AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Vanlig oppsett er jo ofte veldig mye billigere enn brudeoppsett. Er det noen som har bestilt dette i stedet pga pris? Føler liksom ikke det er helt greit å lyge, men når jeg skal gifte meg så vil jeg ha en fin og enkel oppsett. Ikke så veldig avansert. Men man kan jo ikke akkurat prate om bryllupet under timen. Og vet jo noen liker å ta på kjolen før oppsett slik ikke håret blir ødelagt. Anonymkode: b72f9...d73
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 17 hours ago, AnonymBruker said: Vanlig oppsett er jo ofte veldig mye billigere enn brudeoppsett. Er det noen som har bestilt dette i stedet pga pris? Føler liksom ikke det er helt greit å lyge, men når jeg skal gifte meg så vil jeg ha en fin og enkel oppsett. Ikke så veldig avansert. Men man kan jo ikke akkurat prate om bryllupet under timen. Og vet jo noen liker å ta på kjolen før oppsett slik ikke håret blir ødelagt. Anonymkode: b72f9...d73 Det går jo an å ta kontakt og si/skrive at du ønsker et enkelt oppsett av hår før bryllup uten å bruke for mye tid og hva er pris på det. Ofte så er det vel tid det går på og brudeoppsett som pakke er gjerne satt av 2-3 timer og inkluderer bobler og sjokolade og dulling. Anonymkode: f1450...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå