Gå til innhold

Forventninger til bryllupsnatten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det for dere nygifte på bryllupsnatten. Var det så stort som man skal få inntrykk av?

Jeg er redd for at denne natta blir en skuffelse for min kjære.

Tror jeg kommer til å være sliten og trøtt når vi endelig hopper i seng, og alt annet enn lysten på noe sengekos :-?

Dessuten har jeg sjelden lyst på sex etter at jeg har drukket alkohol.........til vanlig iallefall.......

Bryllupsnatta var vel sikkert litt mer viktig før i tiden, da ofte brudeparet aldri hadde så mye som sovet på samme rom tidligere......... :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg giftet meg enda, men jeg tror det er som du sier. Før var det viktigere med bryllupsnatta. Jenta var jo som oftest jomfru, og det var på bryllupsnatta det store skulle skje. Da var man jo en ærbar kvinne blitt. ;)

Jeg tror nok at den dagen min kjære og jeg gifter oss, så kommer vi til å være slitne etter en lang og begivenhetsrik dag. Vi har sikkert lyst til å sove, men jeg kommer nok til å ta på noe lekkert undertøy i tilfelle lysten skulle melde seg. :sjarmor:

Om det i såfall blir en kjempeopplevelse i høyet, er jeg heller tvilende til. Hvis vi begge har drukket og ikke er så veldig opplagte, blir det nok ikke mer enn en helt vanlig runde i halmen. :ler:

Skrevet

Var vel innstilt på at det skulle være litt spesielt, men hadde bange anelser for utmattelse og søvnmangel... :wink:

Joda, vi klarte å 'gjøre vår plikt' - selv om jeg husker veldig lite av det, jeg tror faktisk jeg nesten duppet litt av midt i... :oops:

Neste morgen, derimot - det var svært så hyggelig.

:sjarmor:

Lekker string og stay-ups ble uansett satt godt pris på!

Skrevet

Ingen av oss har noen forventninger i det hele tatt...

Har snakket om det, og blitt enige om at vi tar det som det kommer.

:-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi tar det også som det kommer :wink:

Skrevet

Jeg hadde absolutt ingen bryllupsnattforventninger - bortsett fra at jeg regna med lite action siden det kom til å bli en lang og slitsom dag.

Bryllupsnatta for vår del ble tilbragt i hver si seng på hver sin kant av rommet, og siden vi hadde huset fullt av overnattingsgjester og vårt rom mangla dør... vel, så var det ikke noen mulighet for morrakos heller.

Og da han pådro seg lungebetennelse dagen etter så tok de si tid før det ble noe bryllupsnatt hos oss.

Bryllupsnatt er minneverdige greier :ler:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi var veldig slitne, men det var likevel spesielt å legge seg som ektepar første gang. :hjerter:

Skrevet

Jeg har ingen forventninger i det hele tatt. Regner med at vi er slitne etter en lang og begivenhetsrik dag. Får bare ta det som det kommer.

Skrevet

Vi har heller ikke de enorme forventningene men tar det som det kommer. Blir sikkert en fin opplevelse uansett.

Skrevet

Vi har ingen forventinger til at bryllupsnatten skal bli noe spesiellt, men tar det heller mer som det kommer.

Vi tenkte på å være litt "avholds" frem til bryllupet da, for å gjøre det litt ekstra spennende, men det ble med tanken :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde ingen forventninger til bryllupsnatta - som flere over her skriver, etter en lang dag med fullt program, masse følelser involvert, så trodde jeg faktisk at vi begge kom til å sovne før hodet nådde hodeputa. Men sånn ble det ikke - bryllupsnatta ble over ALL forventning! :wink:

K

Skrevet

Jeg tenker som så at vi nok kommer til å være full av inntrykk etter dagen begge to, og tenker nok at sannsynligheten for at vi sovner begge to er stor.

Men jeg ser liksom ikke på bryllupsnatten som "Den Store Sexopplevelsen" heller da, jeg kan tenke meg det heller vil bli koselig å ligge litt å prate om dagen vår og deretter sovne i armene til hverandre som mann og kone! Våkner vi uthvilt dagen etterpå så har vi jo en laaaang morgen og formiddag til å kose oss på! ;)

Men hvordan det blir vet man jo ikke før man er der! ;)

Jeg tror det blir koselig og flott uansett! :hjerter:

Skrevet

Jeg vil heller bruke energien på selve festen og være sammen med venner og familie. Om vi er slitne etterpå, kan vi nok alltids få istand "bryllupsnetter" seinere....

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

det med å være avholds var en knall ide!

det skal jeg jammen meg ja! starter 27 juli !

en måned uten....da tenker jeg det blir turbobryllupsnatt jeg!

Skrevet

vi har snakket om dette, og har ingen forventninger. regner med vi er slitne, og har mest lyst til å sove. Og kjærlighetsbarnet er allerede på vei:)

Skrevet

Har ingen forventninger, tar det som det kommer. Er nok sliten etter en lang dag, og det blir nok mest koselig tenker jeg. Ligge å kose og prate om dagen. Men sengeaktiviteten har vært høy i det siste med ferie og bryllupsforberedelser, så jeg ser ikke bort i fra at det blir litt action...

Skrevet

jeg og min kjære hadde vært samboere lenge før vi giftet oss,så da vi endligen var komt på hotellet var vi så slitne og trette att vi sovnet.. :roll:

Men for de som aldrig har ligget sammen så rekner jeg med att de har store forventninger til bryllupsnatten..

Men jeg ble båret over dør terskelen da.. :P

hilsen lykkelig gift :)

Skrevet

Jeg har heller ikke de store forventningene til at det helt store skal skje, men gleder meg til å legge meg ved siden av ham som hans kone. Vi har vært sammen i så mange år, og bodd sammen hele tiden, og forventningene mine handler nok mer om at vi får pratet litt om dagen :hjerter: , for opplevelsen er nok forskjellig for oss.

Skrevet

Vi hadde forventet å være helt utslitte, men det var vi faktisk ikke. Så i stedet for å bare stupe i seng, så satt vi og snakket sammen på rommet en stund, før vi beveget oss inn mot sengen. Og investeringen i lekker undertøy gjorde selvfølgelig at avslutningen på en perfekt dag ble veldig deilig. ;) Men vi sovnet rimelig kjapt etter det og sov lenge dagen etter. Måtte ringe ned til resepsjonen og spørre pent om vi kunne sjekke ut en time etter normal tid. Det gikk greit, så vi fikk spist koselig frokost. Hadde ikke fått tid til både frokost og hankypanky om morgenen, så det var bra vi rakk å gjøre det før vi sovnet. ;)

Catzy

Skrevet
. Og investeringen i lekker undertøy gjorde selvfølgelig at avslutningen på en perfekt dag ble veldig deilig. ;)

Catzy

:Nikke:

Bryllupsnatten innfridde. Toppers med boblebad på bryllupssuiten. Selv om vi har vært sammen i 10 år ble bryllupsnatten spesiell. Og vesla på 4 mnd som var heldig og fikk være med på suite var ekstra grei og sov hele natten i egen seng. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...