AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #1 Skrevet 13. april 2020 Barna mine har vært heldige. Først hadde de fantastiske barnehagelærere, som tok dem med på spennende turer, bakte, lagde ting og dyrket grønnsaker. Etterpå har de hatt fantastiske lærere. Den eldste har en fantastisk dame, som virkelig kryper under huden på umodne og umotiverte gutter. Nummer 2 har en lærer som alltid er villig til å gi dem en ny sjanse. Kom igjen, du kan få et nytt forsøk på del 2 på matteprøva. Nummer 3 har en lærer som alltid ser det gode i alle elevene. Som synes datteren min er helt fantastisk, og som gir uttrykk for at hun er helt spesiell. Er så takknemlig for de fantastiske lærerne til barna mine, som klarer å ha fokus både på mennesker og fag nå som alt er digitalt. Og som gir ungdommene en trygg og god oppfølging. Blir nesten litt rørt når jeg hører læreren i oppstartsmøtet. Alltid et positivt fokus, og jammen klarer de ikke å få alle barna mine til å føle seg sett, selv om de bare har dem på video. Anonymkode: 897c8...63d 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Hei. Så heldig du og barna dine er. Det høres fantastisk ut. Min erfaring etter noen år som foreldre sammen med andre foreldre i barnehage og skole er at det virker som om noen foreldre ofte matcher med de ansatte, mens noen foreldre alltid er "uheldige" og får dårlige lærere til sine barn i barnehage og skole. Altså at det ofte handler om hvilke forventninger foreldre har til skole og barnehage, og hvilke briller de har på. Vi har også fantastiske voksne i skole og barnehage. Spesielt gjelder det relasjonen de evner å skape med mine og andre barn. De er trygge og løsningorienterte, og betyr noe for barna mine i lek og læring. De er gode tilskudd til mine barns liv, og det er vi takknemlige for! Anonymkode: ca761...f95 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring etter noen år som foreldre sammen med andre foreldre i barnehage og skole er at det virker som om noen foreldre ofte matcher med de ansatte, mens noen foreldre alltid er "uheldige" og får dårlige lærere til sine barn i barnehage og skole. Du har sikkert et poeng, men lærerene til våre barn er faktisk bare fantastiske. Eneste problemet jeg ser, er at i klassen til yngste ble denne superengasjerte og dyktige læreren satt sammen med en "Litt utbrent" (?) eldre mann. Og her har det vært bare problemer fra dag 1. Han treffer ikke barna med noe av det han holder på med, og ender hele veien i mange diskusjoner og nesten fysiske konfrontasjoner med guttene. (Som at han må holde dem, for å roe dem ned) Men dette var jo en skryte tråd. Vanskelig å få med folk på sånt på Kvinneguiden? Anonymkode: 897c8...63d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 Min sønn hadde en fantastisk lærer i noen år på barneskolen. Jeg har aldri vært borti lignende. Hun var oppriktig interessert, kunne fortelle hvem han lekte med i friminuttene og hva de hadde lekt. Når han hadde gjort noe ugreit så tok hun det opp på en enkel og grei måte, uten noen bortforklaringer, samtidig som hun alltid så hele mennesket, med alle de gode sidene, han ble ikke redusert til et problem. Gutten har hatt sine problemer med aggressive unger i klassen og vi kunne ta opp hva som helst med denne damen, hun tok det alltid på alvor og fulgte godt med i etterkant. Vi har aldri, hverken før eller etter, opplevd at barna våre er blitt så godt ivaretatt av noen som helst i skole eller barnehage. Anonymkode: 2caad...ba2
Sinte-my Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 «Vår» lærer er heeeelt fantastisk! Har en som er veldig skoleflink, som fort savner utfordringer. Han har alltid blitt møtt på dette, og oppmuntret til å fortsette å være så vitebegjærlig. En side barnehagen virkelig oppmuntret. Han får hele tiden nye utfordringer, og får tilpasset oppgaver. Samtidig som læreren ser hver enkelt elev, både faglig og sosialt. Noen mennesker er bare verdt sin vekt i gull.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Mine barn er voksne nå, men både i barnehagen og på grunnskolen hadde de fantastiske lærere🙌 Jeg grudde meg litt til ungdomsskolen for jeg hadde sååå dårlige minner selv, men mine barn hadde sine beste år da, mye takket være lærerne🙌❤️ I det hele ratt synes jeg skolen er så mye bedre i våre dager enn mine🙏🌸 Anonymkode: 1840a...15c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 Barnet mitt har ADHD og talevansker. Hun hadde det vanskelig i bhg og det var kun det negative som ble sett. Etter at hun begynte på skolen fikk hun en helt fantastisk lærere! Læreren ser de positive sidene hennes, er oppriktig interessert i barnet mitt og støtter og motiverer barnet mitt. Hun vil på skolen hver dag, og jeg må nærmest tvinge henne til å være hjemme dersom hun er syk.. Anonymkode: 0d726...99c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Jeg er også så fornøyd med alle lærerne til mine tre barn. Fantastiske folk. Dette er i forskjellige byer og steder i Norge. All ære til Norges lærere! Anonymkode: 26233...310
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 Masse skryt til de ansatte i barnehagen til sønnen vår. De er rause, omsorgsfulle, kunnskapsrike og veldig flinke. De er så blide og hyggelige når gutten min kommer om morgenen, viser mye interesse for ham og har vært flinke til å følge opp nå under stengetiden. Jeg er selv lærer i mammaperm og vil gjerne skryte av mine kolleger som har tatt en ny og krevende utfordring på strak arm. De har jobbet knallhardt den siste måneden og greid å tilpasse seg vanvittig bra. Anonymkode: 4e5f4...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå