Gå til innhold

Forutså corona-epidemien i en bok fra 2006?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fasinerende for skeptikerne, men de som tror på klarsynte og det åndelige sluker vel dette.

I boken End of Days av Sylvia Brown utgitt i 2008, står det at en «alvorlig, lungebetennelseaktig sykdom» som ikke kan kureres, vil spre seg verden rundt i 2020.

Hva med de andre spådommene i boken, slo disse til?

Clipboard03.jpg

Anonymkode: 94656...669

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest denne boka, men jeg har fått med meg dette med spådommen tidligere. Jeg tenker at dette kan være corona-viruset, og det vi ser at det i en del land nå er på vei tilbake, selv om det går sakte. Det kan tyde på at pandamien ikke blir så langvarig som det man trodde på forhånd. Kunne jo være interessant i ettertid når viruset er over/borte om teorien: It will vanish as quickly as arrived" stemmer, og spesielt om det da kommer tilbake om ca 10 år.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom noen spår mange nok ting, så er det større sannsylighet for å treffe en gang. Jeg leste i en bok hvor flere av Nostradamus spådommer stod. Det intressante der var at tvillingtårnene skulle ryke stod der. Det var noen setninger (husker dem ikke helt nå, skal straks google) med forklaring om at den nevnte byen var dagens NY osv. Og, boka var skrevet på 80-tallet. Leste det selv.

Anonymkode: 522c7...53b

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen spår mange nok ting, så er det større sannsylighet for å treffe en gang. Jeg leste i en bok hvor flere av Nostradamus spådommer stod. Det intressante der var at tvillingtårnene skulle ryke stod der. Det var noen setninger (husker dem ikke helt nå, skal straks google) med forklaring om at den nevnte byen var dagens NY osv. Og, boka var skrevet på 80-tallet. Leste det selv.

Anonymkode: 522c7...53b

Stemmer, og det skulle være starten på en krig mot terror. Det skulle være starten på den tredje verdenskrig hvor mange prosent av verdens befolkning ville dø (husker ikke eksakt tall men mener det var godt over halvparten), og den skulle vare i 27 år.
At det er en krig mot terror stemmer jo forsåvidt, og det er jo også jevnlige terror angrep, men det er foreløbig ikke en 3 verdenskrig, og det er ikke mange som har dødd i terrorangrep iht verdens befolkning om man kobler det opp mot de tallene som Nostredamus hevdet at ville dø som ifg av terror. Krigen skulle jo starte rundt 1999 og vare i 27 år.

• Opprett ny...