Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å studere noe innen it, men har ikke realfag. Gir denne bacheloren gode jobbmuligheter?:)

Anonymkode: 6e1a1...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser i alle fall ikke hvorfor den IKKE skulle gi det. Jeg er ikke it-student, men har litt it i fagkretsen min. Som jeg har erfart er det praktisk problemløsning som er vesentlig for attraktiviteten på arbeidsmarkedet. Da kan det være en fordel å gå noe som er "anvendt" og ikke for teorifokusert, slik som det ofte er på et universitet. 

Anonymkode: 4c128...1fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok Anvendt datateknologi for noen år siden og har jobbet som utvikler siden det. Det er en helt OK linje, men den setter litt krav til egenstudie utenom for jeg syntes nivået på undervisningen var lavt. Det var ganske mange som tok den linjen som ikke har relevant jobb idag

Anonymkode: 4afff...61e

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tok Anvendt datateknologi for noen år siden og har jobbet som utvikler siden det. Det er en helt OK linje, men den setter litt krav til egenstudie utenom for jeg syntes nivået på undervisningen var lavt. Det var ganske mange som tok den linjen som ikke har relevant jobb idag

Anonymkode: 4afff...61e

vil du si en kan starte fra scratch uten særlig forkunnskaper og gå ut av studiet med nok til å kunne få relevant jobb? hva er din bakgrunn, for å ha kommet deg til utviklerjobben i ettertid? (høres ut som de du nevner ikke så seg så veldig rundt etter jobb da de ble ferdig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...