Gå til innhold

Mastergrad i markedføring eller lignende - hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God påske! 🤗

Jeg har en lidenskap innen markedsføring, og ønsker å øke min kompetanse så mye som mulig. Derfor ønsker jeg å ta en master, før jeg synes at jeg blir for gammel. 

Studiet må ikke være markedsføring, men det må være relevant. Har tenkt på siviløkonomi, men jeg har kjempet meg ferdig gjennom økonomistudiene :P

Universitetet her jeg bor tilbyr ikke noen relevante mastergrader, og jeg kan ikke flytte. Derfor trenger jeg et studie som enten har nettbaserte forelesninger, eller er samlingsbasert. Også kan det ikke være privatskole, siden jeg har nok studiegjeld.

Jeg har googlet mye, men tror ikke at alle er like gode på søkemotoroptimalisering. Derfor håper jeg at noen her inne kanskje vet om noen spennende mastergrader innen business? :) 

Søknadsfristen for å søke er 15. april, så tiden løper fra meg.

Anonymkode: 3292e...377

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BI ?

Anonymkode: 05f0d...5d1

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BI ?

BI er privatskole, og vil koste meg et par hundre tusen kroner 😕 Ellers er BI drømmestedet å ta en grad.

Skrevet

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

BI ?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Universitetet her jeg bor tilbyr ikke noen relevante mastergrader, og jeg kan ikke flytte. Derfor trenger jeg et studie som enten har nettbaserte forelesninger, eller er samlingsbasert. Også kan det ikke være privatskole, siden jeg har nok studiegjeld.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Ullvott skrev:

Dette var det første treffet jeg fikk opp da jeg googlet samlingsbasert master markedsføring. https://www.inn.no/studier/studietilbud/oekonomi-ledelse-og-innovasjon/master-i-oekonomi-og-ledelse-spesialisering-markedsfoeringsledelse Kan det være aktuelt? Noe økonomi er det jo der, men det må man jo nesten regne med i en markedsføringsmaster. 

Takk for tips! Men der må man være fysisk tilstede minst 50 % i hvert emne :( Det lar seg dessverre ikke gjøre fra her jeg bor (Nord-Norge).

AnonymBruker
Skrevet
På 12.4.2020 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Wow, tusen takk!

Jeg har faktisk lett på nettsiden til dette universitetet, og i tillegg snakket med en studieveileder der. Denne mastergraden har aldri dukket opp.

Kanskje det blir nettopp denne jeg søker på i kveld! ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...