AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #1 Skrevet 12. april 2020 Evnt hvilke foretrekker dere? Hvilken stilling er verst hvis en ikke er så trang? Anonymkode: 574bf...2a0
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #2 Skrevet 12. april 2020 Stillinger som innebærer samlet benstilling til damer oppleves som trangere enn motsatt. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #3 Skrevet 12. april 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Stillinger som innebærer samlet benstilling til damer oppleves som trangere enn motsatt. Merker du stor forskjell? Anonymkode: 574bf...2a0
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #4 Skrevet 12. april 2020 Misjonær bruker vi ofte som første stilling, fordi jeg er lita og trang. Må vide ut litt før vi tar f.eks doggy. Anonymkode: 518dc...4a0 3
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #5 Skrevet 12. april 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merker du stor forskjell? Anonymkode: 574bf...2a0 Ja litt. For meg er ikke dette så nøye da penetrering er for damens del.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #6 Skrevet 12. april 2020 6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ja litt. For meg er ikke dette så nøye da penetrering er for damens del. Javel? Trodde det var motsatt? Anonymkode: 574bf...2a0 3
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #7 Skrevet 12. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Javel? Trodde det var motsatt? Anonymkode: 574bf...2a0 Motsatt av hva?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #8 Skrevet 12. april 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Motsatt av hva? At det er mannen som har mest utbytte av samleie? Hvorfor har du ikke utbytte av det? Hva du liker da? Anonymkode: 574bf...2a0 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #9 Skrevet 12. april 2020 Vet ikke helt om trangheten men jeg kan aldri starte i doggy da mannen er stor og bunner vondt da. Egentlig ikke så ofte vi nyter den stillingen når jeg tenker etter av den grunn. Men det er jo alltid trangt i starten uansett hva men etter en lang lekeøkt liker han godt når jeg ligger på siden med det ene benet oppover. Da strammer det visst igjen. Anonymkode: 5d05e...d81
Hr. Aktiv Skrevet 12. april 2020 #10 Skrevet 12. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det er mannen som har mest utbytte av samleie? Hvorfor har du ikke utbytte av det? Hva du liker da? Anonymkode: 574bf...2a0 Min erfaring er at damer har best utbytte av penetrering. Det er ihvertfall de som alltid skal ha den inn der. Jeg synes ikke det er noe høydare egentlig. Jeg liker jo at dama liker det og setter naturligvis pris på det, men for min egen del så klarer jeg meg fint uten. Jeg liker oralt og masse annet.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #11 Skrevet 12. april 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at damer har best utbytte av penetrering. Det er ihvertfall de som alltid skal ha den inn der. Jeg synes ikke det er noe høydare egentlig. Jeg liker jo at dama liker det og setter naturligvis pris på det, men for min egen del så klarer jeg meg fint uten. Jeg liker oralt og masse annet. Første gang jeg har hørt en mann si det Anonymkode: 8792e...ce2 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #12 Skrevet 12. april 2020 Ja. Misjonærstilling gir minst tranghet, bakfra mest. Jeg er kvinne. Å begynne samleie med å bli penetrert bakfra er, som en annen bruker nevner, ofte smertefullt. Det funker som regel best å begynne med misjonæren og gå videre til andre stillinger etter hvert. Anonymkode: 8077e...83c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2020 #13 Skrevet 12. april 2020 5 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Min erfaring er at damer har best utbytte av penetrering. Det er ihvertfall de som alltid skal ha den inn der. Jeg synes ikke det er noe høydare egentlig. Jeg liker jo at dama liker det og setter naturligvis pris på det, men for min egen del så klarer jeg meg fint uten. Jeg liker oralt og masse annet. Det er absolutt ikke min erfaring. Både jeg og kompiser ser på oralsex som et positivt tilskudd til sexlivet, men om man skulle valgt mellom det og vaginalsex vinner definitivt sistnevnte lett. 🙂 helt sikkert individuelle forskjeller i hva man foretrekker her også, men vil tro du er i mindretall der 😀 har aldri hørt en mann si at vaginal penetrering er mest for kvinnens del. Anonymkode: 97b67...bd3 3
Resignert Skrevet 13. april 2020 #14 Skrevet 13. april 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Første gang jeg har hørt en mann si det Anonymkode: 8792e...ce2 Penetrering er kjempestas om dama kommer av kun det, helst om og om igjen. Å jukke på ei som ikke kommer, er derimot ikke noe spesielt, med mindre det er noe aldeles ekstra med akkurat den dama. Og det er ytterst sjeldent. For max nytelse er en god hand/blowjob overlegent det å knulle 9 av 10 damer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå