AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #21 Del Skrevet 13. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En sak har alltid to sider og KGs brukere bør være forsiktig med å anta at det trådstarter sier er sant. Det bør blinke en hel del varsellamper når noen skriver et innlegg hvor den ene parten framstilles utelukkende positivt og den andre utelukkende negativt. I beste fall uttrykker vedkommende kun den ene siden av saken, "Susanne" har nok en ganske annen versjon som kan være akkurat like nær sannheten, i verste fall er alt blank løgn og "Thomas" er en forferdelig far som ikke bør ha noe med barna sine å gjøre. Dette bør få gå sin gang i systemet der de som faktisk kjenner saken tar seg av den. Anonymkode: ef1a9...bee Jeg er enig. Jeg fikk umiddelbart et fryktelig dårlig inntrykk av TS/far her, og sannheten er nok en ganske annen enn det den blir fremstilt som. Man kan bare håpe at retten gjør riktige valg her. Om det faktiske er slik at far er kriminell og mor er alvorlig psykisk syk er det jo nærliggende å tenke at barnevernet bør steppe inn. Anonymkode: aa6a8...d21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 13. april 2020 #22 Del Skrevet 13. april 2020 Om punkt nr 1: skjult videokamera og skjulte mikrofoner dersom du ikke selv er med på opptakene, er svært ulovlig. Selv ikke politiet har lov til å bruke hemmelig avlytting annet enn i særlige tilfeller. https://www.dinside.no/bolig/kan-du-installere-og-bruke-spionkamera-fritt/60924516 Når ts i tillegg også snakker om å skaffe seg ulovlig tilgang til kontoer, går det en rød lampe her. Jeg blir ikke overrasket om det egentlig er mor som er livredd for sin farlige og ustabile eks. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 13. april 2020 #23 Del Skrevet 13. april 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #24 Del Skrevet 13. april 2020 Det er dessverre ikke så mye annet Thomas kan gjøre her enn å stå som eksempel til skrekk og advarsel for andre menn som kanskje også vurderer å stifte familie. Anonymkode: 6f468...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #25 Del Skrevet 13. april 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skriver for en kompis nå, la os kalle ham thomas. så denne saken handler ikke om meg det er det jeg har. jeg lurte på om noen av deere har noe bedre. begge guttene er 4 og 6 år. de lider for å si det mildt. jeg tror om de vokser opp hos henne alene så kommer de til å vokse opp med en haug av diagnoser , lidelser osv. værs så snill og hjelp, er nesten desperat her Anonymkode: 9e001...701 Det du skriver er veldig tungt å lese. Du skriver dårlig, uttrykker deg dårlig, og setningene dine er tunge. Du fremstår som veldig aggressiv og nedlatende. Jeg kan godt forstå lillesøsteren at hun har sagt ja til deg for å slippe å forholde seg til deg mer og tatt beina og løpt av gårde så hun slipper å snakke med deg mer. Om det du sier er sant i innlegget, så trenger du nye venner og komme deg ut av det ræva miljøet du er i. Hvis det du sier er sant, så hadde barnehagen og skolen tatt tak i dette for lenge siden. Barnevernet hadde ikke latt to barn bo sammen med et menneske som har tunge diagnoser. Jeg har derfor litt vondt på å tro på det du sier, og tror nok mer at dette er litt livlig fantasi for å få noen unnskyldninger til å gjøre de ulovlige som blir listet opp. Anonymkode: 25a9c...b05 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #26 Del Skrevet 13. april 2020 7 timer siden, n_97 skrev: Om punkt nr 1: skjult videokamera og skjulte mikrofoner dersom du ikke selv er med på opptakene, er svært ulovlig. Selv ikke politiet har lov til å bruke hemmelig avlytting annet enn i særlige tilfeller. https://www.dinside.no/bolig/kan-du-installere-og-bruke-spionkamera-fritt/60924516 Når ts i tillegg også snakker om å skaffe seg ulovlig tilgang til kontoer, går det en rød lampe her. Jeg blir ikke overrasket om det egentlig er mor som er livredd for sin farlige og ustabile eks. Jeg ville heller ikke blitt overrasket om det er det som viser seg å være tilfellet. Anonymkode: 25a9c...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #27 Del Skrevet 13. april 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig. Jeg fikk umiddelbart et fryktelig dårlig inntrykk av TS/far her, og sannheten er nok en ganske annen enn det den blir fremstilt som. Man kan bare håpe at retten gjør riktige valg her. Om det faktiske er slik at far er kriminell og mor er alvorlig psykisk syk er det jo nærliggende å tenke at barnevernet bør steppe inn. Anonymkode: aa6a8...d21 Barnevernet ville ha steppet inn for lengst. Anonymkode: 25a9c...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jauda Skrevet 14. april 2020 #28 Del Skrevet 14. april 2020 ei jeg kjenner hadde en x venninde som deg ts. sprang rundt til gud og hver med fulle av sinnsyke historier om venninden min som mor. hun var narkoman,drev med grov omsorgssvikt,kjøp og salg av div,manipulerte hele systemet,fikk satt FALSKE diagnoser på barnet,brydde seg ikke oppi barnet.torpedovirksomhet, hun var tilogmed innblandet i en drapssak😂... listen er evig lang.denne "klagingen" hennes som har gått over lang tid fikk hun etter at venninden min satt ned foten for hennes ekstreme oppførsel rettet mot henne barnet og gav klar beskjed om å ikke oppsøke dei igjenn.og da startet hun med å truet med barnevern og alt mellom himmel og jord slik at venninden min skulle falle for hennes trusler og rette seg til hennes sinnsyke krav, ekstrem manipulering og grov sjikanerende atferd, ja hun gikk tilogmed så langt ved å OPPSØKE barnet hennes på skolen for å proppe barnet fult av dritt, blandet seg inn i bf og hennes konflikt.skrev rundt til enhver om en bønn om å støtte henne og eksen til venninden min🤣 saken står slik at venninden min kan nå velge mellom å gå videre med dette eller vente med å se om hun bryter påbudet fra advokaten og gjennoppta saken da. konsekvensen av dette vil at hun mister sin offentlige stilling i helse samt få en del på rullebladet sitt. så ts: jeg anbefaler deg om å trekke deg tilbake og slutte med denne ekstreme oppførselen din. det DU holder på med vil bli avslørt av rettsystemet med engang og konsekvensene vil bli langt større enn det du selv kan forvente. selvinnsikt er en god ting å ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2020 #29 Del Skrevet 14. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Barnevernet ville ha steppet inn for lengst. Anonymkode: 25a9c...b05 Nå referer jeg sånn generelt. Barnevernet skygger banen med en gang det kommer inn en advokat. Sånn sett er det advokatene som bestemmer her hjemme. Da mors advokat står i særstilling og utfallet er gitt lenge før det kommer opp i retten. Dommerne lar dette gå selv om det ofte begåes grove overgrep mot barna så lar de samværstrenering, samværsnekt og andre stygge ting forbigå uten noen form for konsekvens. Mødrene får selv etter en dom fortsette med trenering, samværsnekt og andre ting som ikke er slik dommen sier. Her må far igjen dra saken inn for dommstolen på nytt som igjen dømmer en dom som ikke vil bli overholdt. Så lenge at dustenorge lar dette gå og i tillegg premieres fra nav så blir det ingen endring. Alle nabolandene vår ler av oss med den rettspraksisen vi har innen barnerett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #30 Del Skrevet 14. april 2020 Har hardt for å tro på noe av dette. Høres bare for utrolig til å være sant. Anonymkode: e5484...960 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå