Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmen hans trenger ikke autotune. Han er utrolig bra live og har en utrolig fin stemme, så hvis du tror stemmen er bra på grunn av autotune, tar du feil. Jeg sammenlignet stemmene deres og da syns The Weeknd er bedre. 

Anonymkode: d807f...fcf

Weeknd bruker autotune selv om du mener han ikke trenger det. Hva du liker og hva weeknd gjør er to forskjellige ting. I tillegg kan man bruke autotune også når man synger live.  

Anonymkode: aa62e...776

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkbla:

Aldri hørt om "the weekend", men hørete kjapt gjennom et par sanger.... Kan virkelig ikke høre noe kan minne om MJ, selv ikke med autotune :sprettoy:

• Liker 2
Skrevet

Jeg trodde det var Michael Jackson da jeg hørte weekend

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2020 den 8.31):

Ja, MJ er en av de mest overvurderte artistene noensinne. Han var hverken nyskapende eller spesielt kunstnerisk av seg. Han hadde noen fengende låter, men det var det.

Og The Weeknd er en klein fuckboy 🤦🏻

Wow. Peiling på musikk altså 😆🙈

Anonymkode: cb633...a23

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Weeknd bruker autotune selv om du mener han ikke trenger det. Hva du liker og hva weeknd gjør er to forskjellige ting. I tillegg kan man bruke autotune også når man synger live.  

The Weeknd er kjent for sangstemmen sin og for sine liveopptredener, det er ikke slik at det bare er min mening. MJ har jo hverken en kraftfull eller fin stemme. Det er ikke stemmen han er kjent for, men for dansingen og liveopptredener. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Wow. Peiling på musikk altså 😆🙈

Wow faktisk? Og du har peiling fordi du liker MJ?😆 

Skrevet

Elsker Michael Jackson, har ikke sansen for The Weeknd. Kan godt hende The Weeknd er inspirert av MJ, men MJ hadde en helt egen stil, han prøvde nesten å lage en ny pop-sjanger med musikken sin. Han hadde også en stemme som ingen kunne måle seg med, og her synes jeg The Weeknd er langt unna

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Ja jeg likte veldig godt at det ikke var sånn at Freddie som vokalist var «sjefen» i gruppen og at de andre ble glemt, slik jeg ofte føler det kan bli i band, men her var alle fire like viktige. Queen hadde ikke vært Queen uten verken Freddie, Bryan, Roger eller John. ❤️ 

Anonymkode: ed1a5...cfa

Stemmer. De var alle talentfulle musikere. Bryan May er en enestående gitarist og i kombinasjon med stemmen til Freddie var det 👍 Deacon var også en dyktig bassist, synd at han sluttet å spille etter at Freddie døde.

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, MJ er i en klasse for seg selv, på lik linje med Céline Dion og Freddie Mercury f.eks. The Weekend er flink og har en bra stemme, men det kan ikke sammenlignes..:plystre:

Anonymkode: ee84f...8be

Sant. Omtrent alle mannlige soloartister etter MJ har sagt de er inspirert av MJ. Kommersielt var MJ blant de største og sikkert den som har kommet nærmest Beatles og Elvis. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

The Weeknd er kjent for sangstemmen sin og for sine liveopptredener, det er ikke slik at det bare er min mening. MJ har jo hverken en kraftfull eller fin stemme. Det er ikke stemmen han er kjent for, men for dansingen og liveopptredener. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Peonjenta skrev (21 minutter siden):

Denne videoen beviser bare at han ikke hadde en så fantastisk stemme. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Siden du nevner autotune når man synger live, Weeknd har ikke behov for det:

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wow faktisk? Og du har peiling fordi du liker MJ?😆 

Har ikke noe å si om man liker eller ikke liker. Han var et musikalsk geni. Det er ikke til å komme unna. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 4/16/2020 at 8:31 AM, AnonymBruker said:

Ja, MJ er en av de mest overvurderte artistene noensinne. Han var hverken nyskapende eller spesielt kunstnerisk av seg. Han hadde noen fengende låter, men det var det.

Hva mener du med det? 

Anonymkode: 2fd7f...5e7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er favorittlåtene deres av Michael Jackson, og hva er favorittlåtene deres av The Weeknd? 

Anonymkode: b1525...80a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er favorittlåtene deres av Michael Jackson, og hva er favorittlåtene deres av The Weeknd? 

Human Nature og I'll be there av MJ. Or nah av The Weeknd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har én sang jeg liker av The Weeknd og det er Blinding lights..av Michael Jackson..hvor skal jeg begynne? 
Thriller, Billie Jean, Man in the Mirror, Bad,  Beat it, Earth Song, They don’t care about us, Smooth Criminal, Black or White, Dirty Diana. Noen artister går bare ikke an å kopiere, kongen av pop vil for alltid være Michael Jackson.:rolleyes: 

Anonymkode: ee84f...8be

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Denne❤❤❤

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 6/10/2021 at 10:51 PM, AnonymBruker said:

Har ikke noe å si om man liker eller ikke liker. Han var et musikalsk geni. Det er ikke til å komme unna. 

Ikke bare geni, men Michael Jackson jobbet hardere enn de fleste. Han jobbet fulltid med musikk fra han var et lite barn. Det blir litt som Mozart.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...