Gå til innhold

Meld av ff jeg hadde for en tid tilbake!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jevnlig sex med en på 26 og jeg er 44. Fikk meld om at han savnet meg. Tror han har fått dame i alder. Hvorfor? 

Anonymkode: 13c12...87e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, sexen er kanskje skuffende med den nye dama?

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jevnlig sex med en på 26 og jeg er 44. Fikk meld om at han savnet meg. Tror han har fått dame i alder. Hvorfor? 

fordi han liker å ha sex meg deg... uten forpliktelser....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, kanskje svaret finnes i det å kunne ha noen som man kan være seksuell med uten forpliktelse. Og så har han vel gode erfaringer som han ser tilbake på med glede. En som jeg hadde som ff for mange år siden (også en del yngre enn meg) tok kontakt på nytt etter noen år. Vi flørtet litt på sms/mms, og gjør det en sjelden gang i blant fremdeles.

Anonymkode: 94d5a...49c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var koselig. 

Savner en mann og sex. 

Men så klart uaktuelt når han er med en dame. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det var koselig. 

Savner en mann og sex. 

Men så klart uaktuelt når han er med en dame. 

Moralsk sett er det vel det, men om man fantaserer litt gjør det vel ikke noe? En gang min tidligere ff var på reise sendte han meg (litt i fylla tror jeg nok) en melding der han bad om et bilde av meg, skrev ikke noe om hva slags. Jeg var også litt preget av vin og var sammen med en venninne i syden og fortalte om forespørselen til henne. Hun foreslo at vi kunne gi ham i pose og sekk, så vi tok en fellesselfie bakfra og sendte ham. Tror faktisk at han fremdeles bruker den når han trenger litt stimulus for fantasien sin. Et ganske så lite stilig bilde av to middelaldrende "fruer" med kritthvite rumper og "tan lines". Noen vil vel si at noe "enklere" og mer tåpelig kan man knapt forstille seg. Men alt ved ff's er jo av det "enklere" slaget da. Unngår kjærlighetens kompleksitet.

Anonymkode: 94d5a...49c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det var grei at han gjorder det? Han skrev ingenting om sex eller noe sånt da. 

AnonymBruker
Skrevet

Tenker han kjeder seg. 

Anonymkode: 0b4ff...d53

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker han kjeder seg. 

Anonymkode: 0b4ff...d53

Vil tro det ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...