hayu Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Hei! Kjører bankene vanlige kjøringer idag eller er?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 I dag er det 2.påskedag som er en rød dag og det betyr at banker er stengt, altså det skjer ingenting.
newman01 Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 6 minutter siden, newman01 said: Nei, ingenting skjer andre påskedag Ikke lett å skille dagene fra hverandre i disse karantene/hjemmekontordager.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Jeg ser at ting jeg selv har lagt inn som skal overføres på egne datoer på mine egne kontoer ikke har blitt overført, sikkert fordi det er røde dager. Men dette er jo data? Hvorfor kan ikke dataen overføre automatisk på røde dager? Det synes jeg er rart. Anonymkode: 26203...2c6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at ting jeg selv har lagt inn som skal overføres på egne datoer på mine egne kontoer ikke har blitt overført, sikkert fordi det er røde dager. Men dette er jo data? Hvorfor kan ikke dataen overføre automatisk på røde dager? Det synes jeg er rart. Anonymkode: 26203...2c6 Fordi dette er så kritiske systemer at det må være folk tilgjengelig dersom ting skulle skje? Aner ikke. Bare ett forslag... Anonymkode: 50b33...39d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå