AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Har sett dette på sider som Instagram, vsco, osv. Helt normale jenter (les: Ikke influencere) som poster bilder av seg selv der brystvortene er helt synlige. Nå mener jeg ikke at det er noe galt å gjøre slik - kan mannfolk gjøre det, så burde jo kvinner også gjøre det...men har merket at dette plutselig ble en "ting", nesten ut av det blå. Anonymkode: c1e56...e7c 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Dette ble ganske populært i forbindelse med Free The Nipple-kampanjen i 2012. Ofte uttrykt ved #freethenipple De fleste har ikke noe problemer med dette, men det er jo enkelte land, f.eks. USA der det å vise en brystvorte er verre enn å vise grov vold og det som verre er. Forstå det den som kan Anonymkode: a56ce...606 9
AllahBallah Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Det er visst blitt en greie dette, ser dette på mange finn-annonser også, myyye annonser ute med både synlig kameltå og utstikkende brystvorter, tror det er en måte å vise seg frem på, en form for ekshibisjonisme. 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, AllahBallah said: Det er visst blitt en greie dette, ser dette på mange finn-annonser også, myyye annonser ute med både synlig kameltå og utstikkende brystvorter, tror det er en måte å vise seg frem på, en form for ekshibisjonisme. 🙄 Anonymkode: 2d45a...c1f 5
AllahBallah Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 🙄 Anonymkode: 2d45a...c1f Come on, når ei jente skal selge en åletrang topp - og bevisst ikke bruker bh under, og det er så åpenbart at det er KLIN UMULIG å IKKE SE brystvortene, altså, du kan se størrelse, farge, alle knopper rundt osv. Kom ikke her og si - at dette ikke er en tiltekt effekt. Men, jeg syntes det er fint. Pirrende å se at selv damer liker å vise seg frem litt En form for blotting, vil jeg si, nesten merkelig at FINN ikke har noen regler imot dette. Endret 12. april 2020 av AllahBallah 9
Djungelvrål Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Du kan verken poste brystvorter på facebook eller på insta. De blir slettet. Nakne rumper trykket opp i kamera er heelt i orden da av en eller annen merkelig grunn. 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Hvorfor kan gutter vise nippler og ikke jenter? Anonymkode: 3c469...77e 12
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 Jeg forstår ikke hvorfor noen oppfatter brystknopper som problematisk. Anonymkode: d3dc0...cb6 6
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 Det har i veldig mange tiår vært helt vanlig for kvinner i Norge å ikke bruke BH, når de ikke liker å gå med BH. Brystvorter ble syndige på grunn av påvirkning fra amerikansk kultur. Det er helt tragisk. Anonymkode: 214f6...65a 9
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 Det er vel ikke akkurat nytt at kvinner liker å vise kropp. Anonymkode: 857ac...da9 4
AllahBallah Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ikke akkurat nytt at kvinner liker å vise kropp. Anonymkode: 857ac...da9 Enig, det er jo egentlig ikke noe å "diskutere". Kvinner liker å vise frem bryst, brystvorter, kameltå og andre konturer av sine kvinnelige attributter. Mennesker liker å vise seg frem. Om det er for å føle seg deilig, for å provosere, eller kanskje en søt blanding av dem to. 5
Anoia Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 Det er vel også et gammelt instinkt som sitter i: Se for en fin og fruktbar partner jeg er Men urgh, så lei jeg er av at menneskekroppen skal være så skummel og forferdelig å se på..
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 Just now, Anoia said: Det er vel også et gammelt instinkt som sitter i: Se for en fin og fruktbar partner jeg er Men urgh, så lei jeg er av at menneskekroppen skal være så skummel og forferdelig å se på.. Enig. Men synlige brystvorter gjennom klær er vel ikke spesielt tabu. Om man derimot viser kjønnsorganet sitt på offentlige sted kan man bli bøtelagt. Anonymkode: 857ac...da9 2
DonKing Skrevet 12. april 2020 #14 Skrevet 12. april 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har sett dette på sider som Instagram, vsco, osv. Helt normale jenter (les: Ikke influencere) som poster bilder av seg selv der brystvortene er helt synlige. Nå mener jeg ikke at det er noe galt å gjøre slik - kan mannfolk gjøre det, så burde jo kvinner også gjøre det...men har merket at dette plutselig ble en "ting", nesten ut av det blå. Anonymkode: c1e56...e7c de har dårlig selvtilitt og er sykelig opptatt av å bli sett eller få oppmerksomhet. Mest sannsynlig er de løssslupne også. Altså slike kvaliteter du nevner ts er kun koblet til negative egenskaper og behov. Kvinner idag har veldig rekord lav selvitlitt og det kan jeg jo skjønne, slik som det er i media idag, spesielt IG 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #15 Skrevet 12. april 2020 Hvis jeg ville bli tatt seriøst, så poster jeg ikke bilder med brystvortene i fri utfoldelse, da bruker jeg såklart en BH. Alle andre som gjør det, gjør det fordi de ønsker oppmerksomhet. Anonymkode: 03479...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #16 Skrevet 12. april 2020 TS Her: Nå mener jeg ikke at det er negativt, tenker nå at folk skal få være som de er, og om de vil vise seg frem så få de gjøre det...men jeg har merket at det er mye yngre jenter som poster dette. Gjerne de i alderen 18 til begynnelsen av 20 åra. Kanskje ikke de tenker over dette, men slike bilder, og rumpebilder, osv er jo ganske private, og folk kan jo lett som det laste dem ned og spre dem rundt senere. Synd å si det, men slike bilder er jo intet annet enn "runkestoff" for mange mannfolk der ute. Og har du postet bilder på nettet, så ligger de der ute for alltid - dersom noen skulle finne på å lagre / re-poste dem senere. Ser mange influencere som la ut veldig grove bilder tidlig i sin "karriere", og som i senere tid har slettet dem av åpenbare grunner. Men så sitter det da folk på div. forum som har lagret disse, og poster dem overalt. Du blir jo ikke kvitt slikt. Vet jo heller aldri hva slags raringer som kan begynne å stalke deg, når de ser slike bilder, og tror du er løssluppen. Anonymkode: c1e56...e7c 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #17 Skrevet 12. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg har merket at det er mye yngre jenter som poster dette. Syntes det er utrolig harry. Anonymkode: 03479...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #18 Skrevet 12. april 2020 Hva er forskjellen på mi brystvorte og mannen si? jeg bruker ikke bh. Og om sommeren er det nok mange som ser brystvortene mine om jeg går med hvite topper eller tynne gensere. Jeg føler meg ikke deilig av den grunn 🤷🏻♀️ Tenker heller ikke over at dei vises. Om folk vil se, ja så se! Det er ei vorte for pokker, ei lita vorte 😂 Anonymkode: f9fd4...3b1 4
Gjest HarryDotter Skrevet 12. april 2020 #20 Skrevet 12. april 2020 1 time siden, DonKing skrev: de har dårlig selvtilitt og er sykelig opptatt av å bli sett eller få oppmerksomhet. Mest sannsynlig er de løssslupne også. Altså slike kvaliteter du nevner ts er kun koblet til negative egenskaper og behov. Kvinner idag har veldig rekord lav selvitlitt og det kan jeg jo skjønne, slik som det er i media idag, spesielt IG Jeg tenker dette er noe usikre mennesker tenker. Typisk å stemple personer som tør mer enn seg selv som skrøpelige, og med lav selvtillit. Hva med at de er frigjorte? At de syntes det er gøy å vise litt. Pirre litt. Kvinner idag har rekordhøy selvtillit. Kvinner idag er frie og står fritt til å gjøre alt som behager dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå