AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Hvordan ser en typisk hverdag (eller påskedag, for den saks skyld) ut? Hvor mange barn har du? Alder? Tenker det stiller seg litt annerledes når man ikke har hjemmeskole å ta hensyn til. Hos oss er det jeg som er hjemme, mens min mann jobber. Vi slækker litt fra morningen av, med barne-TV og frokost. Dette gjør de mens jeg smører lunsj og pakker «turklær». Dvs at noen dager går vi på tur, andre dager spiser vi lunsjen ute på lekeplassen. Prøver å få til minimum 5 timer ute pr, dag. Merker fort at stemningen blir muggen hvis vi de ikke får svidd av litt energi. To barn, hhv. 4 og 5 år. Spiser middag i firetiden. Varierer litt på om vi går ut etter middag eller ikke, stort sett gjør vi det. Leggetid kl 19 og 20. Anonymkode: e7a50...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 2 barn, 6 år og 4 mnd. Står opp, spiser frokost, ser på tv/leker til halv 11. Da er det ut på tur så babyen får sove. Hjemme igjen rundt halv 12, jobber da med lekser en time/halvannen times tid. Spiser lunsj, ut og leke. Finner på noe surr. Så nærmer det seg middagslaging, spiser, litt husarbeid, og så kommer barne-tv og legging deilig med permisjon nå Anonymkode: a7fd0...13b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå