AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Har en veldig tydelig sinnarynke, myser helt ekstremt med øynene når jeg leser/skal se nøye og det er to store streker mellom bryna i avslappet tilstand. Plages med mye hodepine og mistenker at det skyldes spenning eller dårlig syn. Jeg er veldig for det naturlige og vil egentlig ikke fikse på noe som helst. Men det plager meg en god del. Er det helt tragisk å ta botox i en alder av 23 år? Anonymkode: 12ad2...570 1
solmåneogstjerner Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Du trenger ikke botox. Men du trenger en tur til optiker! De åpner om noen dager. Om ikke det gir resultat, så ta en tur til legen. 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2020 #3 Skrevet 13. april 2020 Optiker Solbriller når du går ut Ansiktsmassasje Anonymkode: b56c6...f98
WhiteSwan Skrevet 13. april 2020 #4 Skrevet 13. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en veldig tydelig sinnarynke, myser helt ekstremt med øynene når jeg leser/skal se nøye og det er to store streker mellom bryna i avslappet tilstand. Plages med mye hodepine og mistenker at det skyldes spenning eller dårlig syn. Jeg er veldig for det naturlige og vil egentlig ikke fikse på noe som helst. Men det plager meg en god del. Er det helt tragisk å ta botox i en alder av 23 år? Anonymkode: 12ad2...570 Du blir ikke kvitt rynken med botox men botox kan sørge for at du slipper spenningshodepinen
Belima Skrevet 14. april 2020 #5 Skrevet 14. april 2020 17 timer siden, WhiteSwan skrev: Du blir ikke kvitt rynken med botox men botox kan sørge for at du slipper spenningshodepinen Det er ikke alle som blir kvitt hodepinene med botox, vet om flere som ikke har hatt nytte av botox.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #6 Skrevet 14. april 2020 Hei! Jeg har også sinnarynke etter mange år med mysing pga. dårlig syn. Nå har jeg brukt briller fast i to år, men sinnarynken er det fortsatt. Er 24 år. Jeg har en venninne (28 år) med akkurat samme problemet, og hun begynte med botox i sinnarynken for noen år siden, og nå ser man den ikke lengre. Jeg synes du skal sette botox hvis du virkelig vil, det er ikke tragisk. Når man først bli bevisst på den sinnarynken klarer man rett og slett ikke å slutte å se den. Anonymkode: 03ca7...548 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #7 Skrevet 14. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har også sinnarynke etter mange år med mysing pga. dårlig syn. Nå har jeg brukt briller fast i to år, men sinnarynken er det fortsatt. Er 24 år. Jeg har en venninne (28 år) med akkurat samme problemet, og hun begynte med botox i sinnarynken for noen år siden, og nå ser man den ikke lengre. Jeg synes du skal sette botox hvis du virkelig vil, det er ikke tragisk. Når man først bli bevisst på den sinnarynken klarer man rett og slett ikke å slutte å se den. Anonymkode: 03ca7...548 Gjør du det så regn også med at du må ut med 12.000 hvert eneste år. Anonymkode: 1de78...46b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #8 Skrevet 14. april 2020 Jeg vurderer det samme, er et par år eldre enn deg. Sinnarynkene hjelper ikke på et allerede litt "resting bitch face" når jeg prøver å konsetrere meg. Jeg har lesebriller og går gjevnlig til optiker, men dette har ikke hjulpet nevneverdig. Jeg har spørsmål som "går det bra?", "er du dårlig?", "liker du ikke arbeidsoppgavene dine?" osv, fordi dette fjeset ikke alltid passer inn med personligheten min ellers. Det eneste som stopper meg er pris og det faktum at jeg ikke vil bli avhengig av å måtte gå og fylle på. Anonymkode: 042d3...950
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #9 Skrevet 14. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør du det så regn også med at du må ut med 12.000 hvert eneste år. Anonymkode: 1de78...46b Jasså? Jeg har vært på en klinikk og snakket med dem, og de sa at jeg kom til å måtte betale 2-2500 hver gang og at det var påfyll to, kanskje tre ganger i året. Er det noen andre kostnader jeg ikke vet om? Anonymkode: 03ca7...548
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #10 Skrevet 14. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jasså? Jeg har vært på en klinikk og snakket med dem, og de sa at jeg kom til å måtte betale 2-2500 hver gang og at det var påfyll to, kanskje tre ganger i året. Er det noen andre kostnader jeg ikke vet om? Anonymkode: 03ca7...548 Du glemmer den delen med at du flytter grensene for hva som er ok å gjøre med eget utseende. Straks ønsker du flere behandlinger og inngrep, så vips er du katt i motvind og blakk. Anonymkode: dcf24...4fb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #11 Skrevet 14. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du glemmer den delen med at du flytter grensene for hva som er ok å gjøre med eget utseende. Straks ønsker du flere behandlinger og inngrep, så vips er du katt i motvind og blakk. Anonymkode: dcf24...4fb Når det er en så gjennomtenkt avgjørelse tror jeg det skal gå fint, du. Og uansett, det går vel bare ut over meg hvis jeg ønsker behandlinger og inngrep, gjør det ikke? Anonymkode: 03ca7...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå