Gå til innhold

Er dette squirt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på om jeg squirter eller om jeg bare blir ekstremt våt.

Det skjer ikke hver gang, men de gangene orgasmen er ekstrem. Jeg kjenner ikke at det spruter, men kommer helt ekstremt og det blir vått i senga under meg. Ikke mye, men såpass at det renner. I går så mye at mannen kommenterte det. Det rant av han og🙈.

Når jeg rir han er det ekstremt godt. Jeg får ikke orgasme da (sikkert mest fordi han kommer fort da) men jeg er helt på grensen og det renner.

En gang jeg onanerte med å stimulere g-punktet med fingrene og klitoris med håndbaken kom det plutselig masse veske og fylte hånden min. Skjedde rett før jeg kom, sånn når det er på det deiligste rett før jeg kom.

Ikke at det betyr så mye å få svar på dette. Har alltid trodd at squirting var en skikkelig heftig sprut med masse væske og en helt annen type orgasme. Men begynte å lure litt når jeg leste en annen tråd her hvor noen sier de ikke merker selve spruten.🤔🤔🤔

Anonymkode: d7273...bce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yes, gratulerer 🙂

Anonymkode: 2aa5b...6bd

AnonymBruker
Skrevet

Eksen var sånn. Greide aldri å se en synlig sprut, men det rant og ble vått. Som regel etter mye g-punktstimulering, men av og til uten.  Særlig en gang hun satt på fjeset mitt, kom det veldig uventet i munnen på meg. Glemmer ikke det så fort. 

Anonymkode: fa5d9...1a5

Gjest Keikolina
Skrevet

Så opptatt mange her er av noe så ekkelt, jippi du tisser på deg ufrivillig når du sexer, gratulerer.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen var sånn. Greide aldri å se en synlig sprut, men det rant og ble vått. Som regel etter mye g-punktstimulering, men av og til uten.  Særlig en gang hun satt på fjeset mitt, kom det veldig uventet i munnen på meg. Glemmer ikke det så fort

Var det godt? :fnise:

Anonymkode: eb23d...533

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Keikolina skrev:

Så opptatt mange her er av noe så ekkelt, jippi du tisser på deg ufrivillig når du sexer, gratulerer.

Kan garantere deg at det ikke er det som skjer😉 det hadde jeg merka og ikke trengt å spørre om😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det godt? :fnise:

Anonymkode: eb23d...533

Det var ikke direkte vondt, litt bittert på smak. Men det var uansett en veldig opphissende opplevelse. Hun kom ikke av vanlig slikking, men når hun fikk ri litt selv, så skjedde det. Anbefales. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er tiss. 

Anonymkode: f186a...ffb

AnonymBruker
Skrevet

Squirt er et annet ord for tiss. Skjønner ikke at noen tenner på det. Voksne mennesker som pisser på seg burde skjemmes 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Squirt er et annet ord for tiss. Skjønner ikke at noen tenner på det. Voksne mennesker som pisser på seg burde skjemmes 

Hva har det å si for deg? Voksne mennesker som kaster skam på andre, enten det er basale kroppsfunksjoner, eller seksuell nytelse,  burde bare holde seg til strikketøyet sitt. 

• Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan garantere deg at det ikke er det som skjer😉 det hadde jeg merka og ikke trengt å spørre om😂

Jo, det er nettopp det det er 😃

Få kontroll på blæra di, tissing i senga er ikke bra i din alder.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Heldigvis så er vi en god del som har et litt mer åpent syn på dette. Ingen voksne burde skjemmes over noe som skjer under seksuell omgang med andre voksne, og vi er mange som tenner spesielt på dette her.

Folk med sterke fordommer derimot, bør skamme seg.

Anonymkode: eefd3...19b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Keikolina said:

Jo, det er nettopp det det er 😃

Få kontroll på blæra di, tissing i senga er ikke bra i din alder.

Haha, bitterheten og misunneligheten skinner igjennom! Anbefaler å heller holde deg unna slike tråder.

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, bitterheten og misunneligheten skinner igjennom! Anbefaler å heller holde deg unna slike tråder.

Jeg er misunnelig for at noen tisser på seg under sex??? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Et par stykker som er lite opplyst og med store fordommer her ser jeg😂😂 

Tiss er det ikke, garanterer dere det. Hadde skjønt det om det var det og ikke trengt å spurt. Har full kontroll på blæra👌

Egentlig ikke viktig for meg å vite om det er squirt eller bare jeg som blir ekstremt våt heller. Som sagt den andre tråden som fikk meg til å lure. 
Det viktige er jo nytelsen og dette skjer kun når den er helt på topp. Ikke opplevd dette med andre partnere. Faktisk ikke opplevd det før det siste året etter at vi begynte å eksperimentere med litt forskjellig for å piffe opp sexlivet. Så er nok kåtere enn før og nyter mer enn før. Slipper meg selv mer løs og er tryggere nå. Har og blant annet trent med vaginakuler for å få sterkere orgasmer. Aldri har sexlivet vært så bra som nå👌

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jepp, du har squirtet. Enjoy!

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Keikolina said:

Jeg er misunnelig for at noen tisser på seg under sex??? 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Du virker meget usikker på deg selv.. 

Og TS, så bra, godt å høre noen som nyter sexlivet og har det så fint med seg selv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Jepp, du har squirtet. Enjoy!

Å vær du sikker på at det nytes her😍

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og TS, så bra, godt å høre noen som nyter sexlivet og har det så fint med seg selv!

Ja, folk som har rett er gjerne usikre og misunnelige, hersketeknikken din fungerer dårlig 😃

Gjest Keikolina
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt å nyte nedtissingen sin 😍😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...