Gjest Uten en krøll Skrevet 20. juni 2005 #1 Skrevet 20. juni 2005 Hei! Jeg drømmer om å få krøller i det nesten flate håret mitt. Bor for tiden i Trondheim, og lurer på om det er noen av dere som vet om en frisør i byn som kan sin permanent. Ønsker meg ganske store krøller som grenser mot fall. Håper noen har gode erfaringer med permanent hos frisør et sted i Trondheim, og ønsker å dele det med meg
Scheherazade Skrevet 20. juni 2005 #3 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har tatt permanent en to-tre ganger hos Elgeseter DAme- og herrefrisør. Ligger i Elgestetergaten, nummer omtrent noen-og-30. Tok senest her om dagen, synes de er flinke og så er det nærmt der jeg bor. Har også store krøller, nærmest fall. Betalte 700 kroner, med studentrabatt og litt klipp. Husker selvfølgelig ikke navnet på min faste frisør der, men nå sist hadde jeg uansett en annen og hun var superflink hun også.
Gjest Uten en krøll Skrevet 21. juni 2005 #4 Skrevet 21. juni 2005 ååååååååååå Tusen takk! Dette var et strålende tips! Trodde faktisk slikt var mye dyrere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå