AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Del Skrevet 12. april 2020 Hei, jeg skriver for en kompis nå, la os kalle ham thomas. så denne saken handler ikke om meg thomas har kranglet med exen sin, la oss kalle henne susanne om barna lenge nå og vært lenge i sak, susanne vant nå saken pga thomas er tidligere dømt for noe svindel greier. altså dommeren nektet å høre på thomas pga han er tidligere dømt. hun får barna 100 prosent. de skal i en ny rettsakk senere. jeg var i utgangspunktet bestevenn med susanne og traff thomas gjennom henne. Gjør meg litt trist å skrive dette da jeg har mistet min bestevennine over så mange år. jeg kuttet kontakten med susanne da jeg fant ut at hun banket lillesøsteren sin og manipulerte og løy til retten i samværssaken. hun tvang familien til å lyve i retten og hun tvingt barna til å si ting som ikke er sant. satt opp falske lydopptakk og hun har anmeldt thomas på falsk grunnlag. over alle årene jeg har kjent henne så har hun vært sinnsykt ustabil, hun har borderline, er mentalt forstyrret og psykotisk. har egentlig bare holdt ut pga vi er barndomsvenner. det som fikk meg til å endelig kutte kontakt var at hun banket sin egen lillesøter. susanne er 30 lillesøsteren er 25. lillesøsteren hadde passet barna og gått tur med de på en tursti. der traff de tilfeldigvis thomas som var på vei til trening. barna var glad for å se han fordi susanne har nektet thomas å se de selv om han hadde de 50 50. etter at susanne fant ut at barna hadde truffet han banket sussanne lillesøsteren, altså ordentlig, med knytteneven til hun var bevistløs. så blåmerket hennes. jeg kuttet kontakten etter dette. nå tørr ingen i familien å motsette seg henne, redd for at hun skal lage kvalme. og susanne har tvingt moren og lillesøsteren til å lyve og lage falske historier i retten. jeg har selv snakket med lillesøster og hun bekrefter dette, men nå tørr hun ikke snakke mer med meg. jeg har mye mye mer på henne, men det blir for mye og for drøyt å skrive her. men hun er absolutt ikke egnet til mor. thomas kunne vært narkis, kriminell eller mafia og likevell vært bedre far en susanne. heldigvis er faren både oppegåande snill og godt farsmatrialet. han er dessverre dømt for noen småting tidligere og ble dermed ignorert av tidligere dommer. ny rettsakk med ny dommere kommer om noen mnd så nå spør jeg KG hva kan vi gjøre for å felle henne ? jeg fikk thomas på døren her igår og han var helt knust. han har brukt alle sparepengene sine , 350 000 kr på å redde barna fra sin egen mor. han sier hun slår de. og at hans egne barn ikke tørr å gjøre noe jeg spør her og vil ikke ha etiske diskusjoner rundt selve saken eller susanne. men vil vite hva thomas kan gjøre for å vinne i denne saken for barna. jeg hadde et par tanker 1: late som at de blir sammen igjen, susanne hadde sikkert blitt sammen med thomas igjen om thomas hadde tatt initiativ. så kan thomas sette opp skjult videkamera og mirkofoner i leiligheten og ta henne i alle løgner hun har satt i retten 2. bruke et program som kan stjele passordet hennes på FB og mail. for å få disse passordene må hun logge seg på min eller hans pc, dette kan vi få til. da får vi tilgang til at på FB hennes og mailen hennes. her ligger det VELDIG MYE. både det som kan felle saken hennes og andre ting 3. møte henne, snakke med henne og ha noe skjult opptakk eller noe i rommet eller på seg, så kan vi snakke om saken og nevne alle løgnene hennes of få henne til å innrømme de mens mikrofonen er på det er det jeg har. jeg lurte på om noen av deere har noe bedre. begge guttene er 4 og 6 år. de lider for å si det mildt. jeg tror om de vokser opp hos henne alene så kommer de til å vokse opp med en haug av diagnoser , lidelser osv. værs så snill og hjelp, er nesten desperat her Anonymkode: 9e001...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Del Skrevet 12. april 2020 Om hun virkelig har en haug med diagnoser så kommer slikt frem i retten. Anonymkode: 680bb...809 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Del Skrevet 12. april 2020 Du kan melde henne til barnevernet, også kan du prøve å skrive med henne. Om hun ikke tenker seg om kan hun skrive ned ting som feller henne selv. Håper det ordner seg Anonymkode: ab01f...253 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Del Skrevet 12. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om hun virkelig har en haug med diagnoser så kommer slikt frem i retten. Anonymkode: 680bb...809 han har prøvd , men hun lyver og manipulerer alle. hun er ekspert på å dra krokkodiletårene fram og lyve til alle. barneværnet var på hennes side i starten, men nå er de på thomas sin side. hun er tatt i så mange løgner og BV har mye på henne. likevell var dette ikke godt nok Anonymkode: 9e001...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Del Skrevet 12. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan melde henne til barnevernet, også kan du prøve å skrive med henne. Om hun ikke tenker seg om kan hun skrive ned ting som feller henne selv. Håper det ordner seg Anonymkode: ab01f...253 Bv er allerede på thomas sin side, Bv har tatt henne i så mange løgner nå og usannheter. de er på thomas sin side. men retten vil ikke høre på hverken BV eller thomas i denne rettsaken. susanne har jo tvunget sin egen mor og lillesøster til å lyve for henne. alle er jo redd susanne og hva hun kan finne på Anonymkode: 9e001...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Del Skrevet 12. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Bv er allerede på thomas sin side, Bv har tatt henne i så mange løgner nå og usannheter. de er på thomas sin side. men retten vil ikke høre på hverken BV eller thomas i denne rettsaken. susanne har jo tvunget sin egen mor og lillesøster til å lyve for henne. alle er jo redd susanne og hva hun kan finne på Anonymkode: 9e001...701 Om bv er alvorlig bekymret for omsorgen hos mor, vil de etterhvert gå til omsorgssak mot mor. Om mor har mange diagnoser, vil de komme frem i form av opplysninger fra mors lege. Jeg syns det er veldig merkelig at ingen, hverken søsteren eller noen andre, anmeldte mor om hun slo søsteren helseløs. Så redd kan man jo ikke være, de hadde jo hatt fullt av bevis i form av blåmerker. Hva er det som liksom kan ligge på hennes mail og Facebook som ingen andre har tilgang på? Se høres litt merkelig ut de planene dine. Anonymkode: f4c5f...6f9 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Del Skrevet 12. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg skriver for en kompis nå, la os kalle ham thomas. så denne saken handler ikke om meg thomas har kranglet med exen sin, la oss kalle henne susanne om barna lenge nå og vært lenge i sak, susanne vant nå saken pga thomas er tidligere dømt for noe svindel greier. altså dommeren nektet å høre på thomas pga han er tidligere dømt. hun får barna 100 prosent. de skal i en ny rettsakk senere. jeg var i utgangspunktet bestevenn med susanne og traff thomas gjennom henne. Gjør meg litt trist å skrive dette da jeg har mistet min bestevennine over så mange år. jeg kuttet kontakten med susanne da jeg fant ut at hun banket lillesøsteren sin og manipulerte og løy til retten i samværssaken. hun tvang familien til å lyve i retten og hun tvingt barna til å si ting som ikke er sant. satt opp falske lydopptakk og hun har anmeldt thomas på falsk grunnlag. over alle årene jeg har kjent henne så har hun vært sinnsykt ustabil, hun har borderline, er mentalt forstyrret og psykotisk. har egentlig bare holdt ut pga vi er barndomsvenner. det som fikk meg til å endelig kutte kontakt var at hun banket sin egen lillesøter. susanne er 30 lillesøsteren er 25. lillesøsteren hadde passet barna og gått tur med de på en tursti. der traff de tilfeldigvis thomas som var på vei til trening. barna var glad for å se han fordi susanne har nektet thomas å se de selv om han hadde de 50 50. etter at susanne fant ut at barna hadde truffet han banket sussanne lillesøsteren, altså ordentlig, med knytteneven til hun var bevistløs. så blåmerket hennes. jeg kuttet kontakten etter dette. nå tørr ingen i familien å motsette seg henne, redd for at hun skal lage kvalme. og susanne har tvingt moren og lillesøsteren til å lyve og lage falske historier i retten. jeg har selv snakket med lillesøster og hun bekrefter dette, men nå tørr hun ikke snakke mer med meg. jeg har mye mye mer på henne, men det blir for mye og for drøyt å skrive her. men hun er absolutt ikke egnet til mor. thomas kunne vært narkis, kriminell eller mafia og likevell vært bedre far en susanne. heldigvis er faren både oppegåande snill og godt farsmatrialet. han er dessverre dømt for noen småting tidligere og ble dermed ignorert av tidligere dommer. ny rettsakk med ny dommere kommer om noen mnd så nå spør jeg KG hva kan vi gjøre for å felle henne ? jeg fikk thomas på døren her igår og han var helt knust. han har brukt alle sparepengene sine , 350 000 kr på å redde barna fra sin egen mor. han sier hun slår de. og at hans egne barn ikke tørr å gjøre noe jeg spør her og vil ikke ha etiske diskusjoner rundt selve saken eller susanne. men vil vite hva thomas kan gjøre for å vinne i denne saken for barna. jeg hadde et par tanker 1: late som at de blir sammen igjen, susanne hadde sikkert blitt sammen med thomas igjen om thomas hadde tatt initiativ. så kan thomas sette opp skjult videkamera og mirkofoner i leiligheten og ta henne i alle løgner hun har satt i retten 2. bruke et program som kan stjele passordet hennes på FB og mail. for å få disse passordene må hun logge seg på min eller hans pc, dette kan vi få til. da får vi tilgang til at på FB hennes og mailen hennes. her ligger det VELDIG MYE. både det som kan felle saken hennes og andre ting 3. møte henne, snakke med henne og ha noe skjult opptakk eller noe i rommet eller på seg, så kan vi snakke om saken og nevne alle løgnene hennes of få henne til å innrømme de mens mikrofonen er på det er det jeg har. jeg lurte på om noen av deere har noe bedre. begge guttene er 4 og 6 år. de lider for å si det mildt. jeg tror om de vokser opp hos henne alene så kommer de til å vokse opp med en haug av diagnoser , lidelser osv. værs så snill og hjelp, er nesten desperat her Anonymkode: 9e001...701 Ikke gjør noe. Du ser vel bare en side av saken og har ikke alle opplysningene i saken som kan nyansere den. barnefar har sikkert en del mer på seg, og bildet svartmales nok kraftig av mora. Ensidig svartmaling av den andre parten, mens en fremstiller seg selv nærmest ensidig positivt bør få varsellampene til å blinke. La saken gå sin gang med de som er innblandet i det, og hold deg utenfor, rett og slett fordi det er barnas beste som skal legges til grunn, og du vet ikke hva som er barnas beste før du har alle opplysningene i saken, sett fra begge sider. Om hun driver og banker opp folk slik du påstår og manipulerer sånn, ville dette vel ha kommet frem. Det skal svært mye til før en person får 100 % omsorg, så det er nok barnefar som er vel så "manipulerende" og har ulike psykiske lidelser. Anonymkode: ec43b...794 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #8 Del Skrevet 12. april 2020 Du kommer ingen vei med dette. Mor vil her vinne igjennom all the way. Systemet er lagt opp til at mor skal få daglig og hovedomsorgen for barna. I de tilfeller der det kan bevises "noe mors advokat kan motsette seg" at hun er en dårlig forelder vil barna her hentes av bv og settes i fosterhjem. Barnefar vil dermed ikke få sett sine barn mere. Hadde folk her på berget visst hvordan barneloven praksiseres så hadde de blitt skremt. Som mann kommer du ingen vei da mor fritt kan komme meg beskyldninger av veldig grov karakter uten noen form for bevis og bli hørt. Om far har bevis blir de elegant avfeid av dommer og sakkyndig. For far så er det ingen god løsning å dra slike saker for domstolen for han vil uansett tape. For mor er det omtrent risikofritt å dra det for retten. Hun trenger ikke foreta seg noenting for myndighetene gjør grovjobben for henne. Slik praksiseres barneloven i Norge "til barnets beste". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Del Skrevet 12. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om bv er alvorlig bekymret for omsorgen hos mor, vil de etterhvert gå til omsorgssak mot mor. Om mor har mange diagnoser, vil de komme frem i form av opplysninger fra mors lege. Jeg syns det er veldig merkelig at ingen, hverken søsteren eller noen andre, anmeldte mor om hun slo søsteren helseløs. Så redd kan man jo ikke være, de hadde jo hatt fullt av bevis i form av blåmerker. Hva er det som liksom kan ligge på hennes mail og Facebook som ingen andre har tilgang på? Se høres litt merkelig ut de planene dine. Anonymkode: f4c5f...6f9 fordi ingen har beviser om at hun har slått søsteren og både lillesøsteren og moren er redd susanne. ingen vil si henne imot fordi de vet at hun lager et helvete. moren er også hva vi kan kalle dumsnill og er en såkalt curlingmor. en som gjør alt for barna koste hva det koste vil. det blir vanskelig å bevise når alle holder kjeft, ingen tørr å si et pip og hun truer alle i familien barnevernet har vært i sak mot henne flere ganger og skal i ny sak mot henne på FB og mailen hennes ligger alle løgnene hennes. alt hun har sagt i rettsaken vil vi se ikke stemmer på samtaleen på FB hun har også solgt sex , for å bevise dette kan man bruke mailen for å se hvor hun selger sex. ingen mor får beholde barna om hun selger sex og går på nav fordi hun ikke gidder eller vil jobbe Anonymkode: 9e001...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #10 Del Skrevet 12. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Om hun virkelig har en haug med diagnoser så kommer slikt frem i retten. Anonymkode: 680bb...809 det håper jeg, men ting tar tid, og hun lurer alle og manipulerer så mye hun kan. jeg tror hun vil tape til slutt, men thomas er veldig veldig sliten Anonymkode: 9e001...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #11 Del Skrevet 12. april 2020 Tomas kan snakke med Susannes familie. De må vell innse at hva som er for barnas beste, og eier de skam, kan Tomas overtale dem å snakke sant til advokat, barnevernet, osv. eller Tomas kan gå for versjon 1. Men det krever god skuespill og at barnevernet er med i bilde hele tiden. Dette for å dokumentere hans egenskaper og hennes manglende. Dette kan ikke gjøre det åpenlyst så ...ja det kan bli stygt. Anonymkode: 23a9a...8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #12 Del Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tomas kan snakke med Susannes familie. De må vell innse at hva som er for barnas beste, og eier de skam, kan Tomas overtale dem å snakke sant til advokat, barnevernet, osv. eller Tomas kan gå for versjon 1. Men det krever god skuespill og at barnevernet er med i bilde hele tiden. Dette for å dokumentere hans egenskaper og hennes manglende. Dette kan ikke gjøre det åpenlyst så ...ja det kan bli stygt. Anonymkode: 23a9a...8d1 vet ikke om du så det jeg skrev over. men faren i familien driter i det, han er arbeidsnarkoman og vet ikke hva familien holder på med i det hele tatt. Moren er en curling mor. en som gjør alt for barna til enhver tid og beskytter dem for hver eneste lille utfordring i livet. tror du virkelig hun ville sagt imot datteren ? thomas har snakket med moren flere ganger men det hjelper ikke og nå driver moren å lyver i retten mot thomas for ting som aldri har skjedd fordi susanne har sagt at hun skal si det. moren er redd for susanne, at hun skal lage et helvete for alle. hun er farlig og psykotisk trust me, jeg har kjent henne i 20 år. hun den beste manipulatoren jeg kjenner Anonymkode: 9e001...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 12. april 2020 #13 Del Skrevet 12. april 2020 Dere må absolutt ikke prøve å skaffe dere uberettiget tilgang til Facebook eller epost. Det regnes som innbrudd/tyveri og har maks straff på to års fengsel. I tillegg til at moren får tidenes trumfkort på hånden. https://snl.no/brevbrudd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #14 Del Skrevet 13. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: vet ikke om du så det jeg skrev over. men faren i familien driter i det, han er arbeidsnarkoman og vet ikke hva familien holder på med i det hele tatt. Moren er en curling mor. en som gjør alt for barna til enhver tid og beskytter dem for hver eneste lille utfordring i livet. tror du virkelig hun ville sagt imot datteren ? thomas har snakket med moren flere ganger men det hjelper ikke og nå driver moren å lyver i retten mot thomas for ting som aldri har skjedd fordi susanne har sagt at hun skal si det. moren er redd for susanne, at hun skal lage et helvete for alle. hun er farlig og psykotisk trust me, jeg har kjent henne i 20 år. hun den beste manipulatoren jeg kjenner Anonymkode: 9e001...701 Ok, familien hennes eier ikke skam. Det er ikke så mye han kan gjøre der. Det han kan gjøre er å skaffe seg en god advokat med bakgrunn i lignende saker før neste rettssak. Han kan gi bevis på barnemoren salg av sex til sin advokat. Han kan skaffe dokumetsajon på hans forandring siden, siste kriminelle dom. Han kan blande inn sin familie, barnas tanter og onkler og besteforeldre. la dem komme til rettsaken. Han kan gjøre sine omgivelse så barnevennlig som han kan for barnevernet. Han kan prøve å snakke med barnevernet, være oppriktig og si han er bekymret for barna. Det er jævlig skummelt å få barn med en person, som ikke eier samvittighet. Det er ikke noe rett og galt, det er bare hva som er tilfredsstillende for dem i øyeblikket. Jeg håper det orde seg for han i kommende rettssak. Anonymkode: 23a9a...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #15 Del Skrevet 13. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: fordi ingen har beviser om at hun har slått søsteren og både lillesøsteren og moren er redd susanne. ingen vil si henne imot fordi de vet at hun lager et helvete. moren er også hva vi kan kalle dumsnill og er en såkalt curlingmor. en som gjør alt for barna koste hva det koste vil. det blir vanskelig å bevise når alle holder kjeft, ingen tørr å si et pip og hun truer alle i familien barnevernet har vært i sak mot henne flere ganger og skal i ny sak mot henne på FB og mailen hennes ligger alle løgnene hennes. alt hun har sagt i rettsaken vil vi se ikke stemmer på samtaleen på FB hun har også solgt sex , for å bevise dette kan man bruke mailen for å se hvor hun selger sex. ingen mor får beholde barna om hun selger sex og går på nav fordi hun ikke gidder eller vil jobbe Anonymkode: 9e001...701 Så hun er curlingmor og dumsnill kun mot Susanne da eller? Siden hun tydeligvis godtar at hun slår søsteren bevisstløs, uten å gjøre noe som helst med det? Og klart det er mange bevis på at hun ble slått ned om det ble anmeldt med en gang. Må jo ha vært mange blåmerker. Merkelig at hun ikke måtte en tur til legen/legevakten etter å bli banket så grundig. Syns dette skurrer litt. Så bv har gått til sak mot moren gang på gang? Tapt i nemda hver gang da eller? Skurrer også at bv da tar saken til nemda gang på gang. Eller mener du at de har undersøkelsesak på henne? Litt merkelig at dere vet at det ligger så mye på FB og mailen hennes. Er det en konspirasjonsteori du og kompisen har satt sammen? Da får dere evt. gå til dem hun har skrevet med, og be om å få utskrift fra samtalene. Og hvor har du det fra at ingen som selger sex får beholde barna sine? Det er jo ikke ensbetydende med omsorgssvikt. Og hvorvidt folk går på Nav fordi de ikke gidder å jobbe er strengt tatt en sak for NAV, ikke bv. Det er utrolig mye som skurrer med det du skriver. Jeg sier ikke at mor ikke er syk og gærn, men overrasker stadig over at folk velger å få flere barn med en person for så å komme med helt vanvittige beskrivelser av vedkommende ved samlivsbrudd. Anonymkode: f4c5f...6f9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #16 Del Skrevet 13. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: han har prøvd , men hun lyver og manipulerer alle. hun er ekspert på å dra krokkodiletårene fram og lyve til alle. barneværnet var på hennes side i starten, men nå er de på thomas sin side. hun er tatt i så mange løgner og BV har mye på henne. likevell var dette ikke godt nok Anonymkode: 9e001...701 Hun kan ikke lyve om ting som står på et papir. Da er det jo kun påstand fra han og det vinner han ikke på. Anonymkode: 680bb...809 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #17 Del Skrevet 13. april 2020 Dersom barna er 4 og 6 år gamle hadde barnevernet oppdaget om de løy for moren. Naboen vår var nett igjennom lignende sak hvor barna var eldre, og der ble løgnene fra Mor gjennomskuet. Norsk Barnevern har dessverre dårlig rykte. Noe som etter min mening er ikke stemmer. Anonymkode: 9ad11...7ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #18 Del Skrevet 13. april 2020 Hva med barnehagen, er det noen der han kan snakke med og som kan snakke fordelaktig for far? Om bvt har undersøkt saken og tar fars side, burde det telle en del, men jeg vet at retten ikke alltid dømmer slik bvt sier, heller. Jeg tror ikke man kommer særleg lengre i denne saken, dessverre. Ikke uten at noen står fram og forteller sannheten om mor og hennes evner til å ta vare på barna. Man kan også risikere at ingen av de får barna. Jeg er veldig enig i at mors retter står veldig sterkt, og at bvt ikke alltid skjønner hva som foregår når mor lyver og manipulerer. Og til deg som ikke skjønner hvordan man får flere barn med en person, for så å komme med uheldige karakteristikker etterpå: du skjønner tydeligvis ikke til hvordan psykopater fungerer, og heller ikke hvordan forelskelse fungerer. Anonymkode: cd8b9...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #19 Del Skrevet 13. april 2020 Det skal faktisk litt til for at en far ikke får gjennom noe i disse dager. Har far en god og trygg jobb med inntekt, familie i bakhånd, et trygt sted å bo, er vennlig med barnehagen og viser seg samarbeidsvillig så vinner far uansett hva. Her har far alle de tingene, men han følger ikke opp sykdom, fôrer ungen med godis og saft før fylte 2 år, følger ikke opp rutiner i hverdagen og har sjeldent klær som passer. Men så lenge far er perfekt utad så kommer ikke jeg gjennom med noe. Selv jobber jeg med barn, har utdannelse gjennom det, stabil jobb og inntekt, stabil og god familie i ryggen, et fint og veldig barnevennlig sted å bo. Jeg har sett flere løgner fra far, jeg har bevist at han lyver. Her vinner likevel far. Anonymkode: 680bb...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #20 Del Skrevet 13. april 2020 En sak har alltid to sider og KGs brukere bør være forsiktig med å anta at det trådstarter sier er sant. Det bør blinke en hel del varsellamper når noen skriver et innlegg hvor den ene parten framstilles utelukkende positivt og den andre utelukkende negativt. I beste fall uttrykker vedkommende kun den ene siden av saken, "Susanne" har nok en ganske annen versjon som kan være akkurat like nær sannheten, i verste fall er alt blank løgn og "Thomas" er en forferdelig far som ikke bør ha noe med barna sine å gjøre. Dette bør få gå sin gang i systemet der de som faktisk kjenner saken tar seg av den. Anonymkode: ef1a9...bee 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå