AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Jeg som var så forbedret denne måneden, har brukt vitaminer (for kravide som også bør brukes i prøvetiden). + Solvipect siden jeg har tendens til å ikke ha mye slim etter el. Så, forventet el var fredag 10. jeg har testet hele denne uka og ingen teng til el, ikke 2 streker engang, jeg som alltid har hatt 2 streker selv på negativ el.test. Ingen stikking i underlivet INGENTING. Liten klype slim her og der, men ikke like mye el.slim som vanlig. Noen som har opplevd det før, det å ikke få eggløsning? Anonymkode: 562ea...91f
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #2 Skrevet 16. april 2020 På 12.4.2020 den 18.40, AnonymBruker skrev: Jeg som var så forbedret denne måneden, har brukt vitaminer (for kravide som også bør brukes i prøvetiden). + Solvipect siden jeg har tendens til å ikke ha mye slim etter el. Så, forventet el var fredag 10. jeg har testet hele denne uka og ingen teng til el, ikke 2 streker engang, jeg som alltid har hatt 2 streker selv på negativ el.test. Ingen stikking i underlivet INGENTING. Liten klype slim her og der, men ikke like mye el.slim som vanlig. Noen som har opplevd det før, det å ikke få eggløsning? Anonymkode: 562ea...91f Kanskje eggløsning kommer litt senere enn antatt? Ville fortsatt å teste litt til. Ellers kan jo kroppen hoppe over en eggløsning men jeg tror, uten å være for sikker, at den da vil prøve igjen. Anonymkode: 56016...d1b
Edie Skrevet 16. april 2020 #3 Skrevet 16. april 2020 Ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Edie, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå