Gjest Lillemeij Skrevet 20. juni 2005 #1 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg vurderer og synge i begravelsen til morfaren min...er det noen som har forslag til noen fine sanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juni 2005 #2 Del Skrevet 20. juni 2005 Jeg ser ( Eidsvåg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleMeij Skrevet 20. juni 2005 #3 Del Skrevet 20. juni 2005 ja den er jo fin..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest freialise Skrevet 6. juli 2005 #4 Del Skrevet 6. juli 2005 Tom Mcrae - 2nd law skal spilles i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19 Skrevet 14. juli 2005 #5 Del Skrevet 14. juli 2005 Amazing Grace er fin.... og vikingarna med jag trodde ânglarna fans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2005 #6 Del Skrevet 14. juli 2005 Memory - fra musikalen du vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. juli 2005 #7 Del Skrevet 14. juli 2005 Sikkert skikkelig kjedelig og tradisjonelt svar, men jeg syns "Deilig er jorden" er nydelig i begravelser. Liker også "Alltid freidig når du går.." (hva heter den? alltid freidig?)og syns den passer veldig godt i begravelser. Men den er jo sikkert også standard og lite spennende, men likefullt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. juli 2005 #8 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg vurderer og synge i begravelsen til morfaren min...er det noen som har forslag til noen fine sanger?? ← Nå er det jo for sent å svare akkurat deg, men sangen "Gje meg handa di, ven" er en fin og ganske enkel sang å synge hvis du skal fremføre noe. Den passer minst like godt i begravelse som i bryllup. Jeg har selv spilt i mange begravelser. Men hadde aldri turt å synge - stemmen min ville nok bristet ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 15 Skrevet 27. september 2005 #9 Del Skrevet 27. september 2005 i begynnelsen av mars i år døde pappa.....bare 41 år gammel! han sovnet inn etter hjertesvikt....i begravelsen hadde vi ynglingsangen hans "Eva Cassedy - Fields Of Gold " nydelig sang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå