Gå til innhold

Samboer som ikke tar det på alvor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer kom hjem ikveld fra det som viste seg å være en sammenkomst med flere andre. Tror ikke de gikk over 5 stk, men avstand ble overhodet ikke opprettholdt, og de spiste sammen osv. Jeg ble så irritert da jeg hørte dette at jeg har ikke snakket til han siden. Har ingen respekt for folk som setter seg selv foran felleskapet. Hvem har egentlig rett her? Blir je overdrevent sur? 

Anonymkode: b9f16...e53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde blitt kjempe sur selv. Synes det er utrolig egoistisk og selvsentrert. Synes ærlig talt det vitner om litt lav intelligens... Skal sies jeg har en selv hjemme som ikke tar dette seriøst. Er til å bli gal av.

Anonymkode: dc38f...588

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men så lenge man ikke er i store grupper, er det vel innafor? Er jo lov å møte venner. Hvis ikke blir jo de som bor alene veldig ensomme? 

Anonymkode: 9ad8a...023

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å møte folk ja, men man skal holde 1-2 meter avstand. Hjelper ikke om man sitter klint oppi hverandre. Dette som irriterer meg. Dessuten er det vel anbefalt å møtes ute helst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også blitt sur. Verken jeg eller min samboer har besøkt noen på en måned. Det er også en selvfølge for våre familier, og venner. Bedre tider vil komme. 

Anonymkode: ce583...b0a

AnonymBruker
Skrevet

Takk for støtten. Jeg føler meg så streng og fæl, men jeg kister all respekt. 

AnonymBruker
Skrevet

5 personer er jo i orden.

Anonymkode: 00488...814

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 personer er jo i orden.

Anonymkode: 00488...814

Ikke hvis ikke avstander ikke holdes. Og det er lov å tenke selv også. Må man virkelig ta vennebesøk akkurat nå mens Norge er i en korsvei der man har hatt en effekt av tiltakene vi har hatt en måned, men ikke kan si noe sikkert om når det går videre? Uforsiktighet blant mange nok nå kan føre til at det må strammes til igjen, og da kommer det til å være lenge og føre til ødelagt økonomi.

Anonymkode: d9f35...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboer kom hjem ikveld fra det som viste seg å være en sammenkomst med flere andre. Tror ikke de gikk over 5 stk, men avstand ble overhodet ikke opprettholdt, og de spiste sammen osv. Jeg ble så irritert da jeg hørte dette at jeg har ikke snakket til han siden. Har ingen respekt for folk som setter seg selv foran felleskapet. Hvem har egentlig rett her? Blir je overdrevent sur? 

Ikke over 5, da er det jo greit? Hva er problemet?

Anonymkode: 76871...b5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis ikke avstander ikke holdes. Og det er lov å tenke selv også. Må man virkelig ta vennebesøk akkurat nå mens Norge er i en korsvei der man har hatt en effekt av tiltakene vi har hatt en måned, men ikke kan si noe sikkert om når det går videre? Uforsiktighet blant mange nok nå kan føre til at det må strammes til igjen, og da kommer det til å være lenge og føre til ødelagt økonomi.

Tull! Smitten er under ctrl.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Smitten er under ctrl.

Da får du se det som ble sagt av myndighetene før påske. Det er under kontroll NÅ ja, men den kontrollen er skjør, og det kan blusse opp igjen hvis folk gir faen.

Så takk skal du faen meg ha for at du og andre gir faen og øker risikoen for at det bli strammet inn igjen i lengre tid.

• Liker 1
  • Opprett ny...