Gå til innhold

Tiltak på postkontorer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i selvbestemt karantene i 4 uker nå. Men må hente noen pakker på posten. Er det gjort tiltak mtp snitte der?

Trykke på kølapp?

Signering?

Antall folk inne?

Jeg bor i Oslo og skal hente på nydalen postkontor. Noen som har vært der i det siste?

Anonymkode: bdddc...571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men for framtiden kan du få dem levert på døra. Bare et tips 🙂 Jeg registrerte meg på nettsiden til posten, og betaler 15,- pr. pakke. Man velger levering til postkontor når man handler i nettbutikker, men så overstyrer posten og kjører det hjem til deg i stedet. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært i selvbestemt karantene i 4 uker nå. Men må hente noen pakker på posten. Er det gjort tiltak mtp snitte der?

Trykke på kølapp?

Signering?

Antall folk inne?

Jeg bor i Oslo og skal hente på nydalen postkontor. Noen som har vært der i det siste?

Anonymkode: bdddc...571

Det går nok bra. Ta med deg en penn hjemmefra hvis du trenger å skrive noe den kan du bruke til å trykke på kølappautomaten med også. Husk å ikke ta deg i ansiktet mens du er der, og helt til du kommer hjem og får vasket hendene. La pakken stå urørt i isolat noen dager i en bod etter du har kommet hjem. Lykke til 😊

Anonymkode: 26a75...6bb

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går nok bra. Ta med deg en penn hjemmefra hvis du trenger å skrive noe den kan du bruke til å trykke på kølappautomaten med også. Husk å ikke ta deg i ansiktet mens du er der, og helt til du kommer hjem og får vasket hendene. La pakken stå urørt i isolat noen dager i en bod etter du har kommet hjem. Lykke til 😊

Anonymkode: 26a75...6bb

Man kan fint åpne emballasjen, vaske hender og så ta ut innholdet. Innholdet er jo virusfritt etter x antall dager. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-signatur er borte.
-1m klistremerker på gulvet

-plexiglass mellom ansatt og kunde

post i butikk i Bærum, men likt mange steder. 

Anonymkode: 86090...b71

AnonymBruker
Skrevet

Postfolka signerer alt selv med "c" om dagen. Og pakke på isolert rom i 14 dager som andre nevnte. 

Anonymkode: 7a4c4...429

AnonymBruker
Skrevet

Et kontor - flere kontor

Anonymkode: bbc3e...981

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et kontor - flere kontor

Anonymkode: bbc3e...981

Begge flertallsformene "kontor" og "kontorer" er riktig i norsk bokmål. Hilsen en lingvist.
(Kilde: Bokmålsordboka)

Skjermbilde 2020-04-12 kl. 20.48.07.png

• Opprett ny...