AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Hei! Ute etter en selvbruningskrem som kan passe til min nesten-gjennomsiktige hudfarge 😂 Jeg får det samme problemet hvert år, da jeg heller gjemmer meg inne enn å kle av meg og gå ut i finværet. Jeg er derfor ute etter en selvbruningskrem jeg kan bruke også under solkrem. Gjerne en som ikke lukter, og som trekker godt inn i huden. Setter STOR pris på alle svar! Anonymkode: 92288...bfb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Den nye fra glöd sophie Elise. Sånne dråper du kan putte i hva slags krem. Har ikke prøvd den selv, men den skal visstnok være god 👌🏻 Anonymkode: 066e0...a24 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 Har du prøvd solkrem med farge? De er så svake at det nesten ikke synes, kan fungere på deg☺ Anonymkode: 26a8f...edc
Miah Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Er du ute etter en selvbruningskrem som du smører på rett før du går ut, eller kan du f.eks. også være ute etter en mousse? Er du ute etter noe som er mer gradvis, eller som går raskere? Klarer ikke helt å se for meg hvilke selvbruningskremer man ikke kan bruke under solkrem? Mange varianter smører man på f.eks. kvelden før, og skyller av etter noen timer eller morgenen etter. Andre varianter er mer gradvise, og føles mer som en vanlig bodylotion. Når den er tørket godt inn vil det vel ikke være noe problem å bruke solkrem på toppen igjen?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #5 Skrevet 15. april 2020 Jeg er ikke interessert av i å få særlig farge av solen (jeg sitter ute, men med solkrem om det er mer enn noen minutter på sommeren og helst under solskydd), så jeg vurderte faktisk å prøve slike dråper fra Tan Luxe som man tilsetter sin egen vanlige fuktighetskrem og som visstnok gir en forsiktig farge så lenge man ikke bruker for mye av den. Anonymkode: fd1c8...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå