AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Når jeg slikker kjæresten er det ofte stor forskjell på størrelsen på klitoris. Som oftest er den størst når det er hun som inviterer til sex, og åpenbart har gått og vært kåt. Når jeg inviterer, og hun ikke er så forberedt, så er den ofte langt mindre, og ikke altid blir den større heller. Men det trenger ikke ha noen sammenheng med hvor raskt hun kommer. Noen ganger kommer hun ganske raskt selv om klitten er liten. Eller lurer hun meg? Anonymkode: 505bf...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg slikker kjæresten er det ofte stor forskjell på størrelsen på klitoris. Som oftest er den størst når det er hun som inviterer til sex, og åpenbart har gått og vært kåt. Når jeg inviterer, og hun ikke er så forberedt, så er den ofte langt mindre, og ikke altid blir den større heller. Men det trenger ikke ha noen sammenheng med hvor raskt hun kommer. Noen ganger kommer hun ganske raskt selv om klitten er liten. Eller lurer hun meg? Anonymkode: 505bf...0d7 Du vet svaret TS. Erkjennelse er noe du må lære deg og ikke minst klare å leve med. Anonymkode: 54edf...4c0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Damer skal som alltid bestemme når det er tid for sex. Det må du bare infinne deg med TS Anonymkode: 8ff6e...949 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Eller lurer hun meg? Lurer deg? Anonymkode: a1407...f87 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Klitoris blir større når en kvinne er kåt. Anonymkode: 5e1a3...cdf 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Lurer deg? Fordi klitorisen varierer i størrelse? Virkelig? Skal vi kvinner gå å måtte tenke på det også nå da 🤦🏼♀️ Anonymkode: 4c66c...b52 5
smilo Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Jeg kan komme på noen sekunder, uten at klitoris blir større, men når jeg er skikkelig kåt blir den kjempestor, og orgasmen blir mye bedre, for jeg har ladet opp på en måte. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 17 minutter siden, smilo skrev: Jeg kan komme på noen sekunder, uten at klitoris blir større, men når jeg er skikkelig kåt blir den kjempestor, og orgasmen blir mye bedre, for jeg har ladet opp på en måte. Er vell som med penis. Har man ståkuk lenge nok vil den være betydelig større enn under en hverdagsrunk på 5 minutt. For min del gjerne et par cm i lengde og det samme i omkrets. Tror dette varierer fra person til person. Klitoris er jo som penis et organ som fungerer best med bra tilførsel av blod. Organets evne til å ta i mot og holde på dette blodet har mye og si for hvordan det fremstår. Akkurat som forskjellen på trente og utrente muskler. Vi som kan noen triks vet hvordan vi her og nå kan få vev til å ta til seg blod og holde på det. Noe de vi ligger med merker godt. Den esoteriske biten får du lese deg til selv, eller fortsette å leve i uvitenhet. Anonymkode: 54edf...4c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå