Gå til innhold

Pupper og slanking

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona har slanket seg 10 kg. Hun var lite tilfreds med egen kropp og har vært kjempeflink med slankingen. Jeg mener selv jeg har vært flink å backe henne, og jeg har naturligvis hatt en baktanke om at dersom hun er mer tilfreds med seg selv, så blir det mer sex på meg/oss.

Slik har det ikke blitt. Som litt sexylubben tidligere hadde hun store, flotte pupper. Nå har hun 2 slappe polvotter som slenger foran der. Det virker nesten som puppene er der hun har mistet mest. 

Hun ser i tillegg 10 år eldre ut i ansiktet; dradd og slakk i skinnet. Knoklete hender som min bestemor.

En skikkelig nedtur for meg dette. Håper hun føler seg bedre i det minste.

Bør jeg si noe til henne? 

Anonymkode: 6635c...a44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona har slanket seg 10 kg. Hun var lite tilfreds med egen kropp og har vært kjempeflink med slankingen. Jeg mener selv jeg har vært flink å backe henne, og jeg har naturligvis hatt en baktanke om at dersom hun er mer tilfreds med seg selv, så blir det mer sex på meg/oss.

Slik har det ikke blitt. Som litt sexylubben tidligere hadde hun store, flotte pupper. Nå har hun 2 slappe polvotter som slenger foran der. Det virker nesten som puppene er der hun har mistet mest. 

Hun ser i tillegg 10 år eldre ut i ansiktet; dradd og slakk i skinnet. Knoklete hender som min bestemor.

En skikkelig nedtur for meg dette. Håper hun føler seg bedre i det minste.

Bør jeg si noe til henne? 

Anonymkode: 6635c...a44

Usikker på om det hjelper å si så mye.. Du bør ihvertfall være forsiktig med hvordan du formulerer deg. Jeg har lagt på meg 5 kg det siste året med vilje, for å glede mannen min. Etter ungene har puppene mine fått kjørt seg, og selv om jeg så bedre ut med klær 5 kg lettere, er jeg mer sexy naken med mer pupper.. 

Men jeg er 35, og har ikke noe behov for å snu hoder lenger. Har selvtillit nok til å vite at jeg ser bra nok ut selv om jeg nå er mer kurvet enn slank (fortsatt normalvektig). Så jeg synes det er viktigere å være fin for han som skal se meg naken hver dag. ;)

Men nå har mannen min aldri sagt noe annet enn fine ting om kroppen min, selv om han i ettertid har sagt at han foretrekker meg sånn jeg er nå.

Jeg synes absolutt man har rett til å ha meninger om partnerens kropp, men man har ikke nødvendigvis rett til å utrykke meningene sine på en ufin måte. Jeg har gitt mannen min beskjed om at jeg ikke ønsker at han skal gå over en viss vekt, fordi jeg ikke tenner på mye mage, og han tar grep hvis vekta kryper oppover. 

Jeg har variert 20 kg i vekt siden vi ble sammen for 15 år siden, men har jobbet meg tilbake til idealvekta så fort som mulig etter vekttap (sykdom) eller vektøkning (graviditet). Han elsker meg like høyt uansett hva jeg veier, men har selvsagt lov til å ha preferanser.

Det kan også ta omtrent et år etter vekttap før huden har trukket seg sammen skikkelig, så puppene kan fortsatt komme seg. Ellers kan det jo hende at hun går opp et par av kiloene igjen, som mange gjør, og da bør du passe på at alt du kommenterer er veldig positivt. 

Støtt henne i dette dersom hun har gått fra overvekt til normalvekt, men hvis hun har blitt veldig tynn, kan du jo forsiktig si at du foretrekker henne litt rundere.

Men styr unna alt som kan tas som kritikk, da forsvinner sexlivet ditt før du vet ordet av det..

Anonymkode: 9a8d8...232

Gjest schwaben
Skrevet

Det du bør gjøre er å slutte å trolle og heller passe på dine egne saker din forbanna tufs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...