AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Hvordan har det vært for deg? Anonymkode: 152cc...5fb
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 For meg er det ingen kobling mellom god sex og følelser. God sex er god sex, følelser noe annet. Så komme over... var det ikke følelser var det ingenting å komme over. Jeg er kvinne. Anonymkode: 3193d...845 3
Resignert Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Savner definitivt å ha sex med de damene som var skikkelig bra i senga, men savner dem ikke ellers. Er jo både pluss og minus med de fleste, og i de tilfellene var jo sexen det store fortrinnet. De som var kjedelige å ha sex med, tenker jeg lite på. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Hører gjerne flere Anonymkode: 152cc...5fb
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 For meg er det nermest umulig å ha sex med noen uten at det er følelser involvert. Har brent meg på det noen ganger. Anonymkode: 02332...229 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Noen brydde jeg meg ikke om. Følte meg litt ensom når de dro. Helt til jeg falt pladask for siste som førte til ett hekt. Har vel ikke turt å møte noen etter det. Orker ikke en runde til med det. Gud bedre så vondt og ikke minst slitsomt. Anonymkode: ac2b5...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 Det kommer litt an på. Enkelte har jeg angret litt på at jeg hadde sex med (gjerne de jeg har hatt sex med på fylla), og da er det null følelser involvert. Det regnes mer som en flause og er dermed ikke noe problem å komme over følelsesmessig ..😅 (heldigvis ikke skjedd så mange ganger). Mens de jeg har hatt sex med de siste årene er som regel gutter jeg har datet flere ganger (før vi hadde sex). Noen får man mer «følelser» for enn andre. Kommer litt an på kjemien spør du meg. Og de jeg har fått god kjemi med har endt opp med å bli kjæresten min, så da ble det liksom ikke noe å «komme over» det heller (og nei jeg har ikke hatt så mange kjærester). K29 Anonymkode: ac0d9...f9c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Det kommer an på hvilken personer du spør. Mennesker med narsissistiske og psykopatiske trekk mangler empati og dypere følelser og klarer ikke binde seg følelsesmessig til andre gjennom sex på samme måte som normale mennesker gjør. For dem betyr det ingenting å ligge rundt med utallige partnere og være promiskuøse fordi de ikke klarer å ha dypere følelser for andre. De bare later som om de har det som normale mennesker har for å fange og lure troskyldige snille mennesker inn i sitt garn når de ønsker å ha et forhold og utnytte fordeler av å ha det. Anonymkode: 71aa1...de0 1
lalela Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 Jeg tenker sex og følelser ikke nødvendigvis må være knyttet sammen. Men kan tenke på et godt ligg lenge i ettertid
lalela Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvilken personer du spør. Mennesker med narsissistiske og psykopatiske trekk mangler empati og dypere følelser og klarer ikke binde seg følelsesmessig til andre gjennom sex på samme måte som normale mennesker gjør. For dem betyr det ingenting å ligge rundt med utallige partnere og være promiskuøse fordi de ikke klarer å ha dypere følelser for andre. De bare later som om de har det som normale mennesker har for å fange og lure troskyldige snille mennesker inn i sitt garn når de ønsker å ha et forhold og utnytte fordeler av å ha det. Anonymkode: 71aa1...de0 Jeg syns da dette var å ta litt hardt i. Finnes vel absolutt normale personer som kan ligge med folk uten å bli følelsesmessig involvert. Selvsagt er det noen som utnytter andre, men om det er en gjensidig enighet om at sex er bare sex, så er det jo ikke snakk om å være narsissistisk eller ha psykopatiske trekk. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Nei, det gjør jeg ikke. Har jeg sex er det fordi jeg allerede har følelser for kvinnen, og dermed ville jeg ikke kommet over det på en god stund. Vekker ikke en kvinne følelser i meg er hun i praksis ikke seksuelt attraktiv. Anonymkode: 2fa77...d10 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #12 Skrevet 14. april 2020 Akkurat nå, lalela skrev: Jeg syns da dette var å ta litt hardt i. Finnes vel absolutt normale personer som kan ligge med folk uten å bli følelsesmessig involvert. Selvsagt er det noen som utnytter andre, men om det er en gjensidig enighet om at sex er bare sex, så er det jo ikke snakk om å være narsissistisk eller ha psykopatiske trekk. Normale mennesker utvikler følelser gjennom sex .Psykopater gjør det ikke. Les deg opp på psykopati. Anonymkode: 71aa1...de0 1
lalela Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normale mennesker utvikler følelser gjennom sex .Psykopater gjør det ikke. Les deg opp på psykopati. Anonymkode: 71aa1...de0 Jeg er ganske godt lest opp på psykopati (som forøvrig ikke er en term man bruker faglig lenger). Og selv om noe kan være et tegn på det du kaller psykopati, betyr ikke det at alle som er på den måten er psykopater. Det ligger ganske mye mer bak diagnosen enn som så. Og det er da utrolig mange "normale" personer som ligger med flere folk uten at man må være følelsesmessig involvert. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #14 Skrevet 14. april 2020 8 minutter siden, lalela skrev: Jeg er ganske godt lest opp på psykopati (som forøvrig ikke er en term man bruker faglig lenger). Og selv om noe kan være et tegn på det du kaller psykopati, betyr ikke det at alle som er på den måten er psykopater. Det ligger ganske mye mer bak diagnosen enn som så. Og det er da utrolig mange "normale" personer som ligger med flere folk uten at man må være følelsesmessig involvert. Hvis du føler deg truffet så var det ikke til deg. Men kun mennesker som er følelses kalde og kynisk innstilte i sin psyke klarer å ha slik sex i lengden. Det er en bruk og kast mentalitet av kropper som om det var sex gjenstander og ikke levende utsatte mennesker med følelser, Bare narsissistiske kynikere klarer bruke sex til egen tilfredstillelse uten samvittighet for såre bare følelser som oppstår hos motparten. Og uten at det oppstår sårbare følelser og samvittighet så blir det narsissisme og iskald forbruk av andre. Anonymkode: 71aa1...de0 1
lalela Skrevet 14. april 2020 #15 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du føler deg truffet så var det ikke til deg. Men kun mennesker som er følelses kalde og kynisk innstilte i sin psyke klarer å ha slik sex i lengden. Det er en bruk og kast mentalitet av kropper som om det var sex gjenstander og ikke levende utsatte mennesker med følelser, Bare narsissistiske kynikere klarer bruke sex til egen tilfredstillelse uten samvittighet for såre bare følelser som oppstår hos motparten. Og uten at det oppstår sårbare følelser og samvittighet så blir det narsissisme og iskald forbruk av andre. Anonymkode: 71aa1...de0 Jeg føler meg ikke truffet, men syns det var en unyansert måte å beskrive det på. Finnes selvsagt folk som utnytter andre. Men om det er en gjensidig enighet om hva sexen innebærer må man ikke være narsissist for å ikke utvikle følelser. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #16 Skrevet 14. april 2020 1 minutt siden, lalela skrev: Jeg føler meg ikke truffet, men syns det var en unyansert måte å beskrive det på. Finnes selvsagt folk som utnytter andre. Men om det er en gjensidig enighet om hva sexen innebærer må man ikke være narsissist for å ikke utvikle følelser. Det får du bare mene. Men normale mennesker med et normalt følelses liv driver ikke på med slik sex da det er fryktelig ødeleggende for psyken og helsen. Anonymkode: 71aa1...de0
draug 75 Skrevet 14. april 2020 #17 Skrevet 14. april 2020 Hva er det man sier? "When people fuck, they bond," det sa skribenten, forfatteren og personligheten Rev. Jane. Det er noe i det. Jeg brukte å si noe i retning av "da det kom opp en plakett med navnet ditt på i hjertet mitt" eller noe slik i stedet for å si "da jeg harva over deg forleden dag." Man tar jo sine tidligere sexpartnere med seg på et vis. Men man sitter ikke hjemme bak gardinene på lørdagskveldene og gråter over minnene om forgangne samleier.
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #18 Skrevet 14. april 2020 Har egentlig aldri hatt det jeg kan definere som god sex bortsett fra det siste forholdet mitt. Der var det i tillegg andre følelser inne i bildet også så hun var ganske tung å få ut av kroppen ikke bare pga. sexen, men for den personen hun var.
lalela Skrevet 14. april 2020 #19 Skrevet 14. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det får du bare mene. Men normale mennesker med et normalt følelses liv driver ikke på med slik sex da det er fryktelig ødeleggende for psyken og helsen. Anonymkode: 71aa1...de0 På hvilken måte er det ødeleggende for psyken og helsen (er ikke sex bare sunt da?), om man er i en gjensidig enighet om å ha sex for sexens skyld?
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #20 Skrevet 14. april 2020 Sex for sexens skyld er vidunderlig. Jeg har hatt både one night stands og uforpliktende forhold, det har alltid vært gode opplevelser. Vi har skiltes med en god klem og takk for en fantastisk natt, eller vi har gått over fra å være ffs til å bli bare venner, men med ekstra godhet for hverandre pga fortiden. Jeg har mange sånne opplevelser. Man er ikke kald fordi om man liker sex utenfor ekteskap eller kjæresteforhold. Sex er selvfølgelig noe intimt, men nettopp derfor er det utrolig vakkert å dele det med et ukjent menneske. Her er vi alle forskjellige, tenker jeg da. Noen må ha følelser for å kunne ha sex, mens andre ikke må det. Anonymkode: 31bef...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå