AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Noen mennesker har veldig god selvtillit. Trygge mennesker som utstråler det. Har du opplevd at andre blir misunnelig på andre med god selvtillit? Anonymkode: 7a64b...277
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Ja, blir misunnelig på slike mennesker selv. Hvordan det? Anonymkode: eccf0...6f3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, blir misunnelig på slike mennesker selv. Hvordan det? Anonymkode: eccf0...6f3 Interessant. Hvorfor blir du det? ts Anonymkode: 7a64b...277
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #5 Skrevet 13. april 2020 Ja, kan bli det til en viss grad. Ikke disse som har overdrevent mye som liker å vise deg frem, skriver etter oppmerksomhet, det er faktisk kvalmt. Men jeg blir sjalu på de som klarer å tenke at de har like stor rett til andre til å være et sted, eller driter i hva folk tenker, de som rett og slett føler de er bra nok, og mener det! Men altså ikke de som tenker de er Guds gave. Jeg kan lett få følelsen av at folk ikke synes jeg er bra nok, at jeg ikke har rett til å være på feks fin restaurant, eller andre steder. At min mening ikke betyr noe. Kan og få følelsen at folk ser rart på meg. Feks, jeg kan ha ordnet meg og føler meg bra, et rart blikk fra noen andre kan ødelegge det helt. Jeg har litt angst, har aldri prater med noen om det, men kjenner den økende pulsen og frykten blandt mye folk. Og dårlig selvbilde og tillit. Jeg tror det er uten grunn, jeg er ikke et utskudd, men føler det sånn. Jeg blir ikke så sjalu at Jeg ikke unner folk å føle seg bra nok, men jeg vil og ha det sånn. Jeg later som da. Lenge leve fasade. Anonymkode: 44d15...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #6 Skrevet 13. april 2020 Ja, blir det siden jeg ikke har det selv. Nå mener jeg de som er trygge på seg selv og bare er seg selv samme hva. Ikke de som er opptatt av å vise seg hele tiden, men de har kanskje ikke nødvendigvis god selvtillit heller. Skulle ønske at jeg kunne komme dit hvor jeg var trygg i meg selv, kunne godta den jeg er og ikke tenke at jeg skulle vært noe annet. Anonymkode: c438c...b97
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #7 Skrevet 13. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant. Hvorfor blir du det? ts Anonymkode: 7a64b...277 Ikke helt sikker. Men er veldig slitsomt å alltid gå og føle på at man ikke er bra nok osv, også kommer det noen slentrende som tilsynelatende alltid er fornøyd med seg selv. Det virker som de har det veldig bra. Skulle ønske jeg hadde det slik. Anonymkode: eccf0...6f3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #8 Skrevet 13. april 2020 Jeg har konkludert med at jeg ikke aner hvem som har god selvtillit. Jeg har litt for ofte møtt på folk som jeg i utgangspunktet tenkte hadde det, og så blir jeg bedre kjent med dem og så rakner bildet. Anonymkode: 3afa5...065
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #9 Skrevet 13. april 2020 Noen av mine venner med god selvtillit er ikke «trygge», men de mangler litt selvinnsikt. Ei som feks er ekstremt feig, meler sin egen kake osv, er veldig likegyldig når jeg noen er stygg mot vennene hennes osv, hun tror om seg selv at hun er mild, god mot alle, osv. Hun har veldig god selvtillit, tror at alle elsker hu (noe de fleste gjør, er jo ikke alle som ser den andre siden hennes...) Hun er gjerne midtpunkt, elsker oppmerksomhet osv. Men når man er SÅ opptatt av å bli likt at man dolker en venn i krise, så klarer jeg ikke være misunnelig nei. Heller dårlig selvtillit, men en god og trygg venn ☺️❤️ Anonymkode: 0b381...eda 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #10 Skrevet 13. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen av mine venner med god selvtillit er ikke «trygge», men de mangler litt selvinnsikt. Ei som feks er ekstremt feig, meler sin egen kake osv, er veldig likegyldig når jeg noen er stygg mot vennene hennes osv, hun tror om seg selv at hun er mild, god mot alle, osv. Hun har veldig god selvtillit, tror at alle elsker hu (noe de fleste gjør, er jo ikke alle som ser den andre siden hennes...) Hun er gjerne midtpunkt, elsker oppmerksomhet osv. Men når man er SÅ opptatt av å bli likt at man dolker en venn i krise, så klarer jeg ikke være misunnelig nei. Heller dårlig selvtillit, men en god og trygg venn ☺️❤️ Anonymkode: 0b381...eda Å være andres gode venn er det ingen som respekterer, man er jo noen andres verktøy. Anonymkode: 610ea...567
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #11 Skrevet 13. april 2020 Nei, det er noe jeg aldri har opplevd å se at andre blir misunnelig på. Har aldri vært misunnelig på noen bare fordi de har dette personlighetstrekket heller. Snarere beundring fordi de er så trygge på seg selv i alle situasjoner. Anonymkode: cad33...62a
Gjest Alkoholist Skrevet 13. april 2020 #12 Skrevet 13. april 2020 Har aldri tenkt over det eller lagt merke til det.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #13 Skrevet 13. april 2020 Jeg utstråler godt selvbilde og er trygg på meg selv. Jeg fungerer best ilag med likesinna. De med lavere selvbilde kan bli frekke og ufine, fordi de er usikre. Så ja! God erfaring her. k Anonymkode: 974dc...d7a
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har konkludert med at jeg ikke aner hvem som har god selvtillit. Jeg har litt for ofte møtt på folk som jeg i utgangspunktet tenkte hadde det, og så blir jeg bedre kjent med dem og så rakner bildet. Anonymkode: 3afa5...065 Samme her. Selv har jeg alltid hatt god selvtillit, men selvfølelsen har ikke alltid vært på topp. Og jeg har blitt vippet av min høye selvtillitspinne mange ganger pga selvfølelsen min. Men ikke foran andre mennesker, etterpå derimot.... Anonymkode: 140c8...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå