Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som var så forbedret denne måneden, har brukt vitaminer (for kravide som også bør brukes i prøvetiden). + Solvipect siden jeg har tendens til å ikke ha mye slim etter el. 

Så, forventet el var fredag 10. jeg har testet hele denne uka og ingen teng til el, ikke 2 streker engang, jeg som alltid har hatt 2 streker selv på negativ el.test. Ingen stikking i underlivet INGENTING. Liten klype slim her og der, men ikke like mye el.slim som vanlig. 

Noen som har opplevd det før, det å ikke få eggløsning? 

IMG_20200412_182635.jpg

Anonymkode: 562ea...91f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2020 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Jeg som var så forbedret denne måneden, har brukt vitaminer (for kravide som også bør brukes i prøvetiden). + Solvipect siden jeg har tendens til å ikke ha mye slim etter el. 

Så, forventet el var fredag 10. jeg har testet hele denne uka og ingen teng til el, ikke 2 streker engang, jeg som alltid har hatt 2 streker selv på negativ el.test. Ingen stikking i underlivet INGENTING. Liten klype slim her og der, men ikke like mye el.slim som vanlig. 

Noen som har opplevd det før, det å ikke få eggløsning? 

IMG_20200412_182635.jpg

Anonymkode: 562ea...91f

Kanskje eggløsning kommer litt senere enn antatt? Ville fortsatt å teste litt til. Ellers kan jo kroppen hoppe over en eggløsning men jeg tror, uten å være for sikker, at den da vil prøve igjen. 

Anonymkode: 56016...d1b

Skrevet

Ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...