AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Ønsker å høre erfaringer. Fungerer det? Anonymkode: ba8af...b0c
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #2 Skrevet 13. april 2020 ikke prøvd. Men har prøvd floating /flytetank en gang.Har klippekort på 3 flyt.(utsatt pga corona) Man skal m´visstnok oppnå total harmoni og ut av deg sjøl opplevelse . Ble litt stressa av følelsen av sjøsyke og å få saltvann i nesen, men skal abolsutt gi det et par sjans til.(google floating) Anonymkode: 2d256...d33 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3 Skrevet 14. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: ikke prøvd. Men har prøvd floating /flytetank en gang.Har klippekort på 3 flyt.(utsatt pga corona) Man skal m´visstnok oppnå total harmoni og ut av deg sjøl opplevelse . Ble litt stressa av følelsen av sjøsyke og å få saltvann i nesen, men skal abolsutt gi det et par sjans til.(google floating) Anonymkode: 2d256...d33 Dette har jeg faktisk prøvd. Men sammen med kjæreste. Likte det, men tror jeg hadde fått bedre opplevelse alene. Da dulter man ikke borti hverandre og kan konsentrere seg om å bare være. Anonymkode: ba8af...b0c
Conal Skrevet 15. april 2020 #4 Skrevet 15. april 2020 På 12.4.2020 den 21.53, AnonymBruker skrev: Ønsker å høre erfaringer. Fungerer det? Anonymkode: ba8af...b0c Yepp, det fungerer. Kriya yoga er et omfattende system som er designet for å gradvis åpne alle chakraene med sluttmålet om å åpne kronen. Det er i hvert fall 1000+ bøker på Amazon fylt med attester av at det funker og hvordan det funker. Men for noen vil det ta lengre tid osv. For meg personlig ble jeg åpnet til en helt ny dimensjon etter bare noen dager av mine aller første meditasjonsdager. Etter bare et par måneder hadde jeg min kundalini helt åpnet og alle chakraene mine også. Som førte til flere visjoner av Gud og andre sinnssyke ting som ikke kan ordføres. Jeg vet fortsatt ikke hvordan meditasjon bare et par dager til slutt kunne føre til alt det der. Jeg tror jeg må ha blitt født åndelig begavet eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå