AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Jeg er en voksen kvinne som har begynt å se aldrende tegn i ansiktet. Spesielt har jeg begynt å få litt hengende øyelokk/overflødig hud over øyet, sånn at det henger litt ned. Det er ikke veldig mye, men det plager meg, først og fremst fordi det ser stygt ut, men også fordi jeg kompenserer med å rynke panna. Jeg har null peiling på sånt, så hvis noen kan forklare meg det blir jeg veldig glad. Hva kan botox gjøre/ikke gjøre? Hadde jeg sluppet kirurgi hadde jeg blitt glad for det Anonymkode: f7d4c...d52
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Øyelokk kan jeg forstå. Men unngå oppstramming av hele ansiktet, da ser det ikke bra ut. Ser ut som du har stått i motvind 1år. Botox og fillere ser også helt latterlig ut. Godta deg som du er! Tenk på hvordan du behandler kroppen din: Spis sunt, unngå koffein, nikotin og alkohol. Tren styrke 3 ganger i uka. Ikke eksponer huden din for mye i solen, sol er farlig. Holder med 15min direkte hver dag. Anonymkode: ef1ee...718 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en voksen kvinne som har begynt å se aldrende tegn i ansiktet. Spesielt har jeg begynt å få litt hengende øyelokk/overflødig hud over øyet, sånn at det henger litt ned. Det er ikke veldig mye, men det plager meg, først og fremst fordi det ser stygt ut, men også fordi jeg kompenserer med å rynke panna. Jeg har null peiling på sånt, så hvis noen kan forklare meg det blir jeg veldig glad. Hva kan botox gjøre/ikke gjøre? Hadde jeg sluppet kirurgi hadde jeg blitt glad for det Anonymkode: f7d4c...d52 Det du vil gjøre er unaturlig. Det er helt greit å bli litt eldre og kroppen blir mindre spenstig. Likevell skal dere kvinner på død og liv lete etter "ungdomskilden" . Dropp det, du er vakker akkurat som du er. Du blomstrer uansett.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Da får du dekket øyelokk operasjon. Bare det vil løfte ansiktet og åpne blikket veldig. Anonymkode: 1a0b7...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øyelokk kan jeg forstå. Men unngå oppstramming av hele ansiktet, da ser det ikke bra ut. Ser ut som du har stått i motvind 1år. Botox og fillere ser også helt latterlig ut. Godta deg som du er! Tenk på hvordan du behandler kroppen din: Spis sunt, unngå koffein, nikotin og alkohol. Tren styrke 3 ganger i uka. Ikke eksponer huden din for mye i solen, sol er farlig. Holder med 15min direkte hver dag. Anonymkode: ef1ee...718 Takk for svar. Resten av aldringstegn gjør meg ikke så mye, jeg har ikke noe ønske om å forsøke å se 20 år yngre ut. Trening er bra for det meste, trener 3 fanger i uke, men trener ikke styrke mer enn 1. Så der har jeg litt å gå på. Øyelokkene er nok også delvis genetisk betinget, faren min har det samme problemet. Men en liten korrigering for å fjerne overflødig hud kan kanskje gjøre dette bedre. Anonymkode: f7d4c...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå