Gå til innhold

Kort protokoll og Rekovelle

Gjest Vår2020

Anbefalte innlegg

Gjest Vår2020

Hei alle sammen. 

La denne ut på prøverør 2020 også, men håper det er greit jeg legger ut et som et nytt emne også...

Jeg og samboer skal i gang med første IVF behandling nå i mai. Ingen feil funnet på hverken meg eller mannen. 
Jeg skal i gang med kort protokoll med Rekovelle. Skal bestille sprøytene til uken. 

Spørsmålet er hvordan opplevde du dette med Rekovelle? Hvordan var humøret? Overstimulert? Mange egg? Vil gjerne vite alt. Har lest mye om de andre sprøytene, men står lite om kort protokoll og Rekovelle. Er det fordi denne er ny? Er så spent!

Takk på forhånd for alle svar😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

@Mewtwo 

Hvordan går det med deg? 
Jeg ser vi har startet på rekovelle omtrent samtidig.
Dette er vårt første forsøk.
Skal på første ul i morgen. Har ikke merket noen bivirkninger fra medisinene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hei :) Hvordan gikk det med dere? Fikk dere bivirkninger? Jeg skal starte med rekovelle denne måneden, det er mitt første forsøk. Veldig spent.. 

Anonymkode: c78da...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et  (første) forsøk med Rekovelle nylig, kort protokoll. Fikk kun ut kun to egg, hvorav ene var en tom pose. Aner ikke om det var feil medisiner for. Ikke kjent bivirkninger, annet enn nervøsitet for utfall. 

Anonymkode: a1d68...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 16.22):

Hei :) Hvordan gikk det med dere? Fikk dere bivirkninger? Jeg skal starte med rekovelle denne måneden, det er mitt første forsøk. Veldig spent.. 

Anonymkode: c78da...157

Lite bivirkninger av rekovelle her. Begynte å bli litt øm I magen dagene før uttak bare. Lutinus derimot..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...