AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg har vært i selvbestemt karantene i 4 uker nå. Men må hente noen pakker på posten. Er det gjort tiltak mtp snitte der? Trykke på kølapp? Signering? Antall folk inne? Jeg bor i Oslo og skal hente på nydalen postkontor. Noen som har vært der i det siste? Anonymkode: bdddc...571
Daisy_B Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Jeg vet ikke, men for framtiden kan du få dem levert på døra. Bare et tips 🙂 Jeg registrerte meg på nettsiden til posten, og betaler 15,- pr. pakke. Man velger levering til postkontor når man handler i nettbutikker, men så overstyrer posten og kjører det hjem til deg i stedet.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært i selvbestemt karantene i 4 uker nå. Men må hente noen pakker på posten. Er det gjort tiltak mtp snitte der? Trykke på kølapp? Signering? Antall folk inne? Jeg bor i Oslo og skal hente på nydalen postkontor. Noen som har vært der i det siste? Anonymkode: bdddc...571 Det går nok bra. Ta med deg en penn hjemmefra hvis du trenger å skrive noe den kan du bruke til å trykke på kølappautomaten med også. Husk å ikke ta deg i ansiktet mens du er der, og helt til du kommer hjem og får vasket hendene. La pakken stå urørt i isolat noen dager i en bod etter du har kommet hjem. Lykke til 😊 Anonymkode: 26a75...6bb 1
Nerine_ Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går nok bra. Ta med deg en penn hjemmefra hvis du trenger å skrive noe den kan du bruke til å trykke på kølappautomaten med også. Husk å ikke ta deg i ansiktet mens du er der, og helt til du kommer hjem og får vasket hendene. La pakken stå urørt i isolat noen dager i en bod etter du har kommet hjem. Lykke til 😊 Anonymkode: 26a75...6bb Man kan fint åpne emballasjen, vaske hender og så ta ut innholdet. Innholdet er jo virusfritt etter x antall dager. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 -signatur er borte. -1m klistremerker på gulvet -plexiglass mellom ansatt og kunde post i butikk i Bærum, men likt mange steder. Anonymkode: 86090...b71
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 Postfolka signerer alt selv med "c" om dagen. Og pakke på isolert rom i 14 dager som andre nevnte. Anonymkode: 7a4c4...429
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 Et kontor - flere kontor Anonymkode: bbc3e...981
Supernova17 Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Et kontor - flere kontor Anonymkode: bbc3e...981 Begge flertallsformene "kontor" og "kontorer" er riktig i norsk bokmål. Hilsen en lingvist. (Kilde: Bokmålsordboka)
Anbefalte innlegg