Idasweet899 Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Når opplevde du ditt første klarsyn, som du kan huske tilbake til? Er du åpen for energier, osv? Hvordan syns du det er å være slik? Blir du møtt med kritikk for å være åpen om at du er klarsynt? 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 Jeg er ikke klarsynt, men lurer på om jeg er i en slags prosess. Jeg merker at jeg har varme hender, jeg merker at det skjer noe kraftig når jeg holder på vonde steder på min egen kropp. Smerter øker intenst på en helt ny måte, også strålende smerter, det føles på samme måte som når jeg får healing av healere med sterke evner. Men jeg «ser» ingenting, har ingen klarsyn, aner heller ikke hva som skjer med de «varme hendene» jeg opplever. Men et eller annet er det. Siden du spør, er du klarsynt? Hvordan opplever du det? Anonymkode: e8e0c...c18
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 Klarsynt vil si å ha god intuisjon. Intuisjon kan alltids trenes opp. På et vis er alle klarsynte, men en mottar informasjon på ulik vis. Noen ser i bilder, noen føler, noen får ord som å høre, noen vet... Anonymkode: d88e7...059 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #4 Skrevet 14. april 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke klarsynt, men lurer på om jeg er i en slags prosess. Jeg merker at jeg har varme hender, jeg merker at det skjer noe kraftig når jeg holder på vonde steder på min egen kropp. Smerter øker intenst på en helt ny måte, også strålende smerter, det føles på samme måte som når jeg får healing av healere med sterke evner. Men jeg «ser» ingenting, har ingen klarsyn, aner heller ikke hva som skjer med de «varme hendene» jeg opplever. Men et eller annet er det. Siden du spør, er du klarsynt? Hvordan opplever du det? Anonymkode: e8e0c...c18 Varme hender har med noe annet enn klarsynt. Det minner mer om healing Anonymkode: d88e7...059
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Varme hender har med noe annet enn klarsynt. Det minner mer om healing Anonymkode: d88e7...059 Ja det har du rett i. Men de healerene jeg har vært hos, ser hva som skjer i kroppen når de holder hendene på deg. De ser f.eks hvor en muskelknute sitter, selv om smerten fra den sitter et annet sted i nærheten. Og de ser at muskelknute løsner og blir mindre og mindre under behandling. De ser blokkeringer i blodårer, de kan kjenne om smerten er muskulær eller om det kan være noe annet. Osv.. sånne ting ser ikke jeg, jeg bare kjenner at noe skjer fordi smerten øker kraftig idet jeg holder på vonde områder, og jeg kjenner at smertene stråler utover til nærliggende steder. Så nei, jeg er ikke klarsynt, men lurer som sagt på om jeg er i en prosess hvor jeg gradvis blir mer åpen. Umulig å vite. Jeg er forøvrig høysensitiv, blir veldig påvirket av andres humør og stemninger i et rom. Anonymkode: e8e0c...c18
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Har aldri opplevd at healing virker.... Anonymkode: aef56...0f1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har aldri opplevd at healing virker.... Anonymkode: aef56...0f1 Det har jeg😊 Anonymkode: e8e0c...c18
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Du er nok i en prosess. Jeg vil anbefale deg å meditere. Anonymkode: 06caf...c56
Idasweet899 Skrevet 14. april 2020 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke klarsynt, men lurer på om jeg er i en slags prosess. Jeg merker at jeg har varme hender, jeg merker at det skjer noe kraftig når jeg holder på vonde steder på min egen kropp. Smerter øker intenst på en helt ny måte, også strålende smerter, det føles på samme måte som når jeg får healing av healere med sterke evner. Men jeg «ser» ingenting, har ingen klarsyn, aner heller ikke hva som skjer med de «varme hendene» jeg opplever. Men et eller annet er det. Siden du spør, er du klarsynt? Hvordan opplever du det? Anonymkode: e8e0c...c18 Har skrevet litt om det på bloggen min, så kopierer bare noe av det inn her : Jeg har siden jeg kan huske, vært annerledes.. og dette med og se ting, fra tidlig barndom, er noe som kom naturlig for meg.. jeg kan huske langt tilbake i tid, det startet med drømmer som gjentok seg gang på gang, dette var nokså en forferdelig drøm som stadig kom, og jeg var ikke mer en rundt 8 år da disse drømmene begynte for fullt og komme oftere og oftere. Jeg har alltid drømt veldig mye, jeg husker drømmene mine godt, og har ofte deja vu. Jeg har ofte symbolske, sterke drømmer. Drømmene har beskjeder til oss, og kan faktisk være med på og heale oss, om vi går igjennom mye smerte. Jeg har utallige ganger våknet av at jeg gråter, en sørgelig vond gråt. Dette er med på og befri vonde følelser fra underbevisstheten, og smerter som har satt seg i kroppen pga traumer, og vonde opplevelser. Dette temaet med drømmer, kan skrives om i evigheter, så det får bli med dette nå. En annen verden befinner seg i dypet av universets gater, og alt har en sammenheng og betydning. Mystikken i verdens historien og universet har så mange spennende hemmeligheter. Jeg har mestertallet 11/2, 2 ganger i Numerologien. » Numerologi er en eldgammel vitenskap som er basert på de naturlige lover om universets oppbygging. Prinsippene i Numerologi har ingenting med tro, okkultisme eller religion å gjøre. » Når jeg sier at jeg ser ting, så mener jeg at jeg får klarsyn om min egen, og andre menneskers fortid, nåtid, fremtid. Dette kan for de som ikke opplever dette selv, eller ikke tror på det, virke ganske skummelt. Mange opplever og bli hetset da de forteller åpent om slike evner. For meg er dette ingenting annet enn naturlig, akkurat som en blomst som vokser når våren springer til liv.. At månen stiger når solen går ned.. at vi kan føle på det og elske noen. Alt er naturlig. Jeg får inn energier hele tiden, fra mennesker jeg kjenner og ikke kjenner, jeg kan faktisk ikke forklare hvordan dette skjer, det bare kommer som lyn fra klar himmel.. når jeg har lest sjelen til mennesker før, kommer det bare som en film, og jeg begynner fortelle hva jeg får opp. Ofte kan det være ganske sårt for de som blir lest, men også en befrielse og gi bekreftelse. Det har skjedd at flere av de jeg har lest har begynt og gråte, og takket meg for min hjelp. Det føles godt og kunne hjelpe andre. Det er noe som ligger i min natur, da jeg er en empath. Vi har kraftdyr, og engler rundt oss, som beskytter oss. Mitt kraftdyr er ulven, og de viser seg ofte i drømmer og klarsyn. Vi har beskyttere, som er med oss, av alle sorter.. Dette kan være hvem og hva som helst, fra hvilket som helst liv vi har levd.. de viser seg og leder vei, samt beskytter og styrker deg via sin kraft igjen. Jeg tror på tidligere liv, da sjelen aldri dør. Dette er noe jeg finner ekstremt interessant, og er for tiden inne i en periode der jeg reiser, undersøker og føler på et av mine tidligere liv. Dette kommer jeg tilbake til om noen uker. Jeg leser energier, og er veldig sensitiv for dette. Ofte må jeg beskytte meg selv, for og ikke bli overveldet. Det er veldig viktig og lære seg dette, ellers vil man ikke ha noe energi igjen. Jeg mediterer mye, puste øvelser er også viktig, samt være mye ute i naturen, spise sunt, bevege på seg, ta inn det vakre livet også har og by på, ikke bare det vonde. Da blir det for mørkt. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 Jeg er innlagt på et sykehus. Og har drømt flere drømmer nå der jeg leter etter maske fordi corona har kommet... Anonymkode: aef56...0f1
Idasweet899 Skrevet 14. april 2020 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er innlagt på et sykehus. Og har drømt flere drømmer nå der jeg leter etter maske fordi corona har kommet... Anonymkode: aef56...0f1 Det er så sterke inntrykk nå og det går innpå oss, om vi vil eller ikke.. så setter det seg i underbevisstheten og kan vise seg i drømmer igjen.. hadde selv en sånn drøm her for ikke lenge siden. Jeg satt i et rom, helt stille og alene, og tok på meg en maske.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #13 Skrevet 14. april 2020 30 minutter siden, Idasweet899 skrev: Har skrevet litt om det på bloggen min, så kopierer bare noe av det inn her : Jeg har siden jeg kan huske, vært annerledes.. og dette med og se ting, fra tidlig barndom, er noe som kom naturlig for meg.. jeg kan huske langt tilbake i tid, det startet med drømmer som gjentok seg gang på gang, dette var nokså en forferdelig drøm som stadig kom, og jeg var ikke mer en rundt 8 år da disse drømmene begynte for fullt og komme oftere og oftere. Jeg har alltid drømt veldig mye, jeg husker drømmene mine godt, og har ofte deja vu. Jeg har ofte symbolske, sterke drømmer. Drømmene har beskjeder til oss, og kan faktisk være med på og heale oss, om vi går igjennom mye smerte. Jeg har utallige ganger våknet av at jeg gråter, en sørgelig vond gråt. Dette er med på og befri vonde følelser fra underbevisstheten, og smerter som har satt seg i kroppen pga traumer, og vonde opplevelser. Dette temaet med drømmer, kan skrives om i evigheter, så det får bli med dette nå. En annen verden befinner seg i dypet av universets gater, og alt har en sammenheng og betydning. Mystikken i verdens historien og universet har så mange spennende hemmeligheter. Jeg har mestertallet 11/2, 2 ganger i Numerologien. » Numerologi er en eldgammel vitenskap som er basert på de naturlige lover om universets oppbygging. Prinsippene i Numerologi har ingenting med tro, okkultisme eller religion å gjøre. » Når jeg sier at jeg ser ting, så mener jeg at jeg får klarsyn om min egen, og andre menneskers fortid, nåtid, fremtid. Dette kan for de som ikke opplever dette selv, eller ikke tror på det, virke ganske skummelt. Mange opplever og bli hetset da de forteller åpent om slike evner. For meg er dette ingenting annet enn naturlig, akkurat som en blomst som vokser når våren springer til liv.. At månen stiger når solen går ned.. at vi kan føle på det og elske noen. Alt er naturlig. Jeg får inn energier hele tiden, fra mennesker jeg kjenner og ikke kjenner, jeg kan faktisk ikke forklare hvordan dette skjer, det bare kommer som lyn fra klar himmel.. når jeg har lest sjelen til mennesker før, kommer det bare som en film, og jeg begynner fortelle hva jeg får opp. Ofte kan det være ganske sårt for de som blir lest, men også en befrielse og gi bekreftelse. Det har skjedd at flere av de jeg har lest har begynt og gråte, og takket meg for min hjelp. Det føles godt og kunne hjelpe andre. Det er noe som ligger i min natur, da jeg er en empath. Vi har kraftdyr, og engler rundt oss, som beskytter oss. Mitt kraftdyr er ulven, og de viser seg ofte i drømmer og klarsyn. Vi har beskyttere, som er med oss, av alle sorter.. Dette kan være hvem og hva som helst, fra hvilket som helst liv vi har levd.. de viser seg og leder vei, samt beskytter og styrker deg via sin kraft igjen. Jeg tror på tidligere liv, da sjelen aldri dør. Dette er noe jeg finner ekstremt interessant, og er for tiden inne i en periode der jeg reiser, undersøker og føler på et av mine tidligere liv. Dette kommer jeg tilbake til om noen uker. Jeg leser energier, og er veldig sensitiv for dette. Ofte må jeg beskytte meg selv, for og ikke bli overveldet. Det er veldig viktig og lære seg dette, ellers vil man ikke ha noe energi igjen. Jeg mediterer mye, puste øvelser er også viktig, samt være mye ute i naturen, spise sunt, bevege på seg, ta inn det vakre livet også har og by på, ikke bare det vonde. Da blir det for mørkt. Dette var interessant å lese! Jeg har også våknet mange ganger av at jeg gråter og kjenner på en skikkelig trist og tung følelse, en skikkelig sørgelig følelse, som du sier. Veldig interessant at dette skjer fordi man befrir vonde følelser fra underbevisstheten! Jeg har slitt med smerter i hele mitt voksne liv, kanskje er det årsaken til disse smertene som kroppen prøver å kvitte seg med under disse drømmene. Absolutt interessant Har du forresten lyst å prøve å lese meg? Lurer på hvordan livet mitt blir videre framover, både når det gjelder kjærlighet og helse, og evt andre ting du ser. Har vært gjennom mange utfordringer i livet, som du kanskje ser, og ønsker så veldig å få gode år fremover, på alle måter. Anonymkode: e8e0c...c18
Conal Skrevet 15. april 2020 #14 Skrevet 15. april 2020 På 12.4.2020 den 22.00, Idasweet899 skrev: Når opplevde du ditt første klarsyn, som du kan huske tilbake til? Er du åpen for energier, osv? Hvordan syns du det er å være slik? Blir du møtt med kritikk for å være åpen om at du er klarsynt? Jeg har blitt energi i seg selv. Følt den, sett den, absorberte den fra mennesker og flere andre ting og ga den til andre. Denne mystiske tingen fortsatte i omtrent 6 mnd. Energi er mer grunnleggende enn fysisk materiel, men ikke mange kan se den. Mer grunnleggende igjen er bevissthet, og den endelige ultimate grunnleggende tingen i virkeligheten er: Ingenting/Intethet. Virkeligheten er en uendelig sinn. Dette sinnet er ikke begrenset av noe stoff og kan derfor inkarnere til hva som helst, bli hva som helst. Dette er den eneste måten virkeligheten kan være. Det kan ikke begrenses av et subtans. Ved ikke å være begrenset av et underlag, er det fritt til å bli hva som helst. Virkeligheten har ikke et underlag i seg selv, det er den som forestiller seg alle mulige underlag, alle mulige stoff og subtans. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå