Gå til innhold

Null matlyst.

Fremhevede innlegg

Skrevet

skjønner ikke dette her. Igår spiste jeg kun en brødskive. Var kjempesylten på kvelden så jeg lagde meg middag som jeg trodde skulle friste meg til å spise litt (pytt i panne greier) men nei.. klarte ikke å spise det heller så jeg drakk et stort glass melk og la meg. Nå idag så sliter jeg med å få ned en stakkarslig brødskive Selvom jeg er sulten. Slik har det egentlig vært i halvannen uke nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest .Frida.
Skrevet

Er det begynt å bli varmt der du bor? Mange mister gjerne matlysten når det blir varmere.

Skrevet
Er det begynt å bli varmt der du bor? Mange mister gjerne matlysten når det blir varmere.

ja det er drittvarmt nå.. Men i forrige uke når jeg var i England så var det ganske kjølig der og jeg hadde det likedan da.

Gjest .Frida.
Skrevet

Kan jo rett og slett være klimaforandringen mellom Norge-England-Norge.

Eller at du har personlige ting du funderer mye på for tiden, kan også ha noe å si for hvor mye mat man orker.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har det noe med at Hu i Svingen er borte mon tro :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Har det noe med at Hu i Svingen er borte mon tro :wink:

Det samme tenkte jeg :wink:

Skrevet

Det samme tenkte jeg :wink:

uff.. :oops: kanskje det er det.

Skrevet

Hun kommer hjem snart, gjør hun ikke?

får håpe matlysten kommer tilbake da :)

Skrevet

Det er seriøst ille. klarte ikke å gjennomføre bandøvelsen idag. Ble så slapp at jeg måtte bare gi opp. Bruttern kom til meg ikveld og vi tok et par pils og det hjalp litt på matlysten. Klarte å spise to pizzastykker og en brødskive (wohoo)

Håper det er kun det dere sier det er.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Når kommer hun hjem igjen? Det blir sikkert bedre da. Godt du har kompiser som tar vare på deg imens. :)

Skrevet

Hun kommer hjem på fredagen.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Så bra. Da har du jo noen dager å glede deg på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...