Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller ligner stemmen til The Weeknd på Michael Jackson sin?

På sangen Can't Feel My Face kunne det like gjerne vært Michael Jackson som sang, for både stemme og musikk er veldig typisk Michael.. 

Anonymkode: baea4...20e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han har vel sagt flere ganger at han er inspirert av MJ, og at hvis ikke MJ hadde gått før ham ville han aldri selv blitt popstjerne. 

Anonymkode: aa85c...0f5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

No surprise.. 

Anonymkode: baea4...20e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er ganske likt. Liker ingen av de nevneverdig 🤪

Anonymkode: d6fb8...bd7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er ganske likt. Liker ingen av de nevneverdig 🤪

Anonymkode: d6fb8...bd7

Ja, MJ er en av de mest overvurderte artistene noensinne. Han var hverken nyskapende eller spesielt kunstnerisk av seg. Han hadde noen fengende låter, men det var det.

Og The Weeknd er en klein fuckboy 🤦🏻

Anonymkode: d807f...fcf

• Liker 2
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2020 den 8.31):

Ja, MJ er en av de mest overvurderte artistene noensinne. Han var hverken nyskapende eller spesielt kunstnerisk av seg. Han hadde noen fengende låter, men det var det.

Syns faktisk the weeknd har MYE finere stemme enn MJ, og mener ikke lenger at han er en klein fuckboy🤦🏼

AnonymBruker
Skrevet
On 4/16/2020 at 8:31 AM, AnonymBruker said:

On 6/6/2021 at 11:55 PM, AnonymBruker said:

Syns faktisk the weeknd har MYE finere stemme enn MJ, og mener ikke lenger at han er en klein fuckboy🤦🏼

Liker at du bumpet tråden kun for å informere at du ikke lenger mener the weeknd er en fuckboy. :ler:

Anonymkode: aa62e...776

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nei, MJ er i en klasse for seg selv, på lik linje med Céline Dion og Freddie Mercury f.eks. The Weekend er flink og har en bra stemme, men det kan ikke sammenlignes..:plystre:

Anonymkode: ee84f...8be

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Liker at du bumpet tråden kun for å informere at du ikke lenger mener the weeknd er en fuckboy. :ler:

Anonymkode: aa62e...776

Søkte etter The Weeknd og da kom denne tråden opp og da måtte jeg bare nevne at jeg har endret mening. Han har en utrolig fin stemme og er en talentfull musikkprodusent. Og hvis vi bare snakker om stemme, så syns jeg Weeknd har mye finere stemme enn MJ, men nå har jeg aldri vært fan av sistnevnte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei, MJ er i en klasse for seg selv, på lik linje med Céline Dion og Freddie Mercury f.eks. The Weekend er flink og har en bra stemme, men det kan ikke sammenlignes..:plystre:

Anonymkode: ee84f...8be

Freddie er kjent pga gruppen Queen og ikke på grunn av soloprosjektet sitt (han ga bare ut et soloalbum) som for øvrig ikke var en suksess. Medlemmene i Queen gjorde hverandre bedre, så teit å nevne Freddie men ikke bandet. MJ kom med et  album som var bra og det var det historiske albumet Thriller. 

Skrevet

Haha for en tråd! Nå er ikke jeg veldig oppdatert på The Weekend, men han har noen fengende sanger. Likevel er jo disse overprodusert/autotunet som bare faen. Sykt å sammenligne stemmen hans med MJ når det har gått så mange år i mellom og produksjonen på utgivelser har tatt så mange syvmil-steg denne tiden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnyonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha for en tråd! Nå er ikke jeg veldig oppdatert på The Weekend, men han har noen fengende sanger. Likevel er jo disse overprodusert/autotunet som bare faen. Sykt å sammenligne stemmen hans med MJ når det har gått så mange år i mellom og produksjonen på utgivelser har tatt så mange syvmil-steg denne tiden. 

Stemmen hans trenger ikke autotune. Han er utrolig bra live og har en utrolig fin stemme, så hvis du tror stemmen er bra på grunn av autotune, tar du feil. Jeg sammenlignet stemmene deres og da syns The Weeknd er bedre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnyonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ble selv overrasket da jeg begynte å høre på The Weeknd, for stemmen hans er fin, det er ikke autotune som gir ham en fin stemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Freddie er kjent pga gruppen Queen og ikke på grunn av soloprosjektet sitt (han ga bare ut et soloalbum) som for øvrig ikke var en suksess. Medlemmene i Queen gjorde hverandre bedre, så teit å nevne Freddie men ikke bandet. MJ kom med et  album som var bra og det var det historiske albumet Thriller. 

Freddie er ikke bare kjent som et bandmedlem - han er kjent som en av tidenes beste vokalister, stemmen hans er helt enestående. 

Anonymkode: ed1a5...cfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Freddie er ikke bare kjent som et bandmedlem - han er kjent som en av tidenes beste vokalister, stemmen hans er helt enestående. 

Stemmer, stemmen hans er enestående👍 Og han var en mye, mye bedre vokalist enn MJ, men det som gjorde han så bra live var jo nettopp samspillet i bandet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det jeg mente var at han ble kjent pga Queen og blir husket pga de store hittene de skrev, men han er uten tvil en av rockehistoriens beste vokalister, om ikke den beste. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit at du kun liker Thriller av MJs albumer. Men de andre albumene hans var også ekstremt populære. Åpenbart var de ikke like populære som Thriller, men det er fordi det kun kan være ett album som er verdens mest solgte album.

Anonymkode: c23de...0e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Stemmer, stemmen hans er enestående👍 Og han var en mye, mye bedre vokalist enn MJ, men det som gjorde han så bra live var jo nettopp samspillet i bandet. 

Ja jeg likte veldig godt at det ikke var sånn at Freddie som vokalist var «sjefen» i gruppen og at de andre ble glemt, slik jeg ofte føler det kan bli i band, men her var alle fire like viktige. Queen hadde ikke vært Queen uten verken Freddie, Bryan, Roger eller John. ❤️ 

Skrevet

Jeg syns MJ sin stemme er mye "råere" og mer genuin enn han i Weeknd sin, den er mer glatt og polert. 

• Liker 1
Skrevet

Han har fin stemme.  Men kan selvsagt ikke måle seg med artisten og legenden MJ❤🧡💛

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...