 Hva er problemet med å vise sin støtte/sette fokus på ting da? En merkelig ting å bli irritert på...
Nuka Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 Jeg hadde samme i nesten to år før jeg byttet nå. Flere av mine venner bytter ofte og noen bytter nesten aldri, kunne ikke brydd meg mindre 🤷♀️ Blir 30 og har i grunn aldri byttet så ofte på SoMe noen gang egentlig. Folk er forskjellige 😊
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 Dog blir det litt vel synlig for tiden når folk bare få 25 likes, mens andre får 135 og man har samme mengde "venner". Anonymkode: 70904...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå