Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke at de er dårlige eller noe sånt, men jeg klarer ikke å se hva som gjør at "alle" er fan av de ?

Anonymkode: a385f...d00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 1657e...380

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 1657e...380

Forsatt ingen fan, syns stemmen til freddie er for hylete.

Anonymkode: a385f...d00

Skrevet

Jeg liker bare musikken veldig godt. Det er fengende, bra komponert samt at Freddie hadde en fantastisk stemme. Jeg ble skikkelig fan i 2014. Personlige årsaker, men kan si at The Show Must Go On er en som påvirket meg veldig mye i en personlig krise og som gjorde det noe lettere for meg å gå gjennom krisen. Flere av låtene til Queen har dype, betydningsfulle tekster, også Freddie Mercury sine egne låter som In My Defence. Den er så nydelig! For ikke å snakke om innlevelse i musikken og på scenen. Jeg har aldri sett noen klare det Freddie klarte i Live Aid, å dram med seg flere titalls tusener på å synge og leve seg inn i musikken. Når Freddie synger, FØLER jeg teksten, og det er det sjeldent jeg gjør. Men det er bare min personlige grunn til hvorfor jeg elsker dem. Andre kan ha andre grunner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe kvin..

Anonymkode: ecaf9...355

Skrevet

De var egentlig banebrytende med det de drev på med. De var samstemte, og hadde eksemplariske musikere og vokalister i bandet. Perfeksjon satt i system. 

• Liker 2
Skrevet

Har aldri vært noe fan. Får vondt i hodet av den slitsomme koringen og ja... Men Freddie Mercury hadde en utrolig fin stemme, det skal han ha. Og noen sanger er jo fine. Noen få

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...