Donnie Darko Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 skjønner ikke dette her. Igår spiste jeg kun en brødskive. Var kjempesylten på kvelden så jeg lagde meg middag som jeg trodde skulle friste meg til å spise litt (pytt i panne greier) men nei.. klarte ikke å spise det heller så jeg drakk et stort glass melk og la meg. Nå idag så sliter jeg med å få ned en stakkarslig brødskive Selvom jeg er sulten. Slik har det egentlig vært i halvannen uke nå.
Gjest .Frida. Skrevet 20. juni 2005 #2 Skrevet 20. juni 2005 Er det begynt å bli varmt der du bor? Mange mister gjerne matlysten når det blir varmere.
Donnie Darko Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2005 Er det begynt å bli varmt der du bor? Mange mister gjerne matlysten når det blir varmere. ja det er drittvarmt nå.. Men i forrige uke når jeg var i England så var det ganske kjølig der og jeg hadde det likedan da.
Gjest .Frida. Skrevet 20. juni 2005 #4 Skrevet 20. juni 2005 Kan jo rett og slett være klimaforandringen mellom Norge-England-Norge. Eller at du har personlige ting du funderer mye på for tiden, kan også ha noe å si for hvor mye mat man orker.
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2005 #5 Skrevet 20. juni 2005 Har det noe med at Hu i Svingen er borte mon tro
Gjest Moonshadow Skrevet 20. juni 2005 #6 Skrevet 20. juni 2005 Har det noe med at Hu i Svingen er borte mon tro Det samme tenkte jeg
Donnie Darko Skrevet 20. juni 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2005 Det samme tenkte jeg uff.. :oops: kanskje det er det.
-Fisken- Skrevet 20. juni 2005 #10 Skrevet 20. juni 2005 Hun kommer hjem snart, gjør hun ikke? får håpe matlysten kommer tilbake da
Donnie Darko Skrevet 21. juni 2005 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2005 Det er seriøst ille. klarte ikke å gjennomføre bandøvelsen idag. Ble så slapp at jeg måtte bare gi opp. Bruttern kom til meg ikveld og vi tok et par pils og det hjalp litt på matlysten. Klarte å spise to pizzastykker og en brødskive (wohoo) Håper det er kun det dere sier det er.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2005 #12 Skrevet 21. juni 2005 Når kommer hun hjem igjen? Det blir sikkert bedre da. Godt du har kompiser som tar vare på deg imens.
Gjest Bellatrix Skrevet 21. juni 2005 #14 Skrevet 21. juni 2005 Så bra. Da har du jo noen dager å glede deg på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå