Gjest MrTeddy29 Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Hva gjør jeg galt? Jeg er 28 år, liker så og si alt jeg ser fordi jeg er ikke kresen av meg, men ingen liker meg eller matcher meg.. ifølge alle vennene mine så er jeg snill, og omsorgsfull person som bare vil alt godt. Flere sier jeg er kjekk, søt, og grei. men uansett hva jeg gjør, uansett hvor gode bilder jeg har så er det INGEN som vil like meg.. Jeg får bare så vondt fordi jeg føler jeg bare får dårlig selvtilitt med tanke på dette. Samme gjelder andre dating sider, uansett om jeg prøver og skrive til dem, så leser dem men svarer aldri.
DonKing Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 vis tinderbildet ditt eller send det til meg på PM så kan jeg hjelpe deg eller komme med ærlig mening. Hilsen mann som hadde veldig mange matcher på tinder
Flamme Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Vanskelig å se hva som er galt med profilen din uten å vite hva som stå i profilteksten eller å ha sett bildene. Godt mulig du fremstår dårligere enn hva du er i virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Dating på gamlemåten er fremdeles å anbefale. Evt møteplassen.no . Ikke så høy paradise faktor og mer seriøse folk. Anonymkode: 9be82...3ea 2
Cya89 Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dating på gamlemåten er fremdeles å anbefale. Evt møteplassen.no . Ikke så høy paradise faktor og mer seriøse folk. Anonymkode: 9be82...3ea åja, du mener å bare gå til en pub med venner og drikke seg full og sjekke opp damer? Å snakke med damer ute på gata eller butikken funker ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Har du skrevet noe? Isåfall, hva? Har du fått tilbakemeldinger på bildene eller bare tror du at de er gode? Anonymkode: 81a03...3a5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, darkrobin28 skrev: Kem e sigurd? sigurd fåkke pult...serie på tvn... Anonymkode: 19275...7eb
norw Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 Jeg har ett bilde og null tekst. Helt middels utseende, ser kanskje 10-15 år yngre ut enn det jeg er, som kan være et minus. Selv jeg får matcher.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 10 timer siden, darkrobin28 skrev: Hva gjør jeg galt? Jeg er 28 år, liker så og si alt jeg ser fordi jeg er ikke kresen av meg, men ingen liker meg eller matcher meg.. ifølge alle vennene mine så er jeg snill, og omsorgsfull person som bare vil alt godt. Flere sier jeg er kjekk, søt, og grei. men uansett hva jeg gjør, uansett hvor gode bilder jeg har så er det INGEN som vil like meg.. Jeg får bare så vondt fordi jeg føler jeg bare får dårlig selvtilitt med tanke på dette. Samme gjelder andre dating sider, uansett om jeg prøver og skrive til dem, så leser dem men svarer aldri. Det er helt normalt om du ikke er topp 20% av de kjekkeste menn. Hilsen mann på litt over 30 med samme erfaring. Les her https://metro.co.uk/2019/12/03/tinder-waste-time-looking-sex-love-scientists-warn-11261023/ Anonymkode: aa821...9bd
Anim92 Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 Har vennene dine sett profilen og hvordan du fremstår der? Om du vil ha noen innspill, må du gjerne sende meg en PM:)
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 Kom deg av Tinder, kom deg av alt av online dating. Det er ikke sunt for din mentale helse. Og kom deg av sosiale medier mens du først er i gang. Alle disse tingene er kontrollmekanismer ment for å gjøre deg mer "tørst" enn det du behøver å være, og for å modulere din adferd i retninger som er mer fordelaktig for kvinner. For dem er det selvsagt en fordel at du er helt sulteforet på nærhet, sånn at du står klar til å ta imot dem og ta deg av dem når de har pult på seg tre unger, og vil ha en pause fra kuk-kausellen fordi de ikke har fått den mannen de egentlig vil ha. Slutt å jage kvinner, slutt å bry deg om dem, hva de mener og hva de vil ha. Konsentrer deg i stedet om deg selv, og hva du vil hvis du tar kvinner ut av regnestykket. Jobb mot disse målene. Det vil også gjøre deg mer attraktiv, men det er ikke derfor du skal gjøre det. Du skal gjøre det for deg selv, og kun deg selv. Sørg for at du har venner. Et sosialt nettverk er viktig, noen å snakke med om diverse. Og med "venner" mener jeg andre menn. Ikke vær venner med kvinner, for i din situasjon betyr det som regel bare at du blir utnyttet. Og du vil ikke få de samme mentale stimulusen ut av det som det andre menn vil gi deg. Hvis du trenger noen å ta deg av (som er et mannlig behov det er vanskelig å komme bort fra), skaff deg en hund. Hunder er lojale, og vil gi deg all den kjærligheten og hengivenheten du trenger. Alt dette vil gjøre deg mindre "tørst", sånn at du bedre kan fokusere på hva som faktisk er bra for deg, og holde deg unna folk som ikke er det. Behov for fysisk nærhet har nok de fleste, men også dette kan løses med andre metoder (f.eks. sex-dukke, eller kall det "terapi-dukke" hvis det gjør det lettere for deg). Det er først og fremst ditt eget fokus som må endres. Fokuset må vekk fra kvinner. Anonymkode: a5e71...c35
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 Ikke alle menn har sjans på tinder, det er vel egentlig de færreste som er attraktiv nok til å kunne finne en dame der. Spesielt for unge menn som deg, det jevner seg litt mer ut med alderen. Hvis du er sjanseløs på tinder, så logg av og drit i hele greia. Det kan være du er for lav, for tynn, ser for ung ut etc. Neppe noe du kan gjøre mye med, da er det bedre å finne på noe annet Anonymkode: a64a5...daf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Skrevet 13. april 2020 Bildene dine er åpenbart ikke gode, eller så har du skrevet noe som ikke slår an blant jenter. Hvor mange bilder har du, og hvordan fremstår du der? Hvis du er unggutt-slank og poserer som en søt 1.klassing, så er ikke det veldig tiltrekkende for voksne damer, selv om bildet helt sikkert er fint ellers. Anonymkode: 4017d...367 2
GrønnNellik68 Skrevet 13. april 2020 #16 Skrevet 13. april 2020 Er ikke bare menn .. tinder suger .. får aldr i match og er d match er det en scammer 10245 km unna. Men legger jeg til tau og håndjern ..,, match på match og alle er kun ute etter å binde meg fast opp ned å denge løs på ræva mi... nei takk. Tinder er ikke for alle dessverre. Enig med han som skrev at dating apper laget for å kødde med deg og få deg hekta. Match på tinder er uforutsigbart og basert på forsterket belønnings system for å få hekta på å aldri bli fornøyd og må sjekke en match til i tilfelle den er noe bedre .. hold deg unna tinder. I tillegg er det bare en sex app. Aldri møt noen som har vist genuint interesse i meg som person. Lykke til 1
GrønnNellik68 Skrevet 13. april 2020 #17 Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bildene dine er åpenbart ikke gode, eller så har du skrevet noe som ikke slår an blant jenter. Hvor mange bilder har du, og hvordan fremstår du der? Hvis du er unggutt-slank og poserer som en søt 1.klassing, så er ikke det veldig tiltrekkende for voksne damer, selv om bildet helt sikkert er fint ellers. Anonymkode: 4017d...367 Gjenspeil seg selv på godt og vondt er best og mest ærlig syns jeg da. Menn på 55 som har bilder av seg selv som 22 😳ikke særlig interessant. Du får som regel sjokk hvis de var kjekkaser som 22
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #18 Skrevet 13. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Bildene dine er åpenbart ikke gode, eller så har du skrevet noe som ikke slår an blant jenter. Hvor mange bilder har du, og hvordan fremstår du der? Hvis du er unggutt-slank og poserer som en søt 1.klassing, så er ikke det veldig tiltrekkende for voksne damer, selv om bildet helt sikkert er fint ellers. Anonymkode: 4017d...367 Enig med dette. I løpet av to år burde du i det minste fått et par matcher. Hvis du vil være på Tinder må du godta at det er overfladisk og ikke tenke "Men jeg er jo så søt og grei". Søk opp artikler på nett som handler om hvordan man kan gjøre datingprofilen sin mer attraktiv. Hvis du ikke er særlig kjekk eller ser gjennomsnittlig ut, bør du ha en vittig profiltekst som overrasker (her kan du også bruke nettsider for inspirasjon). Det kjedeligste jeg vet er tekster a la "Jeg er en trivelig fyr med leilighet og fast jobb. Trives like godt på fjelltur som hjemme i sofaen". Ellers: Sørg for å være sosial og bygge ut nettverket ditt. Prøv ut nye hobbyer eller aktiviteter. Ikke nødvendigvis for å treffe damer, men for å bygge selvtillit og for å bli et mer interessant menneske. Hvis du har det bra med deg selv er sjansene større for at du på sikt treffer noen. Anonymkode: ad5f3...066 4
Flamme Skrevet 13. april 2020 #19 Skrevet 13. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du skrevet noe? Isåfall, hva? Har du fått tilbakemeldinger på bildene eller bare tror du at de er gode? Anonymkode: 81a03...3a5 Jeg ga tilbakemelding på hva som kunne endres på PM.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #20 Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, Flamme skrev: Jeg ga tilbakemelding på hva som kunne endres på PM. Hyggelig av deg. Kan du si noe om hvilke tips du ga? Anonymkode: ad5f3...066
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå